abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2026 @ 15:41:51 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220193210
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk dat die zeteltjes naar GL en SP zijn gegaan.
Die zetels zijn slechts theoretisch weg natuurlijk.

Maar wat Straatcommando hierboven ook al aangeeft: volgens mij is het gemiddelde hagedissenbrein van de Nederlandse stemmer helemaal niet in staat om verbanden te leggen, en logische gevolgtrekkingen bij elkaar te redeneren.

Van D66 naar VVD vanwege ontevredenheid aangaande de plannen. Hoe kom je erop.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin dinsdag 24 februari 2026 @ 15:51:07 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220193284
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Neem er ook een beetje een foutmarge bij in acht.
Allang blij dat FvD niet zoals bij De Hond op 14 zetels gepeild wordt.
Zeker maar het valt niet te ontkennen dat FvD momentum heeft en dat gaat niet afzwakken met dit kabinet
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220193308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zeker maar het valt niet te ontkennen dat FvD momentum heeft en dat gaat niet afzwakken met dit kabinet
Ben zo benieuwd hoe dat straks gaat in de gemeenteraden met al die Forum-lui. Hele jonge mensen vaak. Begin 20. Wat ik zo voorbij zag komen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Forum Admin dinsdag 24 februari 2026 @ 15:58:27 #29
pi_220193320
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Ben zo benieuwd hoe dat straks gaat in de gemeenteraden met al die Forum-lui. Hele jonge mensen vaak. Begin 20. Wat ik zo voorbij zag komen.
Hou Arnhem maar in de gaten. Ik heb het vermoeden dat daar een aardverschuiving gaat plaatsvinden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:02:48 #30
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220193351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hou Arnhem maar in de gaten. Ik heb het vermoeden dat daar een aardverschuiving gaat plaatsvinden
Heb ik gisteren nog in de gaten gehouden.

Moest wat hebben bij de Decathlon, en was voor het laatst in de Rijnhal geweest toen daar nog gabberfeesten werden gehouden.
Grappig om die hal nu eens nuchter te zien :D

Daarna weer snel het water overgestoken *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220193632
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:24 schreef incel2.0 het volgende:
FvD staat veel hoger dan 10 hoor _O-
Als je de hele dag in een fabeltjesfuik ronddwaalt misschien.
pi_220193638
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:26 schreef capricia het volgende:
Het zijn ook wel echt heel veel partijen en partijtjes. En dan nemen ze de eenmansfracties en groep Markuszower niet eens mee.

We zitten er nu op 17 in de Tweede kamer. :{
En de regering is pas gisteren geīnstalleerd.
BBB, Denk, 50Plus en Volt zijn overbodig en kunnen opgedoekt worden.
pi_220193645
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hou Arnhem maar in de gaten. Ik heb het vermoeden dat daar een aardverschuiving gaat plaatsvinden.
Kun je de niet-Arnhemmers uitleggen waarom er een aardverschuiving aan zit te komen?
pi_220193648
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:29 schreef Tjoent het volgende:
Drie zetels erbij voor de PVV w/ hoera hollaaadijee.
Nu nog in de PVV geloven :')
  Forum Admin dinsdag 24 februari 2026 @ 16:55:41 #36
pi_220193695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:44 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Kun je de niet-Arnhemmers uitleggen waarom er een aardverschuiving aan zit te komen?
Omdat het fvd er mee gaat doen en rechts daar enorm versplinterd is vanwege het welbekende gestuntel van ze.

En veel onvrede over jonge asielzoekers die de binnenstad onveilig maken. Arnhem vangt al meer asielzoekers op dan ze eigenlijk verplicht is maar toondoof als de raad en Marouch zijn, openen ze alsnog een groot extra azc.
pi_220193700
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Omdat het fvd er mee gaat doen en rechts daar enorm versplinterd is vanwege het welbekende gestuntel van ze.

En veel onvrede over jonge asielzoekers die de binnenstad onveilig maken. Arnhem vangt al meer asielzoekers op dan ze eigenlijk verplicht is maar toondoof als de raad en Marouch zijn, openen ze alsnog een groot extra azc.
Duidelijk. Zet de Schutenbräu maar vast koud.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:57:45 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220193710
Als je denkt dat de partij die de afgelopen decennia de lakens heeft uitgedeeld de problemen van dit land gaat oplossen dan moet je vooral VVD stemmen. Of als je pandjesprins, DGA, nazaat van een rijke stinkerd, of andersoortige vetnek bent.

Als je gewoon werkt voor je geld en meer dan een halve werkende hersencel hebt dan lijkt het me niet zo'n goed idee.
Huilen dan.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:58:23 #39
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220193716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is toch eigenlijk te tragisch voor woorden dat een partij vol extremistische gekken daadwerkelijk stemmen trekt.

De wereld zou een betere plek zijn zonder deze partij
Laffe huichelaar
  Forum Admin dinsdag 24 februari 2026 @ 17:05:25 #40
pi_220193760
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Het is toch eigenlijk te tragisch voor woorden dat een partij vol extremistische gekken daadwerkelijk stemmen trekt.

De wereld zou een betere plek zijn zonder deze partij
Eens maar het is de realiteit waar we in leven.

Het helpt niet mee dat FvD onder jongeren populair is en ook heel goed is in het bereiken van ze dmv social media en evenementen.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:08:31 #41
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220193779
Ik kan me nog voorstellen dat je op een partij als de PVV stemt. Niet mijn keuze, te hardvochtig en te veel 'probleem benoemen' (schreeuwen) en geen oplossingen. Maar prima als je denkt dat die oplossingen wel komen en het problemen zijn die je hardvochtig op wil lossen. Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat dit een keuze kan zijn.

Maar met een partij als FvD ben je wat mij betreft af. Een partij met meer dan genoeg mensen die Hitler wel een toffe peer vonden en een partijleider die die mensen leidende rollen geeft en het daar bij kritiek niet over wil hebben. Een partij die als partijprogramma gelooft dat corona een complot was van Klaus Schwaab en coronamaatregelen worden vergeleken met de Holocaust, een partij waar men denkt dat de maanlanding nep was en waar diens partijleider zelfs over reptielen praat, naar de oeroude reptilians.

Prominente FvD'ers hebben het over schedelmeten en Zembla heeft aangetoond dat ze geld uit Rusland ontvangen.

Het is me een raadsel waarom mensen op deze partij zouden stemmen en ik walg van ze.
Laffe huichelaar
  Forum Admin dinsdag 24 februari 2026 @ 17:10:01 #42
pi_220193787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me nog voorstellen dat je op een partij als de PVV stemt. Niet mijn keuze, te hardvochtig en te veel 'probleem benoemen' (schreeuwen) en geen oplossingen. Maar prima als je denkt dat die oplossingen wel komen en het problemen zijn die je hardvochtig op wil lossen. Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat dit een keuze kan zijn.

Maar met een partij als FvD ben je wat mij betreft af. Een partij met meer dan genoeg mensen die Hitler wel een toffe peer vonden en een partijleider die die mensen leidende rollen geeft en het daar bij kritiek niet over wil hebben. Een partij die als partijprogramma gelooft dat corona een complot was van Klaus Schwaab en coronamaatregelen worden vergeleken met de Holocaust, een partij waar men denkt dat de maanlanding nep was en waar diens partijleider zelfs over reptielen praat, naar de oeroude reptilians.

Prominente FvD'ers hebben het over schedelmeten en Zembla heeft aangetoond dat ze geld uit Rusland ontvangen.

Het is me een raadsel waarom mensen op deze partij zouden stemmen en ik walg van ze.
Is toch leuk, van woke linkse academicus naar racistisch rechtse corpsbal
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:11:58 #43
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220193802
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:08 schreef timmmmm het volgende:

Ik begrijp je heel goed. Maar als er niets gebeurt dan gaan mensen er vanzelf op stemmen uit wanhoop.

Lastig principieel blijven als je aan de grond zit.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:13:54 #44
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220193811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik begrijp je heel goed. Maar als er niets gebeurt dan gaan mensen er vanzelf op stemmen uit wanhoop.

Lastig principieel blijven als je aan de grond zit.
Ik kan me dus niet voorstellen dat je hier op stemt omdat je aan de grond zit. Het is een goeie manier om meer mensen aan de grond te krijgen en zelf dieper in de shit te zitten. Ik begrijp niet zo goed wat dat met principes te maken heeft.
Laffe huichelaar
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:15:33 #45
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220193817
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik kan me dus niet voorstellen dat je hier op stemt omdat je aan de grond zit. Het is een goeie manier om meer mensen aan de grond te krijgen en zelf dieper in de shit te zitten. Ik begrijp niet zo goed wat dat met principes te maken heeft.
De meerderheid van de bevolking is achterlijk tot zeer achterlijk dus in die zin vallen de zetelaantallen me reuze mee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220193826
Kunnen we ophouden met peilingen.
pi_220193897
quote:

[..]
Bij FvD zit er ook een winstmodel achter, maak mensen lid, laat ze betalen voor boeken, prullaria en maaltijdboxen.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:35:09 #48
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220193907
quote:

[..]
Tjah, dat geldt ook voor D66/VVD/PVV/GL. Lijkt me geen uniek argument.

Je ziet nu al dat FvD een stevige opmars maakt. En dat komt gewoonweg door het gebrek aan redelijk alternatief.

De rest is allemaal een net iets andere uitwerking van hetzelfde.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:38:52 #49
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220193930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tjah, dat geldt ook voor D66/VVD/PVV/GL. Lijkt me geen uniek argument.

Je ziet nu al dat FvD een stevige opmars maakt. En dat komt gewoonweg door het gebrek aan redelijk alternatief.

De rest is allemaal een net iets andere uitwerking van hetzelfde.
Zouden die ToN/PVV/BBB/JA21 etc etc stemmers dan niet doorhebben dat een onredelijk alternatief de zaken alleen maar erger maken? Moet het werkelijk steeds extremer en onredelijker?
Laffe huichelaar
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:40:06 #50
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220193936
Gewoon zeggen tegen de gevestigde orde te zijn en vervolgens met niks doen jarenlang een goedbetaalde baan hebben in de Tweede Kamer zonder er te komen
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')