Als vd rest gewoon in loondienst bent en geen gekke aftrekposten hebt kun je t makkelijk zelf doenquote:Op zondag 1 maart 2026 10:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vorig jaar een huis gekocht, zou ik het zelf kunnen of de hypotheekadviseur inschakelen? Mensen om me heen zeggen: de eerste keer moet je een pro dat laten doen, maar ik ben toch niet achterlijk?
Ik wil hem graag invullen, maar kom er niet door.quote:
Omdat ik heel erg nieuwsgierig ben hoeveel ik terug krijg na het aanschaffen van een nieuwe woning in 2025. Blijkt toch nog meer te zijn dan ik dachtquote:
Ik heb ook een andere woning gekocht en het zelf ingevuld. Het wordt je helemaal voorgekauwd, bijna alle info staat er al in en je krijgt een waarschuwing als je iets anders invult dan bij de belastingdienst bekend is.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vorig jaar een huis gekocht, zou ik het zelf kunnen of de hypotheekadviseur inschakelen? Mensen om me heen zeggen: de eerste keer moet je een pro dat laten doen, maar ik ben toch niet achterlijk?
Thx, ik ga het proberen.quote:Op maandag 2 maart 2026 07:56 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ik heb ook een andere woning gekocht en het zelf ingevuld. Het wordt je helemaal voorgekauwd, bijna alle info staat er al in en je krijgt een waarschuwing als je iets anders invult dan bij de belastingdienst bekend is.
Veder worden alle kostenposten (notaris, hypotheekadviseur en andere kosten in losse veldjes aangegeven met een help knop met uitleg erbij)
Ik zou zeggen vul het eerst een zelf in en als je er echt niet uitkomt kan je altijd nog een adviseur inschakelen, maar ik was in 10 minuten klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |