Dat gebeurt mij nou nooit...quote:Man gooit per ongeluk goud ter waarde van ¤120.000 weg
Een man uit de Zuid-Italiaanse provincie Lecce gooide per ongeluk 20 baren goud ter waarde van ongeveer ¤120.000 in de vuilnisbak. De politie wist de vuilniswagen te traceren naar de vuilstortplaats.
De goudstaven lagen opgeborgen in een onopvallende metalen doos. Tijdens een routine schoonmaakbeurt verwarde de 57-jarige de doos met schroot en gooide deze in een openbare afvalcontainer.
Pas later besefte de man zijn vergissing en meldde hij het bij het Carabinieri-bureau in Porto Cesareo. De agenten reageerden aanvankelijk voorzichtig, maar startten vervolgens een onderzoek. Ze reconstrueerden de bewegingen van de man en bekeken camerabeelden. Dit bevestigde dat de doos bij het huisvuil was gegooid en al door de vuilniswagen was meegenomen.
Het weggegooide goud werd naar de afvalverwerkingsinstallatie in Ugento gebracht. Onderzoekers, in samenwerking met lokale medewerkers, identificeerden de betrokken vuilniswagen en vonden de plek waar de lading was gedumpt. Na enkele uren zoeken vonden de Carabinieri de inmiddels beschadigde kist – met daarin alle 20 goudstaven. Na verificatie van de herkomst en het eigendom werden de goudstaven teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar.Man gooit goud bij het vuilnis (@Gemini-AI-impressie)
Vind ai plaatjes bij nieuwsberichten sws baggerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Raar AI-plaatje erbij, het gaat dan om 20 stukjes goud van 50 gram.
Ik kreeg stank voor dank, echt fantastisch!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:03 schreef Marsenal het volgende:
HEBT U GOUD OF JUWELEN DIE U NIET MEER NODIG HEBT?!?
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kreeg stank voor dank, echt fantastisch!
Bekijk deze YouTube-video
Echte gold digger.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |