Mbt onze sociale zekerheden vrees ik het ergste. Die worden gesloopt als ik de plannen zie. Hoop dat er toch veel weerstand tegen die plannen zijn.quote:
Je zit in Nederland alleen goed als je een distributiecentrum wilt bouwen. Dan kan het ineens allemaal snel, voor een handjevol woningen ben je jaren bezig.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Mbt onze sociale zekerheden vrees ik het ergste. Die worden gesloopt als ik de plannen zie. Hoop dat er toch veel weerstand tegen die plannen zijn.
Ik mag toch hopen dat iig de linkse partijen daar voor gaan liggen.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Mbt onze sociale zekerheden vrees ik het ergste. Die worden gesloopt als ik de plannen zie. Hoop dat er toch veel weerstand tegen die plannen zijn.
Inderdaad. Nu kan ik niet veel zeggen want ik heb blanco gestemd en zal dat blijven doen.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat iig de linkse partijen daar voor gaan liggen.
Dat is het enige voordeel van een minderheidskabinet, dat ze voor alles steun van de oppositie nodig hebben.
Van mij mag dit nieuwe sloop kabinet dit jaar nog vallen.
Van mij ook, maar ik heb niet de illusie dat daarna wel een fatsoenlijk kabinet te vormen valtquote:Op maandag 23 februari 2026 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat iig de linkse partijen daar voor gaan liggen.
Dat is het enige voordeel van een minderheidskabinet, dat ze voor alles steun van de oppositie nodig hebben.
Van mij mag dit nieuwe sloop kabinet dit jaar nog vallen.
Je zal eerst eens een Nico hoger de boel moeten opschonenquote:Op maandag 23 februari 2026 13:15 schreef camilero het volgende:
Van mij ook, maar ik heb niet de illusie dat daarna wel een fatsoenlijk kabinet te vormen valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat een volgend kabinet het geld weer net ergens anders vandaan haalt waar iedereen boos over gaat doen?quote:Op maandag 23 februari 2026 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
Van mij mag dit nieuwe sloop kabinet dit jaar nog vallen
Gewoon weghalen uit box 4 en box 5quote:Op maandag 23 februari 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat een volgend kabinet het geld weer net ergens anders vandaan haalt waar iedereen boos over gaat doen?
Dat heeft Schoof gedaan .quote:Op zondag 22 februari 2026 16:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig hadden we onder het vorige kabinet géén extra geld voor defensie vrij hoeven te maken, was het asielprobleem opgelost, was het stikstofprobleem als sneeuw voor de zon verdwenen, waardoor alle boeren happy waren en er weer volop gebouwd werd. Problemen op het energienet werfen direct de kop in gedrukt, gingen we er allemaal ruimschoots op vooruit én dat allemaal binnen de begrotingsdiscipline.
Wat een toppers waren het toch ook, stuk voor stuk
We gaan ze missen. RIP Schoof I
Wilders de wegloper, ja die had het echt beter gedaanquote:Op maandag 23 februari 2026 16:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dat heeft Schoof gedaan .
En dood leuk gezegt dat het probleem voor de volgende kabinet was.
Pvv werd elke keer onderuit gehaald in dat kabinet.
Blij toe dat het geval was zelfs twee keer gevallen uit eindelijk.
Zo verrot was Schoof kabinet .
Weet zeker dat Wilders zelf als minister president had gestaan totaal anders was geweest.
Pvv de hoogste partij maar totaal vast gebonden zat door andere partij.
Waaronder de smerige ratten van nsc die zelfs nu toegeven dat ze gewoon lid bleven van de cda.
Er is er maar een weggelopen en dat is Timmermans, de lafbekquote:Op maandag 23 februari 2026 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
Wilders de wegloper, ja die had het echt beter gedaan
Oh ja, uit welk kabinet dan?quote:Op maandag 23 februari 2026 16:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Er is er maar een weggelopen en dat is Timmermans, de lafbek
Je kan natuurlijk ook idiote uitgaven mee stoppenquote:Op maandag 23 februari 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Zodat een volgend kabinet het geld weer net ergens anders vandaan haalt waar iedereen boos over gaat doen?
quote:Op maandag 23 februari 2026 16:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook idiote uitgaven mee stoppen
Stikstof
Immigratie
Oorlog
Hoppa 300 miljard erbij, alles opgelost
Dat is blijkbaar wat "het volk" wil.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel jaar VVD is dit nu in een ander sausje? En hoe vaak hebben ze al gezegd dat ze anders gaan doen?
Sorry, maar na bijna 39 jaar ervaring met mensen kan ik ondertussen wel zeggen dat de mensheid in het algemeen nou niet zo geweldig is in het maken van de juiste keuzes.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:00 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar wat "het volk" wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |