Al ACHT jaar weg.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Nederlands van Eldering kan toch niet
Zijn ze daar niet nog mee bezig?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Dit de enige keer in de geschiedenis dat de 5000km bij de vrouwen de moeite waard was.
Ik vond het nogal meevallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al ACHT jaar weg.
Al sluit ik niet uit dat hij daarvoor ook al geen Nederlands sprak.
Ze had een Hermes tas gekocht.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom waren ze zuur op Jutta dan?
Ik denk dat je onderschat hoe compleet de training van schaatsers is/moet zijn ten opzichte van langlaufers.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten eens kijken bij die biatlonners en langlaufers. Die weten wat tot het uiterste gaan is.
Het hele seizoen dit verhaal al. Hoe moeilijk kan het zijn om een schaatsschoen te fabriceren die hij wel aan kan. Niet dat het veel uitmaakt of je voor of achter de boarding roept dat het rapper moet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef hhh38 het volgende:
Marchetto altijd vanachter de boarding
Neem aan dat die het WK allround nog wel gaat doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik had Sablikova wel een mooier afscheid gegund. Die gaat echt stilletjes door de achterdeur naar buiten zo.
En Jan de Bont zei doodleuk in een interview 'How do you say that in Dutch?'quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal meevallen.
Paul Verhoeven sprak na een maand in de VS al geen woord (op z'n) Nederlands meer.
ik stond in de file waar nooit file is... stel mallooten op elkaar geklapt, politie en bergers waren net klaar toen Conijn haar laatste meters reed dus ik was nog op tijd thuis voor de Italiaanse eindsprintquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd ik had dit toch wel moeten kijken en niet via de radio moeten luisteren
Nouja het is wat het is
O ja, zeker.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe compleet de training van schaatsers is/moet zijn ten opzichte van langlaufers.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Als ik Merel Conijn was zou ik de Adne Sondral intervaltaktiek proberen
Gekke Ådne was een mooie kerel. Al was Ids het daar waarschijnlijk niet altijd mee eens.quote:
Maakt het uit, het is allebei fout.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:51 schreef Em31 het volgende:
Waarom zegt hij Morotzova en dan weer Morozooova
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |