Ik las het ja, vraag me af of ik dat perse ga gebruiken maar die 150 Euro extra kan er nog wel bij. Mss moet ik in K&W eens een newbietopic starten voor automatisering/besparing etc. Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die dit leuk vinden maar door de bomen het bos niet meer zienquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mist wel wat connectiviteit zoal Z-Wave, Bluetooth en 433MHz.
Valt mee dan. Weekend was 1,26 voor 2 jaar bij Vattenfall.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:38 schreef Cruzinats het volgende:
Coolblue mailt mij met een 3-jarig contract met ¤1,374 per kuub gas.![]()
Nog snel ff cashen aan het bange volk.
Die topicreeks heb ik jaren geleden, toen ik nog een Homey had, al gestartquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:16 schreef piere het volgende:
[..]
Ik las het ja, vraag me af of ik dat perse ga gebruiken maar die 150 Euro extra kan er nog wel bij. Mss moet ik in K&W eens een newbietopic starten voor automatisering/besparing etc. Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die dit leuk vinden maar door de bomen het bos niet meer zien
Z-Wave ga je wel gebruiken hoor, vroeg of laat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:16 schreef piere het volgende:
[..]
Ik las het ja, vraag me af of ik dat perse ga gebruiken maar die 150 Euro extra kan er nog wel bij. Mss moet ik in K&W eens een newbietopic starten voor automatisering/besparing etc. Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die dit leuk vinden maar door de bomen het bos niet meer zien
Tijd om dat eens af te stoffen dan met een nieuw topic vind ik. de 2026 homey kan vast al veel meer dan de 2023 en daarbij de randapparatuur ookquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die topicreeks heb ik jaren geleden, toen ik nog een Homey had, al gestart
Topic loopt al 8 delen he, het gaat over domotica in het algemeen, niet alleen over de Homey. Homey was toen gewoon het platform wat ik had op dat moment.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:40 schreef piere het volgende:
[..]
Tijd om dat eens af te stoffen dan met een nieuw topic vind ik. de 2026 homey kan vast al veel meer dan de 2023 en daarbij de randapparatuur ook
Ik zal eens zoeken, ben het niet tegengekomenquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Topic loopt al 8 delen he, het gaat over domotica in het algemeen, niet alleen over de Homey. Homey was toen gewoon het platform wat ik had op dat moment.
De link staat hier een paar posts bovenquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:48 schreef piere het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken, ben het niet tegengekomen
Scheel enzoquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De link staat hier een paar posts boven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |