is jouw vriendin een vluchteling of heeft ze banden met de IS?quote:Op maandag 16 februari 2026 22:10 schreef clairvoyantt. het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit momenteel in een enorme knoop en ik hoop dat iemand hier wat advies heeft. Ik word over 5 à 6 maanden 28 jaar, wat betekent dat ik mijn recht op een jongerenwoning bijna verlies. Laatst stond ik op plek 34 voor een woning, maar de tijd tikt door en ik schat de kans dat ik binnen nu en 5 maanden op nummer 1 kom te staan nagenoeg nihil in.
De situatie thuis is ook echt onhoudbaar geworden. Ik woon met mijn vriendin op een zolderkamer bij mijn ouders, maar zij hebben aangegeven dat we er uiterlijk in de zomer uit moeten. Mijn vriendin studeert hier en heeft verder geen familie in Nederland, dus we hebben geen enkel vangnet.
Het grootste probleem is echter mijn gezondheid. Ik heb al heel lang heftige buikpijnklachten waar artsen lang geen oorzaak voor konden vinden. Onlangs is eindelijk geconcludeerd dat het gaat om een spastische darm (PDS), wat direct wordt getriggerd door stress en mijn onzekere woonsituatie. De pijn is de laatste tijd zo intens dat ik drie weken geleden zelfs op de Spoedeisende Hulp ben beland. Mijn huisarts geeft ook aan dat deze stress de grootste boosdoener is voor mijn fysieke aanvallen.
Volgende week heb ik een afspraak met mijn huisarts en ik hoop dat zij mij kan steunen bij het aanvragen van een medische urgentieverklaring. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe groot is mijn kans op zo'n urgentie met deze combinatie van factoren, zoals dat SEH-bezoek, de naderende deadline van 28 jaar en het feit dat we nergens anders heen kunnen? Alle tips zijn welkom.
Dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 02:21 schreef Boca_Raton het volgende:
‘De situatie thuis is ook echt onhoudbaar geworden. Ik woon met mijn vriendin op een zolderkamer bij mijn ouders, maar zij hebben aangegeven dat we er uiterlijk in de zomer uit moeten. Mijn vriendin studeert hier en heeft verder geen familie in Nederland, dus we hebben geen enkel vangnet.’
Is dat een noodzaak dat jullie daar uitmoeten? Ik vind het nogal wat gezien de omstandigheden…
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 02:21 schreef Boca_Raton het volgende:
‘De situatie thuis is ook echt onhoudbaar geworden. Ik woon met mijn vriendin op een zolderkamer bij mijn ouders, maar zij hebben aangegeven dat we er uiterlijk in de zomer uit moeten. Mijn vriendin studeert hier en heeft verder geen familie in Nederland, dus we hebben geen enkel vangnet.’
Is dat een noodzaak dat jullie daar uitmoeten? Ik vind het nogal wat gezien de omstandigheden…
Dit valt mij op. Daar zit heel veel speling in.quote:ik word over 5 à 6 maanden 28 jaar
Dus je wilt een urgentieverklaring aanvragen omdat je buikpijn krijgt van de woonsituatie? Dat lijkt me een nogal absurde redenering.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:10 schreef clairvoyantt. het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit momenteel in een enorme knoop en ik hoop dat iemand hier wat advies heeft. Ik word over 5 à 6 maanden 28 jaar, wat betekent dat ik mijn recht op een jongerenwoning bijna verlies. Laatst stond ik op plek 34 voor een woning, maar de tijd tikt door en ik schat de kans dat ik binnen nu en 5 maanden op nummer 1 kom te staan nagenoeg nihil in.
De situatie thuis is ook echt onhoudbaar geworden. Ik woon met mijn vriendin op een zolderkamer bij mijn ouders, maar zij hebben aangegeven dat we er uiterlijk in de zomer uit moeten. Mijn vriendin studeert hier en heeft verder geen familie in Nederland, dus we hebben geen enkel vangnet.
Het grootste probleem is echter mijn gezondheid. Ik heb al heel lang heftige buikpijnklachten waar artsen lang geen oorzaak voor konden vinden. Onlangs is eindelijk geconcludeerd dat het gaat om een spastische darm (PDS), wat direct wordt getriggerd door stress en mijn onzekere woonsituatie. De pijn is de laatste tijd zo intens dat ik drie weken geleden zelfs op de Spoedeisende Hulp ben beland. Mijn huisarts geeft ook aan dat deze stress de grootste boosdoener is voor mijn fysieke aanvallen.
Volgende week heb ik een afspraak met mijn huisarts en ik hoop dat zij mij kan steunen bij het aanvragen van een medische urgentieverklaring. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe groot is mijn kans op zo'n urgentie met deze combinatie van factoren, zoals dat SEH-bezoek, de naderende deadline van 28 jaar en het feit dat we nergens anders heen kunnen? Alle tips zijn welkom.
Als TS denkt hiervoor urgentie te krijgen dan krijgt hij idd nog de wake-up call van zijn leven hoe de werkelijkheid tegenwoordig is.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:20 schreef incel het volgende:
Van dit soort verhalen draait m'n maag echt 3x om. Hoor net dat nareizigers gratis in een hotel worden ondergebracht, en Nederlandse TS van 28 jaar oud woont nog steeds bij z'n ouders op een zolderkamer omdat hij letterlijk geen huis kan krijgen.
Dit zou nou echt media aandacht moeten krijgen. Heb je dat al overwogen TS? Misschien naar Radar of Kassa of Boos stappen of zo?
Het is toch van de zotte dat dit inmiddels de situaties zijn in Nederland?
lol alsof de media dat boeitquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:20 schreef incel het volgende:
Van dit soort verhalen draait m'n maag echt 3x om. Hoor net dat nareizigers gratis in een hotel worden ondergebracht, en Nederlandse TS van 28 jaar oud woont nog steeds bij z'n ouders op een zolderkamer omdat hij letterlijk geen huis kan krijgen.
Dit zou nou echt media aandacht moeten krijgen. Heb je dat al overwogen TS? Misschien naar Radar of Kassa of Boos stappen of zo?
quote:Op zondag 22 februari 2026 18:40 schreef clairvoyantt. het volgende:
Ik werk al, maar ik verdien niet zo goed. En de huurprijzen zijn echt belachelijk hoog. Ik kan letterlijk geen gewoon appartement in mijn stad of de omliggende gebieden betalen. Wat is hier je punt, dat je mij de schuld geeft omdat ik geen appartement kan betalen
Ik werk al, maar ik verdien niet zo goed. En de huurprijzen zijn echt belachelijk hoog. Ik kan letterlijk geen gewoon appartement in mijn stad of de omliggende gebieden betalen. Wat is hier je punt, dat je mij de schuld geeft omdat ik geen appartement kan betalenquote:Op donderdag 19 februari 2026 06:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dus je wilt een urgentieverklaring aanvragen omdat je buikpijn krijgt van de woonsituatie? Dat lijkt me een nogal absurde redenering.
Waar leef je eigenlijk van? Ben je aan het werk? Als je dat niet bent: neem de regie over je eigen leef en ga aan het werk. Zorg dat je geld apart zet en probeer op die manier een woning te vinden. Eventueel kun je op kamers ergens.
Als je een keer van die zolderkamer afkomt en gaat werken, zul je zien dat de stress vanzelf verdwijnt. Je zit in een negatieve spiraal. Je doet te weinig, krijgt stress, doet dan nog minder, etc. etc.
Je gedraagt je echt zo hulpeloos. Je legt de verantwoordelijkheid voor je leven alleen maar bij anderen neer. Je ouders, je vriendin, je huisarts, de overheid ... neem de regie weer in handen.
Kan je vriendin niet ook, of meer, gaan werken ?quote:Mijn vriendin studeert hier en heeft verder geen familie in Nederland, dus we hebben geen enkel vangnet.
Welkom in Nederland. Nogmaals, niemand heeft ooit gezegd dat je alleen moet wonen. En wonen met familie is ook gewoon prima. Of je moet meer gaan verdienen.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:42 schreef clairvoyantt. het volgende:
[..]
[..]
Ik werk al, maar ik verdien niet zo goed. En de huurprijzen zijn echt belachelijk hoog. Ik kan letterlijk geen gewoon appartement in mijn stad of de omliggende gebieden betalen. Wat is hier je punt, dat je mij de schuld geeft omdat ik geen appartement kan betalen
Ik zou even wachten met maag omdraaien voordat je het hele verhaal kent.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:20 schreef incel het volgende:
Precies, TS haalt veel personen / groepen en instanties aan die zijn problemen moeten oplossen.quote:Op maandag 23 februari 2026 08:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik zou even wachten met maag omdraaien voordat je het hele verhaal kent.
Wat een onzin. Hij wil toch geen vrijstaande woning op een perceel van 3000 vierkante meter. Dat zelfs een 2-kamer appartement tegenwoordig al onmogelijk te vinden is als je gewoon een normale baan hebt komt omdat 1/3 van alle woningen sociale huur is en dat zou privaat eigendom moeten zijn van de woningbouw, in plaats daarvan heb je een overheid die gaat bepalen naar wie wel en naar wie niet die woningen moeten gaan.quote:Op maandag 23 februari 2026 03:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Nogmaals, niemand heeft ooit gezegd dat je alleen moet wonen. En wonen met familie is ook gewoon prima. Of je moet meer gaan verdienen.
Ik ben het met je eens, maar als de sociale woningbouw wordt afgeschaft, kan TS waarschijnlijk alsnog niet alleen woning huren met zijn inkomen op de vrije markt. Het is gewoon realistisch dat TS met iemand moet samenwonen of meer geld moet gaan verdienen.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:12 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij wil toch geen vrijstaande woning op een perceel van 3000 vierkante meter. Dat zelfs een 2-kamer appartement tegenwoordig al onmogelijk te vinden is als je gewoon een normale baan hebt komt omdat 1/3 van alle woningen sociale huur is en dat zou privaat eigendom moeten zijn van de woningbouw, in plaats daarvan heb je een overheid die gaat bepalen naar wie wel en naar wie niet die woningen moeten gaan.
Dan weet jij meer dan ik?quote:Op maandag 23 februari 2026 08:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik zou even wachten met maag omdraaien voordat je het hele verhaal kent.
Het echte probleem is dat TS en zijn vriendin bijna 30 jaar oud zijn, Nederlandse staatsburgers zijn die misschien hier wel geboren zijn, allebei gewoon werken en geen huis kan krijgen en daardoor noodgedwongen nog bij z'n ouders woont. Ik zou hier ook van stressen op die leeftijd ja en snap dat hij z'n broek vol schijt. En tegelijkertijd hoor je dat gelukszoekers alles gratis krijgen en hun nareizigers ook nog even hierheen worden gebracht en voorrang hebben op TS. Ja ik zou ook last van m'n buik krijgen ja in een dergelijke situatie.quote:Op maandag 23 februari 2026 10:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies, TS haalt veel personen / groepen en instanties aan die zijn problemen moeten oplossen.
Dat het niet goed zit in jouw onderbuik is heel vervelendquote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:28 schreef incel het volgende:
[..]
Het echte probleem is dat TS en zijn vriendin bijna 30 jaar oud zijn, Nederlandse staatsburgers zijn die misschien hier wel geboren zijn, allebei gewoon werken en geen huis kan krijgen en daardoor noodgedwongen nog bij z'n ouders woont. Ik zou hier ook van stressen op die leeftijd ja en snap dat hij z'n broek vol schijt. En tegelijkertijd hoor je dat gelukszoekers alles gratis krijgen en hun nareizigers ook nog even hierheen worden gebracht en voorrang hebben op TS. Ja ik zou ook last van m'n buik krijgen ja in een dergelijke situatie.
Ik begrijp hieruit dat jij vindt dat TS zich maar niet zo moet aanstellen en dat het heel normaal is om nog op je 30ste bij je ouders op zolder te wonen? Of wat heb je anders voor oplossing voor hem?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat het niet goed zit in jouw onderbuik is idd heel vervelend voor je
Hoop dat je daar behandeling voor kunt krijgen
Rutger Castricum en de uitkeringstrekkers: https://npo.nl/start/seri(...)leveringen/seizoen-1quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dus je wilt een urgentieverklaring aanvragen omdat je buikpijn krijgt van de woonsituatie? Dat lijkt me een nogal absurde redenering.
Waar leef je eigenlijk van? Ben je aan het werk? Als je dat niet bent: neem de regie over je eigen leef en ga aan het werk. Zorg dat je geld apart zet en probeer op die manier een woning te vinden. Eventueel kun je op kamers ergens.
Als je een keer van die zolderkamer afkomt en gaat werken, zul je zien dat de stress vanzelf verdwijnt. Je zit in een negatieve spiraal. Je doet te weinig, krijgt stress, doet dan nog minder, etc. etc.
Je gedraagt je echt zo hulpeloos. Je legt de verantwoordelijkheid voor je leven alleen maar bij anderen neer. Je ouders, je vriendin, je huisarts, de overheid ... neem de regie weer in handen.
Waar haal jij vandaan dat zijn vriendin Nederlands staatsburger is?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:28 schreef incel het volgende:
[..]
Het echte probleem is dat TS en zijn vriendin bijna 30 jaar oud zijn, Nederlandse staatsburgers zijn die misschien hier wel geboren zijn, allebei gewoon werken en geen huis kan krijgen en daardoor noodgedwongen nog bij z'n ouders woont. Ik zou hier ook van stressen op die leeftijd ja en snap dat hij z'n broek vol schijt. En tegelijkertijd hoor je dat gelukszoekers alles gratis krijgen en hun nareizigers ook nog even hierheen worden gebracht en voorrang hebben op TS. Ja ik zou ook last van m'n buik krijgen ja in een dergelijke situatie.
.. misschien is zijn vriendin wel jouw definitie van gelukszoeker.quote:Mijn vriendin studeert hier en heeft verder geen familie in Nederland..
Ok alleen TS dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat zijn vriendin Nederlands staatsburger is?
[..]
.. misschien is zijn vriendin wel jouw definitie van gelukszoeker.
Misschien zit daar het probleem wel:quote:
Kan ook zijn dat ze gewoon een simpele baan heeft met minimumloon. Zelfs twee mensen met minimumloon kunnen vandaag de dag geen huis meer krijgen he.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien zit daar het probleem wel:
Zijn vriendin werkt helemaal niet. Alleen TS werkt, maar verdient niet veel, schrijft ie.
Zij studeert, en komt niet uit NL. En hij werkt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:51 schreef incel het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze gewoon een simpele baan heeft met minimumloon. Zelfs twee mensen met minimumloon kunnen vandaag de dag geen huis meer krijgen he.
Niet iedereen heeft geluk gehad dat ze 10 jaar geleden al een huis hadden kunnen bemachtigen.
Mensen die dat nu moeten krijgen zijn gewoon fucked.
En hoe komen ze uberhaupt aan een woning dan? Want die zijn er niet. En dan moet zij dus die studie terugbetalen? Of de rest van haar leven ongeschool werk doen omdat ze ergens in de particuliere sector misschien geluk hebben omdat er iemand is die voor 2k per maand een 1kamer appartement wil verhuren of zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Zij studeert, en komt niet uit NL. En hij werkt.
Er staat niet dat zij fulltime werkt, of überhaupt werkt.
Al zou dat een oplossing kunnen zijn: dat zij tijdelijk stopt met studeren en ook gaat werken.
Er staat ook nergens iets over studieschulden of over wat voor studie of op welk niveau het is.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:57 schreef incel het volgende:
[..]
En hoe komen ze uberhaupt aan een woning dan? Want die zijn er niet. En dan moet zij dus die studie terugbetalen? Of de rest van haar leven ongeschool werk doen omdat ze ergens in de particuliere sector misschien geluk hebben omdat er iemand is die voor 2k per maand een 1kamer appartement wil verhuren of zo?
Ik vind dat hier wel makkelijk met vingertje naar TS wordt gewezen. Mensen hebben echt geen idee hoe slecht het hier is om een huis te krijgen.
Maar jij weet wel precies hoe TS uit deze benarde situatie kan komen dus vertel het hem anders want blijkbaar is de oplossing heel simpel en kan hij gewoon een huis vinden en woont hij voor de lol met zn chickie bij zn ouders die waarschijnlijk ook vast wel hebben gekeken naar alternatieven zodat hun manchild niet nog steeds met zn importchickie op zolder woontquote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Er staat ook nergens iets over studieschulden of over wat voor studie of op welk niveau het is.
Ik denk dat wij nog niet de helft van het verhaal weten. Maar TS is gevlogen en beantwoordt geen vragen meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:00 schreef incel het volgende:
[..]
Maar jij weet wel precies hoe TS uit deze benarde situatie kan komen dus vertel het hem anders want blijkbaar is de oplossing heel simpel en kan hij gewoon een huis vinden en woont hij voor de lol met zn chickie bij zn ouders die waarschijnlijk ook vast wel hebben gekeken naar alternatieven zodat hun manchild niet nog steeds met zn importchickie op zolder woont
Jij weet gelukkig precies waar dit aan ligt en dat TS geen enkele mogelijkheid of verantwoordelijkheid heeft die ie kon of kan uitoefenen. Gelijk zo voor zijn vriendin.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:00 schreef incel het volgende:
[..]
Maar jij weet wel precies hoe TS uit deze benarde situatie kan komen dus vertel het hem anders want blijkbaar is de oplossing heel simpel en kan hij gewoon een huis vinden en woont hij voor de lol met zn chickie bij zn ouders die waarschijnlijk ook vast wel hebben gekeken naar alternatieven zodat hun manchild niet nog steeds met zn importchickie op zolder woont
quote:
Ach boomers die denken dat werken een garantie geeft op een woonruimte.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:21 schreef papierentijdschrift het volgende:
Doei lekker op straat wonen ga werken muts
Alles gelezen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:35 schreef clairvoyantt. het volgende:
De hoeveelheid haat en kritiek die ik heb ontvangen is schokkend. Mensen die zeggen “niemand heeft je een appartement beloofd” lieten me sprakeloos achter. Voor mij is dat hetzelfde als zeggen “niemand heeft beloofd dat je boodschappen zou kunnen betalen” of “niemand heeft beloofd dat er geen bommen op je hoofd zouden vallen.” Ik geloof dat twee werkende mensen zich een eenvoudig appartement zouden moeten kunnen veroorloven. Iedereen die dat tegenstaat, is naar mijn mening slecht. Hoop op hulp van mijn overheid (vanwege de crisis die zij hebben veroorzaakt) kan hulpeloos klinken, maar er zijn miljoenen mensen in dit land die een uitkering ontvangen en in sociale huurwoningen wonen—ga je iedereen de schuld geven? Je zegt: “wat als we sociale huur afschaffen?” Maar we hebben letterlijk sociale huur. Wat is je punt? Wat als we meer betaalbare woningen hadden? Heeft je dim-witted, kapitalistische, bevoorrechte en afschuwelijke geest daar ooit over nagedacht?
Mijn vriendin werkt, en binnenkort begint ze aan haar masteropleiding. Ze zal haar studie niet uitstellen, omdat ze anders vastzit aan minimumloonbanen in plaats van haar carrière op te bouwen.
Mijn dokter bevestigt dat stress mijn buikpijn verergert en fysieke schade veroorzaakt, en de hulporganisatie waar de gemeente me naar verwees erkent ook dat ik in een moeilijke situatie zit en heeft aangeboden om met mijn dossier te helpen. Ik zal ook juridische bijstand aanvragen.
Haatreacties zijn onacceptabel. Ik zal hier niet langer schrijven, en ik realiseer me dat ik ongelijk had te geloven dat Nederlanders behulpzaam en empathisch zijn
En dit vind ik ook wel een vreemde opmerking. Dus met alleen een bachelor en zonder afgeronde master, kan ze alleen minimumloon verdienen? Opmerkelijk.quote:Mijn vriendin werkt, en binnenkort begint ze aan haar masteropleiding. Ze zal haar studie niet uitstellen, omdat ze anders vastzit aan minimumloonbanen in plaats van haar carrière op te bouwen.
Je weet dat je een TR kunt zetten bij haatreacties? Klik op het driehoekje bij de post, of op "rapporteer".quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:35 schreef clairvoyantt. het volgende:
De hoeveelheid haat en kritiek die ik heb ontvangen is schokkend. Mensen die zeggen “niemand heeft je een appartement beloofd” lieten me sprakeloos achter. Voor mij is dat hetzelfde als zeggen “niemand heeft beloofd dat je boodschappen zou kunnen betalen” of “niemand heeft beloofd dat er geen bommen op je hoofd zouden vallen.” Ik geloof dat twee werkende mensen zich een eenvoudig appartement zouden moeten kunnen veroorloven. Iedereen die dat tegenstaat, is naar mijn mening slecht. Hoop op hulp van mijn overheid (vanwege de crisis die zij hebben veroorzaakt) kan hulpeloos klinken, maar er zijn miljoenen mensen in dit land die een uitkering ontvangen en in sociale huurwoningen wonen—ga je iedereen de schuld geven? Je zegt: “wat als we sociale huur afschaffen?” Maar we hebben letterlijk sociale huur. Wat is je punt? Wat als we meer betaalbare woningen hadden? Heeft je dim-witted, kapitalistische, bevoorrechte en afschuwelijke geest daar ooit over nagedacht?
Mijn vriendin werkt, en binnenkort begint ze aan haar masteropleiding. Ze zal haar studie niet uitstellen, omdat ze anders vastzit aan minimumloonbanen in plaats van haar carrière op te bouwen.
Mijn dokter bevestigt dat stress mijn buikpijn verergert en fysieke schade veroorzaakt, en de hulporganisatie waar de gemeente me naar verwees erkent ook dat ik in een moeilijke situatie zit en heeft aangeboden om met mijn dossier te helpen. Ik zal ook juridische bijstand aanvragen.
Haatreacties zijn onacceptabel. Ik zal hier niet langer schrijven, en ik realiseer me dat ik ongelijk had te geloven dat Nederlanders behulpzaam en empathisch zijn
Wie is eigenlijk een moderator hier? Dat we die dan taggen om haatreacties te laten verwijderen. Of kan dat niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet dat je een TR kunt zetten bij haatreacties? Klik op het driehoekje bij de post, of op "rapporteer".
Alle moderators kunnen een TR zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk een moderator hier? Dat we die dan taggen om haatreacties te laten verwijderen. Of kan dat niet?
Het spijt me echt, ik was helemaal vergeten dat vluchtelingen in dit land heilig zijn en boven elke kritiek staan. Zal nooit meer gebeurenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:18 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Alles gelezen.
Toch blijft je verhaal raar en geef je op veel vragen geen antwoord. En kom je opeens met een rant over vluchtelingen.
Eerst studeerde je vriendin, maar nu blijkt ze ook te werken, hoeveel uur dan? En uit welk land komt ze eigenlijk?
[..]
En dit vind ik ook wel een vreemde opmerking. Dus met alleen een bachelor en zonder afgeronde master, kan ze alleen minimumloon verdienen? Opmerkelijk.
Hoe had zij zelf gedacht in woonruimte voor haar studie zonder jou te voorzien?
Natuurlijk zal het verhaal vaag zijn en wat informatie missen — ik ga hier niet mijn hele levensverhaal vertellen. Ik had gewoon een kleine mening nodig (geen echte hulp), maar het veranderde in een soort misdaadonderzoek. En nee, je HAD toch niet kunnen helpen . Dus verdwijn alsjeblieft uit mijn zichtquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Ik wil graag helpend en serieus reageren maar dit verhaal vertoont teveel gaten en vaagheden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |