Streamingdiensten??? Ohw, je bedoelt gratis.
Eerst had je Napster en Limewire. En daarvoor wil je niet weten met je vastetelefoon-tikken en je was niet bereikbaar.
En toen had je de videotheken (of al daarvoor) en als je twee videorecorders had, dan zat je goed.
probeerden ze tegen te houden door een beveiliging, dus ging je je tv monitoren; kwestie van slim aansluiten van scartkabels Kreeg je daarna cd's (net niet groot genoeg om een speelfilm op te zetten) en dvd's met
Sony cd/dvd beveiliging en regio settings, die je 5 x kon veranderen. En daar betaal je als consument zelf voor grrr.
na één dag was die beveiliging doorbroken Thanks programmeurs
En kreeg je compressie-progjes, zodat het wel op een cd paste

Thanks programmeurs
En toen kreeg je een halfbakken streaming.
je kon beter het zwikkie opslaan, dan streamen; zit je net in je film en dan kon je weer wachten op het laden in je geheugenEn toen wilden de mense van de film-industrie er ook wat aan verdienen en kreeg je Brein.
hel en verdoemenis over de 'zwartkijkers'. Tegenwoordig zegt alleen Bij1 zoiets 
én zogenoemde streamingdiensten zoals Netflix.
Hel en verdoemenis alom. Met dat soort bedrijven wil ik niks te maken hebben, maar jah, weten de jonkies veel.
Door al dat gezeik in het verleden bedank ik ervoor.
Kortom; ik kan alles terugkijken wat ik op m'n beeldscherm heb staan en op m'n pc staat niks, noppes, nada.
Als "ze" het anders hadden aangepakt, dan zou ik een enthousiasteling zijn geweest, maar niemand hoeft mij te vertellen wat ik mag en niet mag doen, dus fuck you baby!
**Ben ik de opkomst van de VPN in het verhaaltje ook nog eens vergeten