Ik heb een meisje leren kennen via een vriendin en dacht eerst dat ze nog wel contact wou. (ik vindt haar namelijk wel wat) Maar na een keer mailen met elkaar antwoord ze ineens niet meer op msn en op mailtjes die ik stuur. Wat moet ik hier nou mee?? Doorgaan met contact proberen te zoeken of kan ik er beter maar gewoon mee kappen??
Ik wil graag jullie gedachten weten.
Alvast bedankt
quote:Ja denk ook dat je gelijk hebt maar kan mijn gevoelens zo maar niet de rug toe keren.
Op dinsdag 25 februari 2003 13:52 schreef Lucille het volgende:
Als ze op alle mogelijke communicatie methodes niet antwoord, dan zou de hint toch wel duidelijk moeten zijn. Ze heeft geen interesse blijkbaar.
quote:Nee want een andere vriendin van mij krijgt wel mailtjes van der dus...
Op dinsdag 25 februari 2003 13:53 schreef Freak187 het volgende:
Misschien heeft ze al een tijdje niet meer op de computer gezeten?
Rgrdz, Dwan
quote:Nou nu een ander halve week. Niet zo lang weet ik. Maar zegt ook niks meer terug op msn enzo
Op dinsdag 25 februari 2003 13:55 schreef RipCurl het volgende:
hoe lang heeft ze al niet meer geantwoord?
quote:Ja die vriendin vond het al raar dat ze niet reageerd want normaal doet ze dat wel. Ik ga nog heel veel met die vriendin om dus hoor nog wel eens wat.
Op dinsdag 25 februari 2003 13:55 schreef Dwan het volgende:
Als je alle mogelijke pogingen op suptiele wijze hebt ondernomen en nogsteeds reageerd ze niet.
Tja dan zou ik het als ik jou was als kansloos beschouwen en helaas. verder gaan. Je kan het nog via die vriendin van je aan haar laten weten dat je het jammer vind dat ze niet meer reageerd. maar helaas.Rgrdz, Dwan
quote:Nee, je gevoelens kan je ook niet stoppen. Maar je kan wel beseffen dat ze niets wil. Kortom, je kan ook met verliefde gevoelens rondlopen zonder dat er een contact/relatie is. Gewoon het verliefde gevoel dat je hebt is toch heerlijk. Ik heb dat ook wel eens, dat je verliefd bent en dat de persoon onbereikbaar is.
Op dinsdag 25 februari 2003 13:53 schreef Spijker83 het volgende:[..]
Ja denk ook dat je gelijk hebt maar kan mijn gevoelens zo maar niet de rug toe keren.
quote:Aangezien Lucille vast gelijk heeft: mee kappen dus. Het is duidelijk dat dat niet makkelijk is, maar je bereikt er blijkbaar niks mee.
Op dinsdag 25 februari 2003 13:51 schreef Spijker83 het volgende:
Wat moet ik hier nou mee?? Doorgaan met contact proberen te zoeken of kan ik er beter maar gewoon mee kappen??
Sorry reactie was wat te snel, is al gezegd
[Dit bericht is gewijzigd door Feanor op 25-02-2003 14:01]
quote:Ja ach heb meestal wel dat ze niks willen. Zien me alleen als hele goede vriend wat meestal ook leuk is en dat ga ik zeker ook niet uit de weg. Maar vond het gewoon raar dat ze helemaal niks meer zegt. Net alsof ik dan opeens niet meer normaal tegen haar kan doen of zo.
Op dinsdag 25 februari 2003 13:57 schreef Lucille het volgende:[..]
Nee, je gevoelens kan je ook niet stoppen. Maar je kan wel beseffen dat ze niets wil. Kortom, je kan ook met verliefde gevoelens rondlopen zonder dat er een contact/relatie is. Gewoon het verliefde gevoel dat je hebt is toch heerlijk. Ik heb dat ook wel eens, dat je verliefd bent en dat de persoon onbereikbaar is.
quote:Heb ik al gedaan en die weet er ook niks van. dus.....
Op dinsdag 25 februari 2003 13:58 schreef Feanor het volgende:
Vraag eens aan die gezamelijke vriendin of zij weet hoe het zit.
quote:Nee gewoon via msn en als ze daar online is zal het vast niet fout zijn toch??
Op dinsdag 25 februari 2003 13:59 schreef kikkerlikker het volgende:
meschien heb je een tik fout gemaakd in haar email adres
Edit : Gooi maar dicht die zooi
quote:Zou het gewoon een keer vragen. Mocht ze dan nog steeds niet reageren dan is ze of heel verlegen of absoluut je moeite niet waard...
Op dinsdag 25 februari 2003 14:01 schreef Spijker83 het volgende:[..]
Nee gewoon via msn en als ze daar online is zal het vast niet fout zijn toch??
quote:het kan een adres zijn wat er op lijkt maar dan van een andere meid en die ken jouw dan niet en denkt dan he ik ken die gozer niet op rotte
Op dinsdag 25 februari 2003 14:01 schreef Spijker83 het volgende:[..]
Nee gewoon via msn en als ze daar online is zal het vast niet fout zijn toch??
quote:Nee is het niet maar snap het wel wat je bedoeld
Op dinsdag 25 februari 2003 14:03 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
het kan een adres zijn wat er op lijkt maar dan van een andere meid en die ken jouw dan niet en denkt dan he ik ken die gozer niet op rotte
![]()
snap je
quote:Nee, klopt, je kunt beter stennis gaan schoppen met der waarom ze jou toch geen mails terug stuurt, die arrogante bitch! Ik zou der niet sparen in je commentaar!
Op dinsdag 25 februari 2003 13:53 schreef Spijker83 het volgende:[..]
Ja denk ook dat je gelijk hebt maar kan mijn gevoelens zo maar niet de rug toe keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |