abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220517534
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:35 schreef Lauratje99 het volgende:

[..]
Na een paar afwijzingen, wordt je hier wel wat terughoudender mee. Het is vooral van het laatste half jaar. Hij zit door werk wat minder lekker in zijn vel, maar dan denk ik dat seks juist een mooie afleiding is.
Bij mij toch wel echt anders hoor.
Seks moet voor mij ook niet een nummertje zijn, maar een bepaalde drang die je naar elkaar dan hebt.

Dat heb ik niet meer dagelijks (voorbij de twintiger jaren dus tja) en zeker als ik een lange drukke dag gehad heb?
Nee, dan wil ik gewoon rust en achterover hangen. Als man zijnde kan je altijd wel geil worden voor dat moment, maar nee liever een dagje later dan.
Moet wel zeggen dat wij het gewoon 2 a 3x per week doen, dus het is niet alsof het belemmerend is verder.
pi_220517960
Niet vaak meer. Antidepressiva (niet eens tegen depressie) zijn een bitch.
pi_220518209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef verbijstering het volgende:

[..]
is lastig als hij er niet echt over praat. Maar ja kan juist een hele goede afleiding zijn. Mijn ervaring is ook: als jehet vaker doet, is het zeer drempel verlagend en stimuleert het vaker doet, maar als het een tijd stilvalt is het oppakken moeilijker. Niet zo romantisch maar plan het desnoods een keer in!
[..]
Hier lees je een beetje het contrast: wakker je het bij elkaar aan en zit je op hetzelfde niveau dan blijft het :-) maar zit je niet op dat niveau dan kan het meer werk zijn.
Yes. En ook hoe leuk de relatie nog is. Ik had altijd heel hoog libido en toen 'opeens' niet meer. Zodra de relatie voorbij was was het weer zoals ik het kende van mezelf. Had dat in dat moment niet zo door.
pi_220518245
Ik probeer er al een week op te klimmen maar krijg nul op rekest. Ga dus vandaag toch maar de voorraadkast opruimen en planken ophangen, misschien dat dat helpt!
-nee-
pi_220527077
Op het moment 1, en soms 2 keer per dag. Tijdens haar periode zit de poort wel dicht. Ik heb veel geluk met mijn vriendin.
pi_220544183
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:54 schreef Lauratje99 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, ik mag soms wat egoïstischer denken. Ga het met hem dit weekend bespreken. Ik mis inderdaad ook wat initiatief van zijn kant, zowel om seks te hebben als tijdens de seks.
En, hoe reageerde hij? Heb je het gevoel dat je verder bent gekomen?
blablablabla
pi_220548020
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:08 schreef incel het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Naar mate je ouder bent (25+) neemt de drang ook een beetje af.

Het is net zoiets als drinken. Vroeger doe je het iedere dag, maar als je na een tijdje ouder wordt (25+) dan doe je het nog maar 2x per week of zo.

Alleen maar omdat je iets elke dag kan doen betekent het ook niet dat je het elke dag moet doen.

Of elke dag mcdonalds of patat eten, wordt ook saai na een tijdje.
Naarmate je ouder worst wil je graag met andere mensen seks en weer naar huis.
5 Ferrari's op videoband!
pi_220548114
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2026 11:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik probeer er al een week op te klimmen maar krijg nul op rekest. Ga dus vandaag toch maar de voorraadkast opruimen en planken ophangen, misschien dat dat helpt!
Of je ex eens appen.
Doe ik altijd en vaak prijs
5 Ferrari's op videoband!
pi_220719231
Als je vrouw niet wil kan je altijd nog even je vriendin appen, die heeft meestal wel zin
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:50:03 #85
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_220721142
Wij hebben bijna elke dag sex *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')