Oef, heb je ook voorbeelden die iets betaalbaarder zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Een quest 2 (tweedehands niet al te duur) of een quest 3 (waarmee je beter kunt lopen omdat je beter 'naar buiten' kunt kijken).
Je bril kan je ophouden, het zit wel wat 'strakker' maar ik heb er niet echt last van.
Als die JBL Bluetooth heeft, dan kan je hem gewoon koppelen en gaat het geluid via die ipv de speakers van een Quest.
Even de link bekeken, maar mijn budget ligt wel iets hoger dan een kartonnen dingetjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:58 schreef Mano_ het volgende:
Echte VR-headsets zijn gewoon prijzig, daar zit ook behoorlijk wat techniek in. Wat je zou kunnen proberen is zo’n headset waar je je telefoon in steekt. Zie bijvoorbeeld: https://vr-expert.nl/smartphone-vr/
Is even snel de eerste link die ik tegenkom, maar gaat om het idee.
De onderste is de Aura® VR Bril met controllers - VR Bril - VR-brillen - Zwart - 11cm x 22cm x 23cmquote:
Daar moet je dus je telefoon in steken, het heeft zelf geen scherm. Dan vind ik het best aan de prijs, ondanks de meegeleverde controller.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
De onderste is de Aura® VR Bril met controllers - VR Bril - VR-brillen - Zwart - 11cm x 22cm x 23cm
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar moet je dus je telefoon in steken, het heeft zelf geen scherm. Dan vind ik het best aan de prijs, ondanks de meegeleverde controller.
Dat is echt een bak geld voor iets wat hetzelfde doet als zo'n kartonnen dingetje. En voor dit geld kom je al redelijk in de buurt van een quest 2. Al dan niet 2de hands. Dat gaat véél beter werken. Je telefoon is er niet voor gemaakt en de software ook niet echt. Voor een paar euro is zo'n houdertje wel geinig om eens te kijken. Maar dit is echt niet de moeite.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
De onderste is de Aura® VR Bril met controllers - VR Bril - VR-brillen - Zwart - 11cm x 22cm x 23cm
[ afbeelding ]
Nope. Google pixel 8 pro.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |