Nee alleen de bekende telefoonaansluitingen (4 polig) en ethernet. Het is een woning uit 2013 dus die telefooncontacten verbazen me. De meterkast is flink verbouwd door kpn zag ik al, dus mogelijk hebben zij de antenne-aansluiting doen verdwijnen (als die er al ooit was)quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
even zoeken naar waar de groene kabel je huis binnen komt. het kan zomaar zijn dat dit elders in je woning is.
zie je in de woonkamer ook nergens een coax-aansluiting?
Is er volgens de postcodecheck wel Ziggo op jouw adres?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Nee alleen de bekende telefoonaansluitingen (4 polig) en ethernet. Het is een woning uit 2013 dus die telefooncontacten verbazen me. De meterkast is flink verbouwd door kpn zag ik al, dus mogelijk hebben zij de antenne-aansluiting doen verdwijnen (als die er al ooit was)
Ik neem aan dat er toch ergens een coax-aansluiting is, anders zou Ziggo je dat wel gemeld hebben toen je abonnee wilde worden, lijkt me? Die moet dus ergens zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:36 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb een nieuwe woning en toen ik mijn Ziggo modem wilde installeren zag ik dat ik alleen nog maar ethernet/glasvezelaansluiting heb. Het Ziggo modem werkt alleen op coax.
Hoezo ethernet, is dat dan een kabel naar dat glasvezelpunt?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Nee alleen de bekende telefoonaansluitingen (4 polig) en ethernet. Het is een woning uit 2013 dus die telefooncontacten verbazen me. De meterkast is flink verbouwd door kpn zag ik al, dus mogelijk hebben zij de antenne-aansluiting doen verdwijnen (als die er al ooit was)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |