Saucijzenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn veel lekkerder ja.
Behalve de worstenbroodjes van de bakker hier, met open kontjes en spek@:Budapestenaar
Verstandigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al op, anders kon ik hier niet typen
Waarom zou ik me aan zulks zelfkastijding bezigenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig
Straks beland je opeens in een KLB topic
Het worstenbroodje of het KLB topic?quote:
Omdat sommige mensen zichzelf graag martelenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik me aan zulks zelfkastijding bezigen
Klbquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het worstenbroodje of het KLB topic?
Ja dat overkwam mij eerder, ik klikte mis door natte druiven en kwam in een KLB topic terecht. Kon nog net weer wegkomen en zit sindsdien onder een dekentje op de bank bij te komenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik me aan zulks zelfkastijding bezigen
Met een traumaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat overkwam mij eerder, ik klikte mis door natte druiven en kwam in een KLB topic terecht. Kon nog net weer wegkomen en zit sindsdien onder een dekentje op de bank bij te komen
Als je deze stap een paar keer herhaalt heb je een flamkuchenpizzalasagne.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij je een flammkuchen maakt en deze bovenop een pizza legt en hem nog een keer afbakt.
Dan heb je een flammkuchen pizza
Jaquote:
Waarom ga je dan ook met natte ruiven klikken ipv met je vingersquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat overkwam mij eerder, ik klikte mis door natte druiven en kwam in een KLB topic terecht. Kon nog net weer wegkomen en zit sindsdien onder een dekentje op de bank bij te komen
Is een kapsalon in laagjes ook een soort lasagne?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je deze stap een paar keer herhaalt heb je een flamkuchenpizzalasagne.
Ja maar die moet nog een jaartje bijkomen van mijn sessies.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Kent iemand een goede therapeut?
De druiven waren nat, en daardoor waren mijn vingers natquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook met natte ruiven klikken ipv met je vingers
die van Gooische vrouwenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Kent iemand een goede therapeut?
Ik denk dat wat het een lasagne maakt toch wel de herhaling van laagjes is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is een kapsalon in laagjes ook een soort lasagne?
Hmm jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar die moet nog een jaartje bijkomen van mijn sessies.
Dan zijn verschillende bevolkingslagen ook lasagnequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat wat het een lasagne maakt toch wel de herhaling van laagjes is.
Of een spekkoek dan ook een lasagne is laat ik in het midden.
Een flamkuchenpizzalasagnekapsalon, en die dan weer op een broodje doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is een kapsalon in laagjes ook een soort lasagne?
Spekkoekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een worstenbroodje flammkuchenpizzalasagnekapsalon gezond?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een flamkuchenpizzalasagnekapsalon, en die dan weer op een broodje doen
Voortaan eerst netjes alles opeten en daarna je handjes drogenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
De druiven waren nat, en daardoor waren mijn vingers nat
En dan gebeuren er enge dingen als je op je telefoon zit te FOK!ken
Boh spekkoekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan eerst netjes alles opeten en daarna je handjes drogen
Die zou ik uit de oven houden, dat is historisch gezien geen goed idee gebleken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zijn verschillende bevolkingslagen ook lasagne
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezondquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een worstenbroodje flammkuchenpizzalasagnekapsalon gezond?
Het is volle maanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik na een lange werkdag, meerdere uren wandelen nog steeds energie om uitgebreid te gaan dansen?
Ik heb gewoon een vrije geest oke?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het idee van lasagne niet dat er een laagje pasta in zit?
En ik zit in mijn goede hormoon periodequote:
Maar dat is ook maar gewoon deegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het idee van lasagne niet dat er een laagje pasta in zit?
Ga je hier straks ook nog hartjes posten?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik zit in mijn goede hormoon periode
Kapsalongezondquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezond
Als je dat dan in een Turkse Pizza rolt, en in een eend propt, en die in een kip. Heb je een turducken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat dan allemaal in het deeg rollen en de frituur in voor een loempiaworstenbroodjeflammkuchenpizzalasagnekapsalongezond
Correct.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is ook maar gewoon deeg
Dus of het nou pasta, pizzadeeg of flammkuchendeeg is..
Misschien of ik ga flirtenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je hier straks ook nog hartjes posten?
Gewoon alles naar binnen kirbyenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je dat dan in een Turkse Pizza rolt, en in een eend propt, en die in een kip. Heb je een turducken.
prima TTquote:
Een calzone is een ravioli.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct.
Maakt dat een calzone niet stiekem ook een lasagne?
En is een club sandwich dan ook geen lasagne?
@Nattekatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik zit in mijn goede hormoon periode
Alles is lasagnequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct.
Maakt dat een calzone niet stiekem ook een lasagne?
En is een club sandwich dan ook geen lasagne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |