abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220165168
https://www.dagelijksesta(...)-asielzoekers-mengen

quote:
Gemeenten zijn werkelijk hartstikke hardleers – of gewoon willens en wetens blind voor de rampen die ze zelf veroorzaken. Terwijl het ene experiment na het andere in de soep loopt, blijven ze het wiel opnieuw uitvinden, alsof de ellende elders niet bestaat.
Neem het Amsterdamse woonproject Stek-Oost: een 'innovatief' idee om 125 jonge studentes en 125 mannelijke statushouders (asielzoekers met verblijfsvergunning) samen te proppen in één complex, met buddy-systeem en al, om 'integratie' te bevorderen.
Wat gebeurde er? Jarenlange nachtmerrie van seksuele intimidatie, aanrandingen, stalking, geweld, drugshandel, steekpartijen en meerdere verkrachtingen waaronder een Syrische statushouder die in 2024 veroordeeld werd voor het verkrachten van twee medebewoners, terwijl de gemeente en corporatie Stadgenoot al in 2019 wisten van meldingen en hem gewoon lieten zitten.
Zembla legde het bloot: aangiftes genegeerd, zorgen weggemoffeld, project doorgedrukt ondanks alles.

Ronald Plasterk fileert het op X keihard: ''College B&W Amsterdam wist van verkrachtingen in Stek Oost, waar als gemeentelijk experiment jonge studentes wonen samen met immigranten (statushouders), en liet het doorgaan. Wat een stadsbestuur. Goed dat er verkiezingen komen.'

Je zou denken: les geleerd, nooit meer zulke idiote mengprojecten. Niets is minder waar.
Neem 's-Hertogenbosch, waar het college vrolijk doorgaat met plannen voor een permanent AZC met 570 asielzoekers én 30 jonge Bossche woningzoekenden in één complex.
Ja, u leest het goed: weer die mix van kwetsbare jongeren en (veelal mannelijke) asielzoekers onder één dak.
Alexander van Hattem (PVV) slaat alarm op X: ''Maar college gemeente @shertogenbosch wil nog steeds een permanent AZC realiseren met 570 asielzoekers én 30 jonge Bossche woningzoekenden in één complex.
STOP deze WAANZIN: STEM 18 maart massaal #PVV #DenBosch #stemPVV #geenAZC''
De gemeente Den Bosch pusht dit als 'innovatieve' oplossing voor woningnood én opvangcrisis Pettelaarpark of Kruithoorn-locaties, 600 plekken in totaal, flexibel opgezet.
Maar na Stek-Oost, na alle verhalen uit Ter Apel, Budel, Albergen en noem maar op waar overlast, geweld en seksueel wangedrag schering en inslag zijn blijven ze doen alsof het de eerste keer is.
Waarom? Ideologie boven veiligheid, subsidies van Den Haag, angst voor 'racisme'-beschuldigingen, of gewoon incompetentie. Gemeenten kijken niet naar elkaar, leren niet van faliekante missers elders, maar moeten per se hun eigen 'Ei van Columbus' uitvinden. Resultaat: weer slachtoffers, weer miljoenen aan schade en herstel, weer woedende burgers.
Dit is geen pech, dit is patroon. Hardwerkende Nederlanders betalen de rekening, terwijl bestuurders in hun ivoren toren experimenteren met andermans dochters en zonen. Tijd dat kiezers op 18 maart (en verder) duidelijk maken: genoeg is genoeg. Stop met deze waanzin, prioriteer eigen volk, leer eindelijk eens van de fouten of betaal de politieke prijs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Candymannetje op 21-02-2026 14:06:30 ]
pi_220165194
Ach, zodra de ellende naar buiten komt is de buit al binnen. Het gaat wel ten koste van die mensen die te maken krijgen met dat gespuis maar goed het is niet dat de politiek ook maar iets geeft om de eigen bevolking.
Zodra die les eindelijk eens een keer geleerd word dan kunnen we gaan praten over oplossingen.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 13:54:01 #3
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220165279
Wat zijn een paar verkrachtte vrouwen nou als dat betekent dat we de iftar weer op meer plekken kunnen vieren en er weer drie kapperszaakjes worden geopend waar niemand om had gevraagd?
pi_220165328
Ik vraag me wel af wat voor type ouder hun kinderen naar zo'n locatie stuurt.
pi_220165349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 13:58 schreef Candymannetje het volgende:
Ik vraag me wel af wat voor type ouder hun kinderen naar zo'n locatie stuurt.
Ouders die lekker willen deugen en nog geloven in kabouters en elfjes...
pi_220165395
Ik moet bij dit soort dingen denken aan de film The Accused met Jodie Foster. Zijn die lui van de gemeente als de bange jochies die doen alsof ze niks gezien hebben, of zijn het de mannen die groepsverkrachting staan aan te moedigen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 14:07:31 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220165398
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 14:01 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ouders die lekker willen deugen en nog geloven in kabouters en elfjes...
En die niet van hun kinderen houden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220165592
8)7
pi_220166842
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 13:54 schreef Richestorags het volgende:
Wat zijn een paar verkrachtte vrouwen nou als dat betekent dat we de iftar weer op meer plekken kunnen vieren en er weer drie kapperszaakjes worden geopend waar niemand om had gevraagd?
'Er gebeuren overal weleens incidentjes'.

Groep popelt om mega-opvang te verwelkomen: ‘Ook zonder azc’s zijn er incidenten, zoals met fatbikes’
pi_220166898
Hoe dan?

Hoe destructief naïef doordrammend gevaarlijk kun je zijn?
Wat voor een stel complete randdebielen zitten daar?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220167081
quote:
En wederom een roomblank gezelschap, gooi jezelf weg zeg als je daartussen staat :') _O-
pi_220167188
Weer een voorbeeld van dat mensen werkelijk niets leren van de geschiedenis en dezelfde fouten steeds opnieuw maken. Ad infinitum. Zo jammer.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Forum Admin zaterdag 21 februari 2026 @ 16:38:48 #13
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220167201
Als je je beseft dat gemeentes geld per opgevangen asielzoeker krijgen "snap" je waarom dit soort kolder de kop op blijft steken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 21 februari 2026 @ 16:57:24 #14
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220167686
Prachtige verhouding ook 570/30

Als je een Bossche student bent en je gaat dit project aan, dan ook niet lopen janken als je verkracht wordt.
pi_220167799
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 16:57 schreef Mubassie het volgende:
Prachtige verhouding ook 570/30

Als je een Bossche student bent en je gaat dit project aan, dan ook niet lopen janken als je verkracht wordt.
Als je zo jong bent snap ik nog wel dat je wat naïef in het leven staat.

Juist de 'bestuurders' die dit fantastische project faciliteren mogen in het gevang gegooid worden wat mij betreft.
pi_220168378
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 17:05 schreef Regilio_ het volgende:
Juist de 'bestuurders' die dit fantastische project faciliteren mogen in het gevang gegooid worden wat mij betreft.
Gaat niet gebeuren. Nog afgezien van het feit dat bestuurders in Nederland bijna nooit strafrechtelijk vervolgd worden, speelt hier dat binnen de Nederlandse bestuurlijke cultuur politieke correctheid boven de feiten prevaleert, dat wil zeggen dat als de feiten niet binnen het politiekcorrecte naratief passen deze ongewenst zijn en onder het tappijt weggemoffeld dienen te worden.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:49:25 #17
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220168589
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je je beseft dat gemeentes geld per opgevangen asielzoeker krijgen "snap" je waarom dit soort kolder de kop op blijft steken.
Buitenlandse overnames van onze bedrijven worden door de belastingbetaler gefinancierd (want aftrekbaar van de belasting). Vervolgens kan het bedrijf worden leeggetrokken en "failliet" gaan. Er werd geadverteerd voor buitenlandse investeerders op onze huizenmarkt dat een week huur in Londen een maandhuur is in Amsterdam.

Wij betalen belasting voor de 30 procent regeling expats. Gemeenten krijgen betaald om asielzoekers te huisvesten en zijn vervolgens verplicht om alle sociale huurwoningen voor starters weg te geven.

Je zou bijna zeggen dat dit land een soort chronische paid pig sexfetisj heeft.
pi_220168813
Ik ben blij dat we mensen die gaan huis kunnen vinden opzadelen met deze ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')