Ik ben niet van het uitgaan, via waterpolo gaat het hem niet worden en verder geen idee.quote:
Oh sorryquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor de gezelligheid kwam hier
Dat is de vanafprijs hequote:
Probeer ‘gewoon’ wat meer onder de mensen te komen. Wellicht ontmoet je nieuwe mensen of vrienden van hen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet van het uitgaan, via waterpolo gaat het hem niet worden en verder geen idee.
zegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar met greys mee naar DTS met die grapjes van je.
Dan ga ik voor het eerst dat programma kijkenquote:
#metooquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het eerst dat programma kijken
Nee hoor. Ik blijf gewoon hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar met greys mee naar DTS met die grapjes van je.
Ja, kijk, het ding is, dat is makkelijk als je student bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Probeer ‘gewoon’ wat meer onder de mensen te komen. Wellicht ontmoet je nieuwe mensen of vrienden van hen.
Hij is zelf wanhopig, draag je dingen aan… krijg je dit.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, kijk, het ding is, dat is makkelijk als je student bent.
Je hebt toch werk en collega's en zoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, kijk, het ding is, dat is makkelijk als je student bent.
Ik heb 1 keer een reis met die organisatie gemaakt en dat beviel ook wel. Had geen zin om met kerst weer alleen thuis te zitten toen, dus heb toen een kerstgroepsreis naar IJsland gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk.
*bookmark maakt*
Lid worden van verenigingen etc. Meer onder de mensen komen, uitgaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt toch werk en collega's en zo
Mja, er is een klein probleempje wat mijn werk in de IT betreft.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt toch werk en collega's en zo
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een reis met die organisatie gemaakt en dat beviel ook wel. Had geen zin om met kerst weer alleen thuis te zitten toen, dus heb toen een kerstgroepsreis naar IJsland gemaakt.
Ze hebben gewoon een IJslandreis als ik er ook ben deze zomerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een reis met die organisatie gemaakt en dat beviel ook wel. Had geen zin om met kerst weer alleen thuis te zitten toen, dus heb toen een kerstgroepsreis naar IJsland gemaakt.
Ja dan niet. Dan doe je het allemaal lekker alleen, net als ik. Wordt je leven echt heerlijk simpel van, al ga je dat later pas echt waarderenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lid worden van verenigingen etc. Meer onder de mensen komen, uitgaan.
Allemaal geen optie volgens hem.
Aanpappen met een HR-miepje, kun je ook nog een gunstiger contract bij elkaar viezelevozelenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, er is een klein probleempje wat mijn werk in de IT betreft.
EN dat is? Denk je dat er geen vrouwen in de IT werken?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, er is een klein probleempje wat mijn werk in de IT betreft.
dat zou wel heel naief zijn zegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat is? Denk je dat er geen vrouwen in de IT werken?
inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan niet. Dan doe je het allemaal lekker alleen, net als ik. Wordt je leven echt heerlijk simpel van, al ga je dat later pas echt waarderen
Er was wel een leuk HR-meisje, maar die is wegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aanpappen met een HR-miepje, kun je ook nog een gunstiger contract bij elkaar viezelevozelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |