abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220137527
Jury sporten.
pi_220140718
Ski Mountaineering
graag op anoniem
pi_220141165
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ski Mountaineering
Het schijnt dat wel het circusonderdeel onder de ski mountaineering is uitgekozen voor de spelen. Dat andere, niet olympische onderdelen, volwaardiger zijn.
pi_220141209
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Curling is echt helemaal niks aan.
Curling is echt een bazensport, zelfs Hammerfall is fan:

Bekijk deze YouTube-video
pi_220150233
Geen hele sporten, maar die (gemengde) teamonderdelen mogen op de schop.

Waarom moest de traditionele alpine combi wijken voor een duo-onderdeel?
Waarom is de ploegenwedstrijd schansspringen gedegradeerd van vier naar twee skiërs per team? Wat is daar de toegevoegde waarde van?
pi_220150305
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:11 schreef Leatherface het volgende:
Geen hele sporten, maar die (gemengde) teamonderdelen mogen op de schop.

Waarom moest de traditionele alpine combi wijken voor een duo-onderdeel?
Waarom is de ploegenwedstrijd schansspringen gedegradeerd van vier naar twee skiërs per team? Wat is daar de toegevoegde waarde van?
Dat laatste: omdat er een max zit op het aantal schansspringers dat welkom is vanwege de kosten. En als je er weinig uit kunt nodigen, kom je nauwelijks aan landen met 4 deelnemers. Bij de nordic combined hetzelfde.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_220150307
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mixed curling kan ik nog wel accepteren, ander format en daar werkt men ook echt samen. Bij de rest is het gewoon een gekunstelde estafette voor meer goud voor grote landen.
Dat. Linksom of rechtsom is het bij het biatlon toch weer een bonusgoud voor Noorwegen of Frankrijk. Of bij shorttrack voor een van de traditioneel grote landen.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 11:24:04 #58
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220163909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Jury sporten.
Steeds meer van mening dat dit. Maar is shorttrack ook een jurysport?
pi_220163941
Naar de mixed aerials kijkende ben ik eigenlijk tegen mixed/team-onderdelen waarbij er exact hetzelfde wordt gedaan (of exact dezelfde afstand) als in het single onderdeel. Dat is gewoon puur statpadden voor landen zonder dat het iets nieuws brengt.

en anders moeten we bij het schaatsen daar dan ook maar aan meedoen met teamtoernooien 500/1500/5000 in man/vrouw en mixed versie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wienerschnitzels op 21-02-2026 11:50:50 ]
graag op anoniem
pi_220164067
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Naar de mixed aerials kijkende ben ik eigenlijk tegen mixed/team-onderdelen waarbij er exact hetzelfde wordt gedaan (of exact dezelfde afstand) als in het single onderdeel.

Dat is gewoon puur statpadden voor landen zonder dat het iets nieuws brengt.

en anders moeten we bij het schaatsen daar dan ook maar aan meedoen met teamtoernooien 500/1500/5000 in man/vrouw en mixed versie.
Amen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 21 februari 2026 @ 11:44:41 #61
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220164079
Curling en Skimo?)
Vreeeselijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220165355
Bobsleeen en Rodelen, zolang dat op betonnen banen gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220165600
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat laatste: omdat er een max zit op het aantal schansspringers dat welkom is vanwege de kosten. En als je er weinig uit kunt nodigen, kom je nauwelijks aan landen met 4 deelnemers. Bij de nordic combined hetzelfde.
Dit is toch ook onzin.
Het hele idee van landenwedstrijden is om landen die niet 1 super topper hebben, maar in de breedte wel goed zijn ook kans op goud te geven. En in de individuele wedstrijd kan dan het land winnen met die super topper. Als je de landenwedstrijden met maar 2 mensen doet is dit bijna altijd dezelfde uitslag als individueel.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220165616
Waarom nou iedere keer zo'n janktopic dat er sporten weg moeten? :r
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')