Ik bedoel met daders mannen die geweld gebruiken tegen zwakkere mannen en hun kracht misbruiken om goederen, ruimte en genot te krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij speelt de rol van anderen iets toeschuiven
Dat maakt jou tot dader.
Je weet jezelf het beste te omschrijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik bedoel met daders mannen die geweld gebruiken tegen zwakkere mannen en hun kracht misbruiken om goederen, ruimte en genot te krijgen.
Nogmaals, jij past beter in het daderprofiel dan ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet jezelf het beste te omschrijven.
Gesproken als een echte daderquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:46 schreef torentje het volgende:
[..]
Nogmaals, jij past beter in het daderprofiel dan ik.
Ik laat het hier maar bij, want jij bent evenals alle daders arrogant omdat er te weinig gewone mensen zijn die jou uit je paradijs zouden kunnen jagen.quote:
Ik neem toch aan dat het hier alleen om de toestemming voor het bezoek gaat. Niet dat ze het ook nog even voor hem gaan regelen.quote:
Oh ja tuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat betalen wij. Het gaat dacht ik om een zorg prostituee.
In dit gave land kan het.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:34 schreef monkyyy het volgende:
Veroordeeld worden tot 30 jaar lang hoeren neuken nooit meer werken omdat je een advocaat doodschiet.
Ooit zul je je eigen daden onderkennen, ipv ze op anderen te projecteren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik laat het hier maar bij, want jij bent evenals alle daders arrogant omdat er te weinig gewone mensen zijn die jou uit je paradijs zouden kunnen jagen.
Dan moet je hem straffen voor zijn agressie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:30 schreef potjecreme het volgende:
Moordenaar Derk Wiersum krijgt seksbezoek in gevangenis: ’Anders wordt hij agressief’
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |