Je hebt niks in je leven omdat het zo voelt en dat is kut dat snap ik maar dat zeg je tegen jezelf. Een soort zelfhaat van het kan niet meer goed komen en dat is niet goed. Want je moet niet opgegeven.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:17 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt maar ik weet ook niet wat ik verder moet
ik heb gewoon niks in mijn leven alleen pijn op het moment alcohol en tramadol verlicht dat even ja dadelijk heb ik weer pijn en ik heb ook geen tramadol meer
kan afscheid nemen van het gedrag maar wat komt in de plaats misschien dat gewoon een knuffel eens zou helpen maar ik ben op mezelf en heb alle bruggen verbrand
het is allemaal zinloos geworden
heb jij het al eens gehad dan?quote:Op donderdag 2 april 2026 23:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt niks in je leven omdat het zo voelt en dat is kut dat snap ik maar dat zeg je tegen jezelf. Een soort zelfhaat van het kan niet meer goed komen en dat is niet goed. Want je moet niet opgegeven.
Verandering komt niet vanzelf en als je eenzaam bent is kut maar hoeft niet altijd zo te blijven.
Nou over mij ja is beetje complex voor mezelf maar deal erzelf ook mee. In de zin van zware dingen voelen intern last hebben van mijn eigen gedrag en veel dingen gebeurt waar ik last van heb. Depressie is iets waar ik mee leef en is moeilijk maar ben van de hel naar een stabiel leven gegaan gevoelsmatig. Heb daar hard aan gewerkt in de zin van eigen grenzen bewaken, trouw aanmezelf zijn en vanaf het begin weer beginnen.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
heb jij het al eens gehad dan?
hoe ben jij eruit gekomen?
ik haat mezelf niet ze hebben er voor gezorgd dat ik me zelf ben gaan haten ik ben nooit voor mezelf opgekomen heb me laten vernederen en kapot laten maken ze hebben gewoon een kind kapot gemaakt en nooit een fuck gegeven en nu is dat kind 30 en helemaal naar de haaien.
Ik had je wat anders gegund je bent een goed mens. jammer dat mensen jou hebben geschaad, gaat het wel wat beter met je? depressie is wel moeilijk ja maar fijn dat je van hel naar stabiel bent gegaan dat verdien je maar je hebt er ook hard voor moeten werken lees ik. krijg je goeie hulp en heb je goeie mensen om je heen? stoer dat je vanaf het begin bent begonnenquote:Op donderdag 2 april 2026 23:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou over mij ja is beetje complex voor mezelf maar deal erzelf ook mee. In de zin van zware dingen voelen intern last hebben van mijn eigen gedrad en veel dingen gebeurt waar ik last van heb. Depressie is iets waar ik mee leef en is moeilijk maar ben van de hel naar een stabiel leven gegaan gevoelsmatig. Heb daar hard aan gewerkt in de zin van eigen grenzen bewaken, trouw aanmezelf zijn en vanaf het begin weer beginnen.
Wat gebeurt is gebeurt maar in het verleden blijven leven en zelf niet veranderen (in gedrag bij.) dan blijft het hetzelfde.
Dankjewel. Ik werk elke dag aanmezelf in de zin van acceptatie ik bouw aan mijzelf en ik vergeef mijzelf voor bepaalde dingen. Werk houd je stabiel. Ook in het weekend moet je ontspanning zoeken in je vrije tijd. Doe ik ook maar echt van dingen wat goed voor me is. Ik heb geen hulp meer van anderen. Dus zelfhulpquote:Op donderdag 2 april 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik had je wat anders gegund je bent een goed mens. jammer dat mensen jou hebben geschaad, gaat het wel wat beter met je? depressie is wel moeilijk ja maar fijn dat je van hel naar stabiel bent gegaan dat verdien je maar je hebt er ook hard voor moeten werken lees ik. krijg je goeie hulp en heb je goeie mensen om je heen? stoer dat je vanaf het begin bent begonnen
ja dat is ook zo was geschehen ist geschehen
ik denk dat ik mezelf gewoon wil vernietgen want ik ben niet 100% ik ben gewoon een stuk afval dat dood zou moeten
meer maskers dan madame tussaudsquote:Op donderdag 2 april 2026 23:32 schreef EsserS het volgende:
[..]
Dat vind jij maar is dat werkelijk zo?
jij bent een goed en sterk mens ik hoop dat je jezelf kan accepteren en kan blijven bouwen denk dat jij goed bent weet niet waarom jejzelf moet vergeven maar ik weet zeker dat je intentie altijd goed is geweest en dan kan je het eigenlijk niet fout doen. weekend is moeilijk voor mij ik heb ook nog problemen op werk want ze willen dat ik vakantie opneem maar ik wil dat niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik werk elke dag aanmezelf in de zin van acceptatie ik bouw aan mijzelf en ik vergeef mijzelf voor bepaalde dingen. Werk houd je stabiel. Ook in het weekend moet je ontspanning zoeken in je vrije tijd. Doe ik ook maar echt van dingen wat goed voor me is.
Dat moet jij ook doen. Helen van het leed wat je blokkeert eigenlijk.
Probeer het en zonder het acteren.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:33 schreef Hetekip het volgende:
[..]
meer maskers dan madame tussauds
weet niet wie ik ben
weet niet waar ik voor leef
hulpverlening boos op mij roepen dati k niet eerlijk ben
ik wil mezelf wel uit de shit bevrijden met een hamerslag maar dat lukt me niet.
als ik mezelf ben ga ik in rook opquote:Op donderdag 2 april 2026 23:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Probeer het en zonder het acteren.
Maar rustig aan verder.
Maar die laatste woorden zijn echt heel heftig.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
jij bent een goed en sterk mens ik hoop dat je jezelf kan accepteren en kan blijven bouwen denk dat jij goed bent weet niet waarom jejzelf moet vergeven maar ik weet zeker dat je intentie altijd goed is geweest en dan kan je het eigenlijk niet fout doen. weekend is moeilijk voor mij ik heb ook nog problemen op werk want ze willen dat ik vakantie opneem maar ik wil dat niet.
ik moet het helen wat ik blokker ik probeer dat maar het is groter dan mij
ik heb geprobeerd en geprobeerd maar het lijkt me niet te lukken ik ben rotzooi wat gewoon dood moet.
ik haat mezelf gewoon, nooit voor mezelf opgekomenquote:Op donderdag 2 april 2026 23:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar die laatste woorden zijn echt heel heftig.
Maar zie vanuit werk dat je vakantie moet opnemen, dat moet soms.
Toch helpt dit allemaal ook niet zo die maskers. Die muur mag er zijn maar niet altijd torenhoog Chinezen muur. Soms mag die omlaag. Niet iedereen is erop uit om je kapot te maken.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
als ik mezelf ben ga ik in rook op
ik vind het eng om mezelf te laten zien
ik heb alles weggestopt en een muur om me heen gebouwd
die muur afbreken betekent dat ik kwetsbaar ben en dan maken ze me kapot
nee helpt ook niet maar ik weet niet meer wie ik ben door al die maskers. heb een opleiding gevolgd en doe nu werk waari k niet eens geschikt voor ben.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch helpt dit allemaal ook niet zo die maskers. Die muur mag er zijn maar niet altijd torenhoog Chinezen muur. Soms mag die omlaag. Niet iedereen is erop uit om je kapot te maken.
Ok maar zo hard jezelf straffen het werkt niet. Maar dat is omdat je zoveel ongeluk voelt en dat is jammer.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:38 schreef Hetekip het volgende:
[..]
ik haat mezelf gewoon, nooit voor mezelf opgekomen
nooit de juiste keuzes gemaakt
laatst ook domme keuze gemaakt huis gekocht verborgen gebreken en helemaal naar de klote gegaan
nu weer verkocht maar ik haat mezelf zo hard
ik ben een achterlijke idioot ze mogen een smiley op mijn gezicht tatoeren en dan een mes erdoorheen gooien
ja ik ben ongelukkig ik heb me ongelukkig laten maken door andere macht te geven over mijquote:Op donderdag 2 april 2026 23:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok maar zo hard jezelf straffen het werkt niet. Maar dat is omdat je zoveel ongeluk voelt en dat is jammer.
Ok you fucked UP prima maar toch probeer leer met jezelf kunnen leven.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
nee helpt ook niet maar ik weet niet meer wie ik ben door al die maskers. heb een opleiding gevolgd en doe nu werk waari k niet eens geschikt voor ben.
de muur is torenhoog krijg hem niet omlaag en denk dat mensen mij kapot willen maken maar ik weet het niet
Dat is niet wat ik wil en je laat andere nog steeds de macht over jou hebben.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:41 schreef Hetekip het volgende:
[..]
ja ik ben ongelukkig ik heb me ongelukkig laten maken door andere macht te geven over mij
kon ik jou maar geluk geven door mezelf op te offeren
ik moet hier over nadenkenquote:Op donderdag 2 april 2026 23:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok you fucked UP prima maar toch probeer leer met jezelf kunnen leven.
nee snap ik maar dan had ik tenminste nog wat nuttigs kunnen doen met mijn levenquote:Op donderdag 2 april 2026 23:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik wil en je laat andere nog steeds de macht over jou hebben.
Maar ok. Wil je morgen dit gewoon even nalezen als je nuchter bent? Verder doe rustig aan.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
nee snap ik maar dan had ik tenminste nog wat nuttigs kunnen doen met mijn leven
in sommige culturen deden ze offers de goden mogen mij hebben
ja dat ook
ja ik lees het wel naquote:Op donderdag 2 april 2026 23:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar ok. Wil je morgen dit gewoon even nalezen als je nuchter bent? Verder doe rustig aan.
bedankt voor je tijd en moeitequote:Op donderdag 2 april 2026 23:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar ok. Wil je morgen dit gewoon even nalezen als je nuchter bent? Verder doe rustig aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |