Nou ja of niet meer inmiddels, gaat hard daarquote:Op zondag 1 maart 2026 00:01 schreef NailQueen het volgende:
Oja het midden-oosten. Dat was er ook nog.
Gaat helaas niet gebeuren door de grote portemonnee van Senhit.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:03 schreef NailQueen het volgende:
Zou wel leuk zijn als Fedez hier wint en Rosa Chemical in San Marino.
Ik vind het ook maar niks. Maar Fedez is erg populair bij de jongeren. Vergeljkbaar met Frenna in Nederland denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:05 schreef Sableheart het volgende:
Voor mij is deze matig. De stem van de oudere man voelt schel, de rap voelt geforceerd.
Ach, doe ik ook eens wat met die modrechtenquote:
Kom je van het uitgaan?quote:Op zondag 1 maart 2026 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
JAA! Lieve allora-vrienden.
Ik kijk mee
Ik eigenlijk ook alleen nog maar als er een pubquiz is, of een handjevol keer per jaar dat ik al weken vooraf met een groepje heb afgesproken. Maar gewoon op een avond op goed geluk naar een café... neequote:Op zondag 1 maart 2026 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik bijna nooit meerHet stond hier al op, maar ik ben nu pas alleen thuis.
Fijne nacht Sable!quote:Op zondag 1 maart 2026 00:29 schreef Sableheart het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vanavond. Mijn slaap is me te veel waard.
Bedankt voor het gezelschap, iedereen!
We zijn geen 18 meerquote:Op zondag 1 maart 2026 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook alleen nog maar als er een pubquiz is, of een handjevol keer per jaar dat ik al weken vooraf met een groepje heb afgesproken. Maar gewoon op een avond op goed geluk naar een café... nee
Ik ga ook bijna nooit meer uit op die manier. Concerten wel af en toe. In de zomer wel eens een terrasje tot voor middernacht, maar verder niet echt.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook alleen nog maar als er een pubquiz is, of een handjevol keer per jaar dat ik al weken vooraf met een groepje heb afgesproken. Maar gewoon op een avond op goed geluk naar een café... nee
Ik vind het alleen leuk om uit te gaan als er iets te doen is. Zoals concerten, een (klein) festival of een kermis. Ik ben ook met vriendinnen een karaokeavond aan het plannen in de stadquote:Op zondag 1 maart 2026 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanavond kwam er een vriend van me langs, hij is net naar huis. Ik zei, toen hij wilde afspreken: "Ik ga zaterdag wel naar de voorronde van nationale selecties voor het songfestival kijken" en hij heeft sinds Sieneke nooit meer een voorronde gezien. Hij is ook niet per se fan van het songfestival, maar kijkt de finale wel. Dus hebben we eerst naar Duitsland gekeken en daarna Italië opgezet.quote:
Zeker niet! En... ik heb nu geen café in de buurt waar de kans groot is dat ik sowieso iemand binnen ken, wat ik als student wel had. Als ik dan alleen ben vind ik het al snel te luid, te druk en te irritant en wil ik liever gewoon naar huisquote:Op zondag 1 maart 2026 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijne nacht Sable!
[..]
We zijn geen 18 meer
Concerten doe ik ook nog wel eens alleenquote:Op zondag 1 maart 2026 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga ook bijna nooit meer uit op die manier. Concerten wel af en toe. In de zomer wel eens een terrasje tot voor middernacht, maar verder niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |