quote:Op zondag 22 februari 2026 12:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja precies. Je weet vooraf weinig namen meer. Had bij de mannen vrijwel geen idee meer
Het is ook een lastige sport om terug te kijken. De onderdelen duren relatief lang en je kunt niet of nauwelijks doorspoelen of iets omdat er elk moment iets kan gebeuren, dus dan moet je de wedstrijden al bijna integraal terugkijken om het de moeite waard te maken.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook meer gezien dan de vorige keer, maar wel bijna alles terug moeten kijken. Dat is wel jammer aangezien het biatlon topic lekker actief is.
Dat klopt, bij het biatlon kun je wel snel er door heen, door op de schietbeurten te focussen en dan het laatste rondje mee te pakken.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een lastige sport om terug te kijken. De onderdelen duren relatief lang en je kunt niet of nauwelijks doorspoelen of iets omdat er elk moment iets kan gebeuren, dus dan moet je de wedstrijden al bijna integraal terugkijken om het de moeite waard te maken.
Behalve bij individuele wedstrijdenquote:Op zondag 22 februari 2026 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, bij het biatlon kun je wel snel er door heen, door op de schietbeurten te focussen en dan het laatste rondje mee te pakken.
Nee, dat is een goed punt.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Behalve bij individuele wedstrijden
Weten we nu wel wie de afdaling bij de vrouwen heeft gewonnen?quote:Op zondag 22 februari 2026 18:22 schreef Gretzl het volgende:
De NOS pakt wel uit met hun eindoverzicht [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij de sprint en individueel is dat wel lastig. En ik vind het ook wel leuk om de hele race te kijken daar.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, bij het biatlon kun je wel snel er door heen, door op de schietbeurten te focussen en dan het laatste rondje mee te pakken.
Zijn collega Herbert Cool had nog een challenge voor de laatste wedstrijd:quote:Op zondag 22 februari 2026 18:42 schreef Pino112 het volgende:
Slotfilmpje van Ivogod, vanuit de auto.
https://www.instagram.com/reel/DVEYkchDOPc/
Die van de pindakaas vond ik al zo opvallendquote:Op zondag 22 februari 2026 19:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn collega Herbert Cool had nog een challenge voor de laatste wedstrijd:
https://www.instagram.com/p/DVEQnrYjV0e/
Volgens mij wel.quote:Op zondag 22 februari 2026 21:20 schreef Raceneus het volgende:
Gaan we in dit subforum eigenlijk verder praten met de Paralympische spelen vanaf 6 maart 2026?
Ivoquote:Op zondag 22 februari 2026 18:42 schreef Pino112 het volgende:
Slotfilmpje van Ivogod, vanuit de auto.
https://www.instagram.com/reel/DVEYkchDOPc/
Ik kijk gewoon de hele race hoorquote:Op zondag 22 februari 2026 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Thijs Z somde in één vd afleveringen uit een onderzoek een lijstje op qua medailles en verschillende landen. Schaatsen behoorde tot de middenmoot als het ging om diversiteit in medaillewinnaars.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:11 schreef mitt het volgende:
[ x ]
Dan ziet schaatsen er nog bij divers uit. In tegenstelling tot langlaufen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |