Hai,
Ik ben naarstig opzoek naar leuke zwangerschapskleding en daarnaast ook wel naar babyspullen. Omdat ik vast niet de enige ben, open ik dit topic zodat linkjes naar leuke winkels gedeeld kunnen worden. Het gaat dan om nieuwe kleding.
Ik heb gekeken bij Zalando, Wehkamp, About me en bonprix. Omdat zij normaal wel een groot assortiment hebben aan kleding.
Op aanraden van een collega H&M bekeken. Maar dat is het ook niet voor me.
Inmiddels heb ik drie spijkerbroeken gevonden die ik wel oké vind. Waarvan ik 1 eigenlijk te groot vind zitten. Normaliter draag ik geen spijkerbroeken.
Ik kleed me meestal ‘netjes’ of ‘classy’ maar niet in de richting van kerks of zo.
Maar dat is wel het soort zwangerschapskleding dat ik tot nu toe tegenkom. Erg tuttig of van slechte kwaliteit. Ziet er vrij synthetisch uit

Ik hou verder niet zo van die borstvoeding/overslag kleding, strepen, pastelkleuren en roesjes.
Zeker omdat het nu nog koud is, maar ik in augustus ben uitgerekend zoek ik iets voor zowel nu, lente als zomer.
Hebben jullie tips qua winkels webshops?
Disclaimer:
niks mis met 2e hands kleding of borstvoeding(kleding) maar dat zoek ik dus niet.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.