abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220259092
Menopauze?
pi_220261286
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 20:17 schreef DrCarlton het volgende:
Menopauze?
1 woord
Wauw!
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:03:09 #53
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220261496
Is er iemand in je privéleven die je wel vertrouwt? Misschien moet je die benaderen.
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:07:09 #54
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220261527
Vandaag gesprek? Hoe is het gegaan?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:08:24 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220261530
Even de pohi bekeken. Geen idee of TS een integere vraag wil stellen/zich wel uitten of gewoon aandacht te kort komt.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_220261541
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:07 schreef phpmystyle het volgende:
Vandaag gesprek? Hoe is het gegaan?
Volgende week donderdag

quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:08 schreef phpmystyle het volgende:
Even de pohi bekeken. Geen idee of TS een integere vraag wil stellen/zich wel uitten of gewoon aandacht te kort komt.
Ik uit mij hier. Jullie denken dat ik een psychose heb, maar ik heb last van magisch denken. Ik heb daar goeie en slechte dagen bij.

Werk is een grote trigger voor mij, vandaag kan ik later beginnen en voel ik mij beter. Ik ben nu wakker al een tijdje in bed en voel me best goed.

Zodra ik op werk ben slaat de paniek licht toe. Denk dat medicatie waar ik op eigen houtje mee gestopt was ook weer wat gaat werken.
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
pi_220261551
Ik voel me nu wel goed, maak me wel zorgen om maandag dan moet ik weer helemaal vol vandaag is het nog maar een dag ik denk dat ik een dag wel overleef. Zodra collega waarvan ik vermoed dat hij mij wil aanklagen weg blijft
pi_220261641
Hey hetekip
Ik zag in een ander topic dat je lang in bed ligt
Misschien ook eens op tijd opstaan, dat is vaak beter voor je hele mindset
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220262970
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Die zitten echt niet te wachten of hebben uberhaubt ruimte om ieder met een beginnende psychose op te vangen/behandelen.

En dat bepaal jij, snotneus? :')

Áls het waar is wat je zegt, dan is het aan de crisisdienst om dat telefonisch uit te leggen. Bellen kan nooit kwaad.
pi_220263368
De crisisdienst zal je altijd terugverwijzen naar je behandelaar, die is op dit moment verantwoordelijk. En vooral als er nog geen sprake is van een crisis. Buiten kantoortijden zijn zij wel het aanspreekpunt gezien er dan geen behandelaar is. Maar ook daar zullen ze voornamelijk een isnchattig maken of het kan wachten tot de behandelde instantie bereikbaar is.
  donderdag 5 maart 2026 @ 12:37:16 #61
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220263411
Hoe werkt dat eigenlijk met de crisisdienst in Spanje?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220266283
Vandaag ging vrij goed.
pi_220266290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:37 schreef Divje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met de crisisdienst in Spanje?
Ik woon niet in spanje. Dat topic was een gebbetje
  donderdag 5 maart 2026 @ 18:35:04 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220266368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:25 schreef Hetekip het volgende:
Vandaag ging vrij goed.
Fijn te horen.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:25:19 #65
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_220268408
Ik wens je veel sterkte. Goed denk ik als je de komende dagen hier in contact blijft om de tijd tot donderdag te overbruggen. Wat betreft geen contact met jezelf, helpt het om je lijf aan te zetten met sport e.d. zodat lichaam en geest misschien meer als één geheel voelen? En op het werk kun je misschien preventief met de bedrijfsarts contact opnemen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:30:13 #66
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220268463
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:11 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Volgende week donderdag
[..]
Ik uit mij hier. Jullie denken dat ik een psychose heb, maar ik heb last van magisch denken. Ik heb daar goeie en slechte dagen bij.

Werk is een grote trigger voor mij, vandaag kan ik later beginnen en voel ik mij beter. Ik ben nu wakker al een tijdje in bed en voel me best goed.

Zodra ik op werk ben slaat de paniek licht toe. Denk dat medicatie waar ik op eigen houtje mee gestopt was ook weer wat gaat werken.
Ok.
Waar heb jij paniek over, en kun jij er over praten met naasten in jouw omgeving?
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:33:52 #67
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220268519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:26 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik woon niet in spanje. Dat topic was een gebbetje
Als gsebbetjes in de soep lopen kan het nog wel voor lachwekkende momenten zorgen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:01:22 #68
511677 EsserS
Just show it!
pi_220268839
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 13:51 schreef Hetekip het volgende:
Denk niet dat dit een crisis is, ik ben niet in levensgevaar.

Ik denk wel dat mensen mijn leven langzaam proberen te ontmantelen, maar dat doen ze niet in één keer want het moet op een ongeluk lijken. Ik snap niet eens waarom ze dat willen, want mij hebben ze er niet mee.

Misschien wel de man die in mij woont, maar ik heb geen connectie ermee, ik wil eigenlijk gewoon rust. Ik zal een ander niks aan doen en mezelf ook niet. De energie is op, het liefst beweeg ik hier alleen door de kamer, dat is het rijk waar ze me toch niet komen zoeken.

Morgen werken dat wordt wel een probleem, ik heb vermoedens dat mijn collega's me door hebben dat ik geen echt mens ben.
Ik ben slechts een amateur-psycholoogje maar het klinkt alsof je momenteel door een ontzettend zware en verwarrende tijd gaat. De manier waarop je beschrijft dat je wereld wordt 'ontmanteld' en dat je de verbinding met jezelf kwijt bent, komt op mij over als een teken van enorme uitputting. Hoewel je zegt dat er geen direct gevaar is, maak ik me wel zorgen om de mate van achterdocht en de eenzaamheid die uit je bericht spreekt. Het gevoel dat je 'geen echt mens' bent en dat collega's je door hebben, wijst erop dat de druk op dit moment simpelweg te hoog is voor je. Je geeft aan dat de energie op is en in zo’n toestand is het logisch dat je je wilt terugtrekken in je eigen kamer als veilige haven. Toch is het juist op dit punt belangrijk om dit niet alleen te hoeven dragen want deze gedachten kunnen je erg gaan isoleren.

Zou het een idee zijn om even pas op de plaats te maken en morgen niet te gaan werken, zodat je rust kunt pakken? Ik zou je echt willen aanraden om dit verhaal ook eens te delen met je huisarts. Hij/zij kan je helpen om weer wat grip op de situatie te krijgen.
De lachende e zegt: "In Data We Trust"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:28:40 #69
511221 Hetekip
Depressief
pi_220269960
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:25 schreef Andromache het volgende:
Ik wens je veel sterkte. Goed denk ik als je de komende dagen hier in contact blijft om de tijd tot donderdag te overbruggen. Wat betreft geen contact met jezelf, helpt het om je lijf aan te zetten met sport e.d. zodat lichaam en geest misschien meer als één geheel voelen? En op het werk kun je misschien preventief met de bedrijfsarts contact opnemen?
Ik probeer welke week te wandelen en denk erover na een rugzak te kopen waar gewicht in kan. Sport is niet altijd iets waar ik veel mee kan.

Het werk vertrouw ik niet, ik ga geen preventief contact opnemen want dan word ik juist exposed. Manager kon ik wel goed mee overweg maar die is weggepest door de directie dus mijn vertrouwen is laag. Ze gaan mij ook wegpesten als ze erachter komen dat ze iemand hebben aangenomen die niet bestaat.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:31:17 #70
511221 Hetekip
Depressief
pi_220269974
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ok.
Waar heb jij paniek over, en kun jij er over praten met naasten in jouw omgeving?
Dat ik niet meer besta of ben overgenomen. Mijn handen, mijn gezicht maar ook mijn naam ik heb er afkeer van. Ik val door de mand op werk maak ik mij zorgen om wat als?

Vertrouwen kan ik bijna niemand ze willen meer met ai doen op werk maar ik weet zeker dat ai niet deugd.

Soms heb ik het ook gebruikt maar ik ben bang dat ik nu ook een robot ben of ze hebben ai van me willen maken.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:32:06 #71
511221 Hetekip
Depressief
pi_220269981
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Als gsebbetjes in de soep lopen kan het nog wel voor lachwekkende momenten zorgen.
Alles loopt in de soep
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:37:50 #72
511221 Hetekip
Depressief
pi_220270022
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:01 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ik ben slechts een amateur-psycholoogje maar het klinkt alsof je momenteel door een ontzettend zware en verwarrende tijd gaat. De manier waarop je beschrijft dat je wereld wordt 'ontmanteld' en dat je de verbinding met jezelf kwijt bent, komt op mij over als een teken van enorme uitputting. Hoewel je zegt dat er geen direct gevaar is, maak ik me wel zorgen om de mate van achterdocht en de eenzaamheid die uit je bericht spreekt. Het gevoel dat je 'geen echt mens' bent en dat collega's je door hebben, wijst erop dat de druk op dit moment simpelweg te hoog is voor je. Je geeft aan dat de energie op is en in zo’n toestand is het logisch dat je je wilt terugtrekken in je eigen kamer als veilige haven. Toch is het juist op dit punt belangrijk om dit niet alleen te hoeven dragen want deze gedachten kunnen je erg gaan isoleren.

Zou het een idee zijn om even pas op de plaats te maken en morgen niet te gaan werken, zodat je rust kunt pakken? Ik zou je echt willen aanraden om dit verhaal ook eens te delen met je huisarts. Hij/zij kan je helpen om weer wat grip op de situatie te krijgen.
Volgens mijn behandelaar kan dit gebeuren onder hoge stress het begon vrij onschuldig en ik ben ook onschuldig ik heb niks gedaan. Het komt en het ging maar nu blijft het om te beschermen maak ik me los van mezelf volgens mijn oud behandelaar

Je hebt gelijk maar als ik me ziek meldt komt er een onderzoek en komen ze erachter dat ik gek ben. Ik ben onschuldig en ik denk niet dat ze dat gaan geloven er zit achterdocht wat jij zegt klopt.

Huisarts zou kunnen maar die verwijzen ook vaak weer terug naar waar ik in behandeling ben.

Eigenlijk kan ik geen kant op ik ben veroordeeld maar onschuldig. En nu weet ik zeker dat ze me op werk verder willen veroordelen. Ik krijg laatste tijd signalen vooral tijdens vergadering gisteren toen kreeg ik echt het gevoel dat ik niet ik was en was ik er van overtuigd dat ze het nu wel doorhadden maar ze hebben niks gezegd. Ze zijn misschien bang voor me net als ikzelf.

Jij hebt gelijk ik zou moeten stoppen maar als ik ziek thuis zit hoeven ze niet bang voor mij te zijn dan krijg ik telefoontje dat ik ontslagen ben omdat ze mij nooit hebben aangenomen omdat ik niet meer ik ben.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 06:39:12 #73
511221 Hetekip
Depressief
pi_220270028
Gisteren was een goeie dag maar vandaag voelt het allemaal niet goed komt deels door de droom van net
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:03:30 #74
511677 EsserS
Just show it!
pi_220270133
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 06:39 schreef Hetekip het volgende:
Gisteren was een goeie dag maar vandaag voelt het allemaal niet goed komt deels door de droom van net
Ja, dromen kunnen best wel eens uitkomen. In theorie is alles mogelijk.
De lachende e zegt: "In Data We Trust"
  vrijdag 6 maart 2026 @ 18:49:23 #75
511221 Hetekip
Depressief
pi_220275429
Ik heb een hang naar alcohol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')