abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8708078
Ik had een vraag aan jullie. Ja echt weer zo'n vraag die zovaak voorkomt.

Ik heb een meisje leren kennen via een vriendin en dacht eerst dat ze nog wel contact wou. (ik vindt haar namelijk wel wat) Maar na een keer mailen met elkaar antwoord ze ineens niet meer op msn en op mailtjes die ik stuur. Wat moet ik hier nou mee?? Doorgaan met contact proberen te zoeken of kan ik er beter maar gewoon mee kappen??

Ik wil graag jullie gedachten weten.
Alvast bedankt

pi_8708114
Als ze op alle mogelijke communicatie methodes niet antwoord, dan zou de hint toch wel duidelijk moeten zijn. Ze heeft geen interesse blijkbaar.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8708130
Misschien heeft ze al een tijdje niet meer op de computer gezeten?
pi_8708134
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:52 schreef Lucille het volgende:
Als ze op alle mogelijke communicatie methodes niet antwoord, dan zou de hint toch wel duidelijk moeten zijn. Ze heeft geen interesse blijkbaar.
Ja denk ook dat je gelijk hebt maar kan mijn gevoelens zo maar niet de rug toe keren.
pi_8708140
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:53 schreef Freak187 het volgende:
Misschien heeft ze al een tijdje niet meer op de computer gezeten?
Nee want een andere vriendin van mij krijgt wel mailtjes van der dus...
  dinsdag 25 februari 2003 @ 13:55:39 #6
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8708175
hoe lang heeft ze al niet meer geantwoord?
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 13:55:59 #7
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8708182
Als je alle mogelijke pogingen op suptiele wijze hebt ondernomen en nogsteeds reageerd ze niet.
Tja dan zou ik het als ik jou was als kansloos beschouwen en helaas. verder gaan. Je kan het nog via die vriendin van je aan haar laten weten dat je het jammer vind dat ze niet meer reageerd. maar helaas.

Rgrdz, Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_8708193
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:55 schreef RipCurl het volgende:
hoe lang heeft ze al niet meer geantwoord?
Nou nu een ander halve week. Niet zo lang weet ik. Maar zegt ook niks meer terug op msn enzo
pi_8708227
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:55 schreef Dwan het volgende:
Als je alle mogelijke pogingen op suptiele wijze hebt ondernomen en nogsteeds reageerd ze niet.
Tja dan zou ik het als ik jou was als kansloos beschouwen en helaas. verder gaan. Je kan het nog via die vriendin van je aan haar laten weten dat je het jammer vind dat ze niet meer reageerd. maar helaas.

Rgrdz, Dwan

Ja die vriendin vond het al raar dat ze niet reageerd want normaal doet ze dat wel. Ik ga nog heel veel met die vriendin om dus hoor nog wel eens wat.
pi_8708230
een laatste poging doen met het mes op de keel sort of speak. Gewoon ouderwets vragen of het een hint was of juist een toeval situatie zoals ze wel vaker voorkomen. Misschien strompelt ze zelf met haar gevoelens voor jou. Ik zou een laatste keer proberen met de vraag of ze je negeert omwille van eender welke reden. Zo weet je het misschien zeker want als later blijkt dat het toeval was ga je toch wel balen denk ik. En met nogmaals te proberen doe je toch niets verkeerd
Sterkte
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8708233
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:53 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ja denk ook dat je gelijk hebt maar kan mijn gevoelens zo maar niet de rug toe keren.

Nee, je gevoelens kan je ook niet stoppen. Maar je kan wel beseffen dat ze niets wil. Kortom, je kan ook met verliefde gevoelens rondlopen zonder dat er een contact/relatie is. Gewoon het verliefde gevoel dat je hebt is toch heerlijk. Ik heb dat ook wel eens, dat je verliefd bent en dat de persoon onbereikbaar is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8708247
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:51 schreef Spijker83 het volgende:
Wat moet ik hier nou mee?? Doorgaan met contact proberen te zoeken of kan ik er beter maar gewoon mee kappen??
Aangezien Lucille vast gelijk heeft: mee kappen dus. Het is duidelijk dat dat niet makkelijk is, maar je bereikt er blijkbaar niks mee.
Please, find my happy place!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 13:58:46 #13
39934 Feanor
doom9.nl moderator
pi_8708256
Vraag eens aan die gezamelijke vriendin of zij weet hoe het zit.

Sorry reactie was wat te snel, is al gezegd

[Dit bericht is gewijzigd door Feanor op 25-02-2003 14:01]

People what have you done locked Him in His golden cage.
Made Him bend to your religion Him resurrected from the grave.
He is the god of nothing if that's all that you can see.
You are the god of everything He's inside you and me.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 13:59:47 #14
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8708281
meschien heb je een tik fout gemaakd in haar email adres
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8708287
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:57 schreef Lucille het volgende:

[..]

Nee, je gevoelens kan je ook niet stoppen. Maar je kan wel beseffen dat ze niets wil. Kortom, je kan ook met verliefde gevoelens rondlopen zonder dat er een contact/relatie is. Gewoon het verliefde gevoel dat je hebt is toch heerlijk. Ik heb dat ook wel eens, dat je verliefd bent en dat de persoon onbereikbaar is.

Ja ach heb meestal wel dat ze niks willen. Zien me alleen als hele goede vriend wat meestal ook leuk is en dat ga ik zeker ook niet uit de weg. Maar vond het gewoon raar dat ze helemaal niks meer zegt. Net alsof ik dan opeens niet meer normaal tegen haar kan doen of zo.
pi_8708298
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:58 schreef Feanor het volgende:
Vraag eens aan die gezamelijke vriendin of zij weet hoe het zit.
Heb ik al gedaan en die weet er ook niks van. dus.....
pi_8708314
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:59 schreef kikkerlikker het volgende:
meschien heb je een tik fout gemaakd in haar email adres
Nee gewoon via msn en als ze daar online is zal het vast niet fout zijn toch??
pi_8708338
Thanxs voor de reacties.
Blijkt wel dat het geen zin heeft dus dat wordt dan maar kappen
Maar ja zijn nog genoeg visjes in de zee (zoals je dat positief zegt ofzo)

Edit : Gooi maar dicht die zooi

pi_8708354
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:01 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Zou het gewoon een keer vragen. Mocht ze dan nog steeds niet reageren dan is ze of heel verlegen of absoluut je moeite niet waard...
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:03:26 #20
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8708359
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:01 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

het kan een adres zijn wat er op lijkt maar dan van een andere meid en die ken jouw dan niet en denkt dan he ik ken die gozer niet op rotte snap je
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8708391
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:03 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

het kan een adres zijn wat er op lijkt maar dan van een andere meid en die ken jouw dan niet en denkt dan he ik ken die gozer niet op rotte snap je

Nee is het niet maar snap het wel wat je bedoeld
  dinsdag 25 februari 2003 @ 15:12:26 #22
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8709703
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:53 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Nee, klopt, je kunt beter stennis gaan schoppen met der waarom ze jou toch geen mails terug stuurt, die arrogante bitch! Ik zou der niet sparen in je commentaar!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_8709770
Ik zou gewoon niets meer laten horen, als zij jou nog wil zien/spreken/mailen moet zij het initiatief maar nemen. Als je echt wil weten hoe het zit dan kun je nog een mailtje sturen waarin je gewoon rechtuit om duidelijkheid vraagt (ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt, maar dan met een "vriendin" die opeens niets meer liet horen en me zelfs geblokkeerd had op internet, ik heb toen nog een korte woordenwisseling met haar gehad via de mail en dat was wel lullig, want ik had het gevoel dat ze mij helemaal verkeerd begreep, maar daarna had ik wel duidelijkheid en kon ik het laten rusten).
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8709820
En met de wijze slotwoorden van Angeles doe ik dit topic maar dicht, zoals verzocht.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')