Klopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:00 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat is meestal korianderzaad, dat smaakt totaal anders dan het blad.
Hou het uit bier ajb. KutIPA's.quote:
Koriander druk je niet in IPA's.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou het uit bier ajb. KutIPA's.
Voor de rest: team lekker. Maakt niet uit in Aziatisch of Mexicaans, ik vind het lekker.
Ik hou idd eerder van dubbels en quadrupels. En Orval, maar dat gaat eerder richting de kruidnagel.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Koriander druk je niet in IPA's.
Je houdt niet van La Chouffe en witbieren? Apart
Orval mag je me voor wakker maken met zijn Brett gistje, comfort bier. Russian Imperial Stouts en Quads eveneens. IPA en witbier heerlijk in de zomer. Eigenlijk lust ik van alle bierstijlen wel pap...quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hou idd eerder van dubbels en quadrupels. En Orval, maar dat gaat eerder richting de kruidnagel.
IPA en witbier is idd niet echt mijn ding.
Zomer is voor mij pils. Of een poperings hommelbier en op de avonden na een bbq als afsluiter een tripel karmeliet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Orval mag je me voor wakker maken met zijn Brett gistje, comfort bier. Russian Imperial Stouts en Quads eveneens. IPA en witbier heerlijk in de zomer. Eigenlijk lust ik van alle bierstijlen wel pap...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |