abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:27:59 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220267805
Ontzettend vies :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220267841
Paki vriendin, dus dat komt per pallet binnen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 09:47:29 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220271079
:D
***
pi_220271116
Lekker in bier
pi_220271137
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
Lekker in bier
Dat is meestal korianderzaad, dat smaakt totaal anders dan het blad.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:01:42 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220271143
Bizarre poll uitslag.
Deporteren die mensen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220271151
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:00 schreef Farenji het volgende:

[..]
Dat is meestal korianderzaad, dat smaakt totaal anders dan het blad.
Klopt.

Afbeelding was niet geladen.
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 18:30:27 #33
184769 crew  Deisyy
pi_220285370
Prima, als het met mate is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 10 maart 2026 @ 13:41:39 #34
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220307329
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
Lekker in bier
Hou het uit bier ajb. KutIPA's.

Voor de rest: team lekker. Maakt niet uit in Aziatisch of Mexicaans, ik vind het lekker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220314220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hou het uit bier ajb. KutIPA's.

Voor de rest: team lekker. Maakt niet uit in Aziatisch of Mexicaans, ik vind het lekker.
Koriander druk je niet in IPA's.

Je houdt niet van La Chouffe en witbieren? Apart
pi_220314261
Helaas zeepsmaak voor mij -O-
Gebruik wel korianderzaad in de kitchen, das gelukkig goed te doen

:Y Laatst bij de groenteboer nog eens een vers blaadje koriander geproefd in de hoop dat ik het ga lusten, maar :N
  woensdag 11 maart 2026 @ 11:43:20 #37
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220314328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 11:22 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]
Koriander druk je niet in IPA's.

Je houdt niet van La Chouffe en witbieren? Apart
Ik hou idd eerder van dubbels en quadrupels. En Orval, maar dat gaat eerder richting de kruidnagel.

IPA en witbier is idd niet echt mijn ding.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220314951
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 11:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik hou idd eerder van dubbels en quadrupels. En Orval, maar dat gaat eerder richting de kruidnagel.

IPA en witbier is idd niet echt mijn ding.
Orval mag je me voor wakker maken met zijn Brett gistje, comfort bier. Russian Imperial Stouts en Quads eveneens. IPA en witbier heerlijk in de zomer. Eigenlijk lust ik van alle bierstijlen wel pap...
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:20:58 #39
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220315093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:07 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]
Orval mag je me voor wakker maken met zijn Brett gistje, comfort bier. Russian Imperial Stouts en Quads eveneens. IPA en witbier heerlijk in de zomer. Eigenlijk lust ik van alle bierstijlen wel pap...
Zomer is voor mij pils. Of een poperings hommelbier en op de avonden na een bbq als afsluiter een tripel karmeliet.
Daarna slapen :D

Hou ook van veel biersoorten, maar een IPA of weissen zijn voor mij de minst lekkere.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')