abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220982500
Het Iraanse voetbalelftal moet voor WK-wedstrijden die in de VS gespeeld worden nog dezelfde dag in- en uitreizen. Dat zegt de Iraanse ambassadeur in Mexico voorafgaand aan het WK.

"We kunnen inreizen in de ochtend en moeten nog dezelfde dag vertrekken", zei de ambassadeur tegen journalisten.

Vanwege het conflict in het Midden-Oosten vertoeft het Iraanse voetbalteam het gehele WK in Mexico. Aanvankelijk was het plan om in Arizona te verblijven. Naar verwachting komt het team vandaag aan in Mexico.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220982948
Iran mag niet blijven slapen in de VS ;( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220982973
Lekker weg laten blijven.
  maandag 8 juni 2026 @ 12:25:33 #54
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220985176
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:08 schreef TLC het volgende:
Iran mag niet blijven slapen in de VS ;( o|O
Oranje gaat ook na elke wedstrijd terug naar het basiskamp dus dit lijkt me fophef.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220985217
Ik zie dit nog wel "escaleren" met spelers/officials die Amerika niet inkomen op de wedstrijddag.
  Redactie Sport maandag 8 juni 2026 @ 13:42:11 #56
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220985689
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Oranje gaat ook na elke wedstrijd terug naar het basiskamp dus dit lijkt me fophef.
Ze mochten geen basiskamp in Amerika.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 8 juni 2026 @ 20:58:56 #57
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220988531
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ze mochten geen basiskamp in Amerika.
Ja dus? Dan vliegen ze wat verder, komt op hetzelfde neer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220992889
Tickets op het laatste moment ingetrokken voor alle fans uit Iran.

Dit ging in Qatar toch allemaal beter.
pi_221002524
Iran gaat wedstrijd stilleggen bij protesten tegen het regime..

https://www.rtl.nl/nieuws(...)otesten-tegen-regime
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:57:52 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221002713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
Iran gaat wedstrijd stilleggen bij protesten tegen het regime..

https://www.rtl.nl/nieuws(...)otesten-tegen-regime
Ik vernam al van hele choreografieën om toch leeuwenvlaggen dat stadion in te krijgen. Dat wordt al een puinhoop, maar het wordt ook aftellen voordat de eerste verwijzing naar Palestina ofwel op de tribune ofwel door een speler gemaakt gaat worden dit WK en dan krijg je dat men zich in alle bochten gaat wringen om de ene onder de vrijheid van meningsuiting te willen laten vallen en de andere niet.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 12:54:21 #61
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221027472
twitter


En ja hoor! :')
pi_221027496
Wat een gezeur. Dat shirt van Haïti mocht ook niet. En als Duitsland een oude vlag tevoorschijn haalt, dan mag dat ook niet.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 13:40:18 #63
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_221028020
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:54 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

En ja hoor! :')
Ik hoop dat er 1000 van die vlaggen in het stadion zijn.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:24:46 #64
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221059638
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:40 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ik hoop dat er 1000 van die vlaggen in het stadion zijn.
twitter


Eentje in elk geval :)
Veelzeggend ook dat ze dat open en bloot in elkaar kunnen punniken op de tribune. Op straat kunnen er andere """demonstranten""" (door Iran/Qatar/Hamas betaalde of gemanipuleerde elementen) tussen springen, maar zo tussen de Iraniërs is het gewoon een collectief sentiment blijkbaar dat die vlag er mag zijn.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:30:15 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221059661
twitter

Er waren er zelfs heel veel :)
pi_221059930
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:30 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Er waren er zelfs heel veel :)
Er zijn natuurlijk ook enorm veel Iraanse mensen legaal in de VS :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221061179
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:30 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Er waren er zelfs heel veel :)
Zwaar gecensureerd op tv. Iran scoort? Vooral geen juichende supporters laten zien. :)
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')