Draken doen ook aan incest?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:20 schreef Vlinder het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb wel een foto van onze schoonheid gevonden
Beetje met een wilde draak waar je voor het eerst op rijdt, naar het slagveld wapperen. Hoezo overmoedigquote:Op maandag 22 juni 2026 12:31 schreef PoesInDoos het volgende:
´They are not the enemy!!´ Hoe moet dat lillike beest dat nou weten![]()
Wat een actionpacked aflevering
Natuurlijk zit daar nog een idee achter. Hij gaf niet voor niets zo de identiteit bloot (1. om z'n nek te redden, 2. omdat hij dan waarschijnlijk dichter bij t vuur komt). En het is Larysquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:08 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Team Groen was toch ook aardig aan het falen:
- Aegon en Larys gevangen genomen (tenzij daar nog een of ander verborgen idee van Larys achter zit)
Wij noemden 'm ipv Sheepstealer maar Centenbakje. Past beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:20 schreef Vlinder het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb wel een foto van onze schoonheid gevonden
moet haast wel, zoveel zijn het er niet... inbreeding lijkt me dan niet te voorkomen.quote:
Ik las het ja. Wist helemaal niet dat het tweeling moest wezen of hoe die connectie überhaupt in elkaar zatquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:51 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
fun fact: acteur Jefferson Hall is afgelopen aflevering 2 keer dood gegaan. Eén keer als Jason Lannister, Head of Casterly Rock (off-screen onthoofd door het Stark leger en daarna gepresenteerd aan Daemon) en één keer als z'n tweelingbroer Tyland Lannister, die door Sharako Lohar overboord werd gemieterd.
Ik wist wel dat het allebei Lannisters waren maar ja dat het een tweeling was die door dezelfde acteur werd gespeeld had ik ook nog niet doorquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:05 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik las het ja. Wist helemaal niet dat het tweeling moest wezen of hoe die connectie überhaupt in elkaar zat
Dat was me idd ook totaal niet oogevallenquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het allebei Lannisters waren maar ja dat het een tweeling was die door dezelfde acteur werd gespeeld had ik ook nog niet door
Nu ik terugkijk zie ik het wel:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Nee, het was de bedoeling dat hij terug ging naar Oldtown om z'n jongste kleinzoon te mentoren. Onderweg is hij toen ergens opgepakt, zagen we hem in zo'n wagentje zitten.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:34 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Wow die slotscene. Heftig!
Wist Alicent niet dat haar vader daar zat opgesloten trouwens?
Ja s3 wel, s2 daarentegen...quote:Op maandag 29 juni 2026 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
damn, deze serie is eindelijk goed los nu
Wat zat GRRM nou eigenlijk te jankstralen hierover met z'n bolle kuttekop? Dit is toch fantastisch??
Beide doen het echt geweldig iddquote:Op maandag 29 juni 2026 21:07 schreef Em31 het volgende:
Fantastischwat een aflevering.
Emma D'Arcy in combinatie met Matt Smith is ook echt geweldig.
Dat Nettles overgeslagen wordt en dat Rhaena in de plaats van word neergezet.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
damn, deze serie is eindelijk goed los nu
Wat zat GRRM nou eigenlijk te jankstralen hierover met z'n bolle kuttekop? Dit is toch fantastisch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi ook dat ze altijd Vaghar noemen en niet haar rijder. ´Vaghar has left KL! Vaghar is coming!´quote:Op maandag 29 juni 2026 22:00 schreef Momo het volgende:
Uit trailertje voor volgende aflevering
[ afbeelding ]
Wat is het ook een knoepert he
Nee, seizoen 2 sloeg nergens op en is puur gerekt om het rekken.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
seizoen 2 heeft zeer vakkundig opgebouwd naar ditzeikerds
Als seizoen 2 hier geeindigd was was er weinig over te klagen geweest.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, seizoen 2 sloeg nergens op en is puur gerekt om het rekken.
Als dat seizoen op één of twee afleveringen na niet had plaatsgevonden was er niks aan het verhaal veranderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |