https://www.telegraaf.nl/(...)ssief/137987782.htmlquote:Moreno B., de man die is veroordeeld voor de moord op advocaat Derk Wiersum krijgt bezoek zonder toezicht, ondanks dat hij dat niet volgens de regels aanvraagt. Dat vertelt misdaadjournalist John van den Heuvel tijdens de podcast Heterdaad.
De mogelijkheid was er voor hem niet, maar hij weet dat af te dwingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
Hebben ze daar geen isolatiecel voor?
Van mij mag celstraf best humaan zijn en als er iemand bereid is om bovenop hem te gaan zitten, dan mag van mij die mogelijkheid bestaan, maar de reden 'anders wordt hij agressief' komt mij wat vreemd voor.
Wat is er?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:53 schreef Tengano het volgende:
NWS / Seksbezoek in gevangenis. door @:potjecreme
Dan: isolatiecel. Totdat hij weer is afgekoeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
De mogelijkheid was er voor hem niet, maar hij weet dat af te dwingen.
Met een potje crème en een fleshlightquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vond die combinatie nogal suggestief...
Ondergewaardeerde post.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:53 schreef Tengano het volgende:
NWS / Seksbezoek in gevangenis. door @:potjecreme
Goed idee. Niet te zuinig met de dosering en daarna hoppakee een tijdje in:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:39 schreef Mubassie het volgende:
Waarom spuiten ze hem niet plat dan?
Isoleer mag niet meer, dacht ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
Hebben ze daar geen isolatiecel voor?
Van mij mag celstraf best humaan zijn en als er iemand bereid is om bovenop hem te gaan zitten, dan mag van mij die mogelijkheid bestaan, maar de reden 'anders wordt hij agressief' komt mij wat vreemd voor.
HOU ME TEGUHH HOUMETEGUHH!!!!!!!1!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Enchanter het volgende:
Ik voorspel dat heel veel Fok!ers vanaf nu zich ineens heel agressief gaan gedragen
Ik zou tijdens het wippen dan ook 'hoeren neuken nooit meer werken' snoeihard op repeat draaien.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:51 schreef William_Papadin het volgende:
Nederland is het enige land waar wangedrag in de gevangenis beloond wordt.
Het heet gewoon "BZT". Maakt verder vrij weinig uit of je partner met kinderen laat komen of een hoertje.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:46 schreef raptorix het volgende:
Overigens maakt maar klein deel van gevangenen hier gebruik van, je moet sowieso kunnen aantonen dat je een relatie met die persoon hebt, daarnaast vinden de meeste vrouwen het ongemakkelijk omdat ze voor een halve hoer worden aangezien. Je mag het naar mijn weten trouwens ook gebruiken om bijvoorbeeld je vrouw met kind op bezoek te laten komen in een wat meer huiselijke kring.
Daar heb je knuppels en kogels voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:30 schreef potjecreme het volgende:
Moordenaar Derk Wiersum krijgt seksbezoek in gevangenis: ’Anders wordt hij agressief’
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ssief/137987782.html
Tja..een beetje dubbel. Ik gun het de moordenaar uiteraard niet. Ik gun de mensen die werken in de gevangenis wel een rustige werkplek.
Je zit regelmatig in de PI cipiers in elkaar te meppen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dan blijft hij maar 24/7 op de iso. Wat is dit voor ongein joh? Ik ben nog nooit beloond voor mijn agressieve gedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |