abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220225497
Beste gamers,

Ik ben op zoek naar een goed software programma voor PC die automatisch de gameondertiteling detecteert en vertaald naar Nederlands, aangezien het vaak gebeurd dat ondertitels niet worden ondersteund in het Nederlands.

Ik weet dat er zat van dit soort shady software programma's bestaan, maar ik ben even benieuwd wie hier zo'n programma gebruikt, ik ben er bereid voor te betalen als het simpel werkt en de taal Nederlands ondersteund wordt en het programma automatisch ondertitels herkent en direct vertaald, zonder dat ik een box moet tekenen om een tekst gedeelte. Ik ben benieuwd! :)
pi_220264628
Ik denk niet dat dat er is en er een markt voor gaat zijn.

Welke Nederlandse gamer wil nou een spel in het Nederlands (ipv Engels) :o :o
  Forum Admin donderdag 5 maart 2026 @ 14:31:06 #3
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220264643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:29 schreef bianconeri het volgende:
Ik denk niet dat dat er is en er een markt voor gaat zijn.

Welke Nederlandse gamer wil nou een spel in het Nederlands (ipv Engels) :o :o
Ik heb twee kleine kinderen en er zijn zeker spellen (zoals bijvoorbeeld Pokémon) die ze niet kunnen spelen omdat ze niet begrijpen wat ze moeten doen omdat het in het Engels is.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220264650
quote:
3s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:31 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ik heb twee kleine kinderen en er zijn zeker spellen (zoals bijvoorbeeld Pokémon) die ze niet kunnen spelen omdat ze niet begrijpen wat ze moeten doen omdat het in het Engels is.
Goed voor de taalontwikkeling ^O^

Herkennen we allemaal vast wel, als kind met een Engelstalig spel. Nooit een probleem geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')