Lopend naar huis.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:24 schreef Felagund het volgende:
Ebba gaat zo nog een marathon lopen denk ik.
Warmdraaien voor de Vasaloppetquote:Op zondag 22 februari 2026 12:24 schreef Felagund het volgende:
Ebba gaat zo nog een marathon lopen denk ik.
quote:Op zondag 22 februari 2026 12:26 schreef Columbiafan het volgende:
Andersson was met deze tijd trouwens 20ste geworden gisteren bij de heren.
quote:Op zondag 22 februari 2026 12:26 schreef Columbiafan het volgende:
Andersson was met deze tijd trouwens 20ste geworden gisteren bij de heren.
Denk dat neutrale atleten sowieso wel redelijk kansloos zijn in dit soort sporten, of ze moeten zelf hun hele fysieke begeleiding en vooral topmateriaal regelen of toevallig bij een ander topland terecht kunnen.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze Bolshunov geen uitzondering geven? Geen idee wat die tegenwoordig doet.
Nepryaeva ging behoorlijk mee vandaag, al moest die daar voor wel de ski's van Hennig stelen.quote:Op zondag 22 februari 2026 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat neutrale atleten sowieso wel redelijk kansloos zijn in dit soort sporten, of ze moeten zelf hun hele fysieke begeleiding en vooral topmateriaal regelen of toevallig bij een ander topland terecht kunnen.
Macht der gewoonte denk ik, iets extra claimen wat helemaal niet van jou is.quote:Op zondag 22 februari 2026 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nepryaeva ging behoorlijk mee vandaag, al moest die daar voor wel de ski's van Hennig stelen.
Gewoon de nationale competities en daar zo nu en dan om de oren geskied worden door Korostelevquote:Op zondag 22 februari 2026 10:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze Bolshunov geen uitzondering geven? Geen idee wat die tegenwoordig doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |