Misschien reageren zij ook wel heel anders als Lil Kleine daar opeens staatquote:Op woensdag 25 februari 2026 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Het Italiaanse publiek is altijd zo respectvol tegenover de artiesten. Daar kan het Nederlands publiek nog wat van leren.
Pic' Coloquote:Op woensdag 25 februari 2026 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien reageren zij ook wel heel anders als Lil Kleine daar opeens staat
Ik vraag mij ook af of ze zo de groep onder de 30 jaar wel laten aanhaken, voor Amadeus was dat belangrijk om zoveel mogelijk leeftijdsgroepen aan te spreken.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:20 schreef NailQueen het volgende:
Met Carlo Conti zijn de inzendingen veel meer ingetogen en klassieker. Hoewel dat zeker ergens zijn charme heeft vraag ik me af of een Maneskin of Mahmood (2019) wel door hem waren uitgekozen.
Dit jaar doen natuurlijk Fedez en Elettra mee die populair zijn. Vorig jaar zaten er ook een paar jongere artiesten tussen zoals Olly die won en Sarah Toscano (haar nummer heb ik nog in mijn playlist staan vandaar dat ik haar herinner)quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af of ze zo de groep onder de 30 jaar wel laten aanhaken, voor Amadeus was dat belangrijk om zoveel mogelijk leeftijdsgroepen aan te spreken.
Het is in het algemeen op alle vlakken wat strakker georganiseerd, en minder los dan in de Amadeus-jaren, sinds Carlo is teruggekeerd. Alsof het meer een opdracht is alle boxen af te tikken, dan dat er organisch iets ontstaat.quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit jaar doen natuurlijk Fedez en Elettra mee die populair zijn. Vorig jaar zaten er ook een paar jongere artiesten tussen zoals Olly die won en Sarah Toscano (haar nummer heb ik nog in mijn playlist staan vandaar dat ik haar herinner)
Maar sinds Amadeus weg is leunt het nu wel erg op de oude veteranen in het vak. Dat is niet erg maar ik weet niet of je de jeugd hiermee aanspreekt.
Het is blijkbaar Irina Shayk. Een Russisch model die een relatie heeft gehad met Cristiano Ronaldo en een kind heeft met Bradley Cooper.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:17 schreef CarloV het volgende:
Het is altijd vragen om problemen om een niet-italiaan uit te nodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |