Ik las onlangs wat over de komst van de streamingdiensten, het dalen van aanbod illegale downloads en downloaders en de trend daarvan.
Je ziet het nu overal en nergens, het aanbod was eerst super bij een aantal. Nu kut bij vele..
En in de tekst stond de quote "Piracy is a service problem" van Gabe Newell, sterkte quote.
Mijn vraag aan jullie? hoe denken jullie hierover? als ik de trend van de streaming diensten zie, is het vooral in het begin positief geweest voor de gebruikers van de streaming diensten, het illegale aanbod ging niet omhoog. Maar de diensten groeiden, versplinterden en werden stukken duurder waardoor de laatste jaren illegaal downloaden weer booming business is. Dus wat dat betreft heeft hij gelijk al denk ik wel dat illegaal aanbod/downloaders echt wel zullen blijven, die waren er in alle tijden. Kopiėren/namaken is van alle tijden en zal nooit stoppen maar valt wel enigszins te beperken door goed aanbod van een te betalen alternatief.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...