Oranje gaat ook na elke wedstrijd terug naar het basiskamp dus dit lijkt me fophef.quote:
Ze mochten geen basiskamp in Amerika.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Oranje gaat ook na elke wedstrijd terug naar het basiskamp dus dit lijkt me fophef.
Ja dus? Dan vliegen ze wat verder, komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze mochten geen basiskamp in Amerika.
Ik vernam al van hele choreografieën om toch leeuwenvlaggen dat stadion in te krijgen. Dat wordt al een puinhoop, maar het wordt ook aftellen voordat de eerste verwijzing naar Palestina ofwel op de tribune ofwel door een speler gemaakt gaat worden dit WK en dan krijg je dat men zich in alle bochten gaat wringen om de ene onder de vrijheid van meningsuiting te willen laten vallen en de andere niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
Iran gaat wedstrijd stilleggen bij protesten tegen het regime..
https://www.rtl.nl/nieuws(...)otesten-tegen-regime
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat er 1000 van die vlaggen in het stadion zijn.
Er zijn natuurlijk ook enorm veel Iraanse mensen legaal in de VSquote:
Zwaar gecensureerd op tv. Iran scoort? Vooral geen juichende supporters laten zien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |