Al eens naar Fox gekeken? Daar heb ik in het verleden meerdere groepsreizen mee gemaakt. Qua leeftijd zat er veel variatie in de reisgezelschappen en er waren altijd wel gelijkgestemden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Merk wel dat ik aan de oude kant begin te raken voor de reisorganisatie waar ik al die groepsreizen mee gedaan heb als ik zo kijk wat de gemiddelde leeftijd is van alles. Kan nog steeds leuk zijn, maar uiteindelijk ga je toch wel wat binding missen.
omg je doet een Kree'tjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
omg je doet een Kree'tje
heyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
omg je doet een Kree'tje
HeyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nu alquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga zo maar eens afronden en te bedde
Er moeten eerst wat andere dingen geregeld worden. Hang nu een beetje tussen dingen in.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het nog steeds niet rond bij de notaris?
[..]
omg je doet een Kree'tje
Goede binnenkomer wel, wil je misschien op date met Nattekat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nooit van gehoord. Klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al eens naar Fox gekeken? Daar heb ik in het verleden meerdere groepsreizen mee gemaakt. Qua leeftijd zat er veel variatie in de reisgezelschappen en er waren altijd wel gelijkgestemden.
Koop dan gewoon eens een macbook airquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef Koen66 het volgende:
klote batterij van deze "nieuwe" laptop is nog slechter dan de vorige
ik ken Nattekat al wat langer dan vandaagquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede binnenkomer wel, wil je misschien op date met Nattekat?
is het "we moeten Nattekat slijten" avond?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede binnenkomer wel, wil je misschien op date met Nattekat?
[..]
omg je doet een Kree'tje
Wat doe jij hier nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog belangrijker: wat betekent dat überhaupt?100.000 katjes
Fuck the EBU!
je kunt gewoon in mijn FOBO kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van jou heb ik echt geen idee hoe je er uit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |