quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens een wietpas proberen in te voeren, omdat het inmiddels 2026 is kan dat vast wel met een te dure, disfunctionele, privacy schendende app gecombineerd worden. Fuck drugs!
Ik wil dit shirt voor op festivalsquote:
Ik als gebruiker ben ik zo relaxt dat ik daar helemaal vrede mee heb.quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik voel mij gewoon superieur tegenover drugsgebruikers.
Rook je, drink je en of eet je fastfood?quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:12 schreef TAmaru het volgende:
Straf ze maar eens keihard af. Begin maar eens met het niet meer vergoeden van medische behandelingen na drugsgebruik.
Wat dacht je er van om in bepaalde gevallen nou juist de drugs te gaan vergoeden. Ik kom nooit bij de dokter maar betaal me wel blauw aan wietquote:Op donderdag 26 februari 2026 14:12 schreef TAmaru het volgende:
Straf ze maar eens keihard af. Begin maar eens met het niet meer vergoeden van medische behandelingen na drugsgebruik.
Van mij wel. Maar eigenlijk zie ik niet zo in wat dat ermee te maken heeft. Mensen die schade aan zichzelf toebrengen moeten dat m.i. niet vergoed krijgen uit de collectieve zorgverzekering.quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:20 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Morgen ze er dan ook voor kiezen om geen zorgpremie te betalen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 03:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar eigenlijk zie ik niet zo in wat dat ermee te maken heeft. Mensen die schade aan zichzelf toebrengen moeten dat m.i. niet vergoed krijgen uit de collectieve zorgverzekering.
onder alle omstandigheden niet vergoeden dus? Bovenstaande vraag stond nog open.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rook je, drink je en of eet je fastfood?
Nu ga je natuurlijk nee zeggen.
Inderdaad niet nee.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rook je, drink je en of eet je fastfood?
Nu ga je natuurlijk nee zeggen.
Sommige dingen zijn moeilijk te bewijzen, maar inderdaad, als mensen aantoonbaar schade aan zichzelf toebrengen door hun leefstijl zou dat ook niet vergoed moeten worden. Dus longkanker door roken, leverschade door alcohol of te veel suiker, zwaar overgewicht, etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 04:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
[..]
onder alle omstandigheden niet vergoeden dus? Bovenstaande vraag stond nog open.
Dus ook bij mensen die bv te hard reden bij een verkeersongeluk, figuren die aan risicovolle sporten doen, alcoholisten, eetverslaafden etc. Want eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 03:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar eigenlijk zie ik niet zo in wat dat ermee te maken heeft. Mensen die schade aan zichzelf toebrengen moeten dat m.i. niet vergoed krijgen uit de collectieve zorgverzekering.
Dat eerste maakt het denk ik lastig / onhaalbaar. Snap je punt verder wel, hoewel ik niet denk dat men alles maar moet laten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 04:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn moeilijk te bewijzen, maar inderdaad, als mensen aantoonbaar schade aan zichzelf toebrengen door hun leefstijl zou dat ook niet vergoed moeten worden. Dus longkanker door roken, leverschade door alcohol of te veel suiker, zwaar overgewicht, etc.
Nou nee gewoon keihard aanpakken. Ook bezit straffen. De GGZ kan het niet meer aan. Minimaal 75% van de GGZ patiënten gebruikt drugs. En de zwaarste agressie incidenten binnen de GGZ vinden na drugs gebruik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:16 schreef JopieKlaassen het volgende:
Daarom legaliseren en accijns erop zetten.
Kassa!
Als we ze vastzetten kan dat de druk op de GGZ wellicht wel wat wegnemen, maar dan komt die druk bij DJI te liggen en daar gaat het momenteel ook niet over rozen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 05:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou nee gewoon keihard aanpakken. Ook bezit straffen. De GGZ kan het niet meer aan. Minimaal 75% van de GGZ patiënten gebruikt drugs. En de zwaarste agressie incidenten binnen de GGZ vinden na drugs gebruik.
Dan zet je ze wat mij betreft tijdelijk vast met minimale ondersteuning. Geen GGZ zorg die tijdrovend en duur is een waarbij ook andere patiënten benadeeld worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 06:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als we ze vastzetten kan dat de druk op de GGZ wellicht wel wat wegnemen, maar dan komt die druk bij DJI te liggen en daar gaat het momenteel ook niet over rozen.
Tijdelijk vastzetten in een nog te bouwen gevangenis dan ofzo? Kom maar op met die goede ideeën.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan zet je ze wat mij betreft tijdelijk vast met minimale ondersteuning. Geen GGZ zorg die tijdrovend en duur is een waarbij ook andere patiënten benadeeld worden.
Jaarbeurshal. Of en oud COA locatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tijdelijk vastzetten in een nog te bouwen gevangenis dan ofzo? Kom maar op met die goede ideeën.
Ach ja, waarom ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jaarbeurshal. Of en oud COA locatie.
Lekker in een grote zaal bij elkaar. Wat kickbox jeugd als begeleiding. Bij grote bek direct klappen. Mocro style.
Will je snuiven of aan de pillen, prima maar de kater is dan wel voor jezelf en niet voor zorgpersoneel.quote:
Hoe kom je aan die kwart van de jongeren eigenlijk. want als ik de site van trimbos en jou bericht lees, haal ik dat er niet uit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |