Grote kans dat dit ook de redenatie van de rechter was en daarom de straf zo laag uitvalt.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:43 schreef Chivaz het volgende:
Dit is een ernstige schending van de bro code en derhalve snap ik die klap heel goed.
Leuk idee van je, ze hebben alleen kinderen samen.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ex = exit.
Daar heeft hij zich helemaal niet meer mee te bemoeien.
Alleen in Nederland zeggen we dat dit fors is.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De boete vind ik wel fors. De taakstraf is passend denk ik.
Ik vind het een flink bedrag.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Alleen in Nederland zeggen we dat dit fors is.
Het is niks.
Wat is nou 5500 euro? Een beetje degelijke tweedehands auto die onderhoud nodig heeft.
Dat ligt er natuurlijk aan welke afspraken je hebt gemaakt in het ouderschapsplan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:06 schreef bianconeri het volgende:
Relaties van je ex heb je weinig mee te maken.
Hoewel die band er absoluut blijft aangezien je kinderen hebt, maar dan nog.
Hoewel je oude vriend zien met een ex is wel extreem awkward.
Maar zo lang het niet vreemdgaan was (speelde al langer) dan tja.
Heeft een rechte rooit begrip getoond voor jouw agressieve daden?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Grote kans dat dit ook de redenatie van de rechter was en daarom de straf zo laag uitvalt.
"Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je doodsbang en gekrenkt zal hebben gevoeld, dus ik weiger verder nog naar deze zaak te kijken no matter what."
Nee, maar wel voor degenen die agressief naar mij toe warenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Heeft een rechte rooit begrip getoond voor jouw agressieve daden?
Op relatiegebied is een ex totaal exit.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk idee van je, ze hebben alleen kinderen samen.
Dus dat exit en elkaar met rust laten wordt een beetje onmogelijk.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan welke afspraken je hebt gemaakt in het ouderschapsplan.
Mijn ex en ik hebben ook een dergelijke afspraak over nieuwe relaties in combi met de kinderen.
Als het in hun ouderschapsplan staat en de ex vrouw in kwestie heeft zich daar niet in gehouden (de nieuwe liefde sliep er immers) zal een rechter daar ook rekening mee houden.
Blijkbaar toch niet he Joopquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Op relatiegebied is een ex totaal exit.
Bezoekregelingen staan daar helemaal buiten.
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
Maar hebben de in elkaar getrapte man en de vrouw nu nog een relatie????? Vragen vragen vragen.
Dat kan ie niet goed zienquote:Op maandag 2 maart 2026 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je ook de ex van je beste vriend liggen aanduwen?
De controlemaatschappij hebben we allemaal last van. In België is het ook vreselijk geworden, dat was eerst wel anders. Ik kan mij de tijden nog goed herinneren dat we met 200 kilometer per uur van Rotterdam naar Antwerpen scheurden zonder dat we een agent tegenkwamen laat staan dat we geflitst werden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
En dan lees ik net dat een motorrijder die 's nachts met 200 (189 gemiddeld geklokt) over een (waarschijnlijk) zo goed als lege A27 ook gewoon zijn rijbewijs mag inleveren en een verplichte rijcursus mag doen. Iets wat ook zou zijn opgelegd als hij het midden op de dag tijdens de spits zou hebben gedaan.
Ik zal me nooit thuis kunnen voelen hier.
50 km te hard. Eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
En dan lees ik net dat een motorrijder die 's nachts met 200 (189 gemiddeld geklokt) over een (waarschijnlijk) zo goed als lege A27 ook gewoon zijn rijbewijs mag inleveren en een verplichte rijcursus mag doen. Iets wat ook zou zijn opgelegd als hij het midden op de dag tijdens de spits zou hebben gedaan.
Ik zal me nooit thuis kunnen voelen hier.
Hihihi rode schoen, jaaaaa jij bent vast een geweldige chauffeur dat je zo redeneertquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
50 km te hard. Eigen schuld dikke bult![]()
Ga lekker naar een circuit als je hard wil rijden.
Hihi. Je moet toch ergens grenzen stellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hihihi rode schoen, jaaaaa jij bent vast een geweldige chauffeur dat je zo redeneert50 km is 50 km, ongeacht de omstandigheden! Jij bent de personificatie van de simpele ziel Nederlander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |