abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2026 @ 20:34:34 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220128903
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 20:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Hadden ze maar wat vaker het label van een gezond persoon op zichzelf geplakt :{
Daarmee ben je niet speciaal...

Van alle schoolshooters die ik bestudeerd heb, komt steeds één ding naar voren: narcisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220129018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daarmee ben je niet speciaal...

Van alle schoolshooters die ik bestudeerd heb, komt steeds één ding naar voren: narcisme.
Ja, gek is dat (no pun intended).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220129041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat ik lees over 'transgender' schutters in de VS komt eigenlijk steeds neer op totaal verknipte individuen die van de een op andere dag naast andere hobby's en identiteiten ook maar het label 'transgender' op zichzelf plakten. Labiele trendhoppers met slachtofferdrang en daarom maar de T gaan voeren om speciaal en onderdrukt en derhalve heel boos te zijn.

Het idee dat transgenders gevaarlijke psycho's zijn omdat dit soort types bestaan, lijkt me dan ook buitengewoon vergezocht.

Lijkt me meer het soort Lily Tino
Niwt alleen is het vergezocht, het is ook gewoon zeer misplaatst. Plus het zorgt ervoor dat de silent majority aan transgenders steeds vocaler wordt, wat ook de `woke' excessen met zich meebrengt. Iets waar juist tegen geageert wordt door degene die transgenders op 1 lijn plaatsen met schoolshooters. Leuk rond cirkeltje.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')