Dat lijkt mij inderdaad wel praktisch. Maar persoonlijk lijkt mij dat 1 van de eerste dingen die je koopt als je een paar klussen hebt gehad of boekt.quote:
Kan, zal er eens over nadenken. Ze is visueel, maar weet niet hoe dit zou vallen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:52 schreef raptorix het volgende:
Misschien een mooi fotoboek hierover?
Ik denk dat dat prima valt, want het geeft aan dat je haar goed kent en iets hebt willen geven waar haar interesse ligt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:07 schreef flyguy het volgende:
Kan, zal er eens over nadenken. Ze is visueel, maar weet niet hoe dit zou vallen.
Ze woont in Wenen en ik in Zurich, maar ze is hier vrij vaak een week of 2. Maar ken voor de rest weinig mensen uit haar kring en ken zo ook geen speciaal zaken in Wenen op dat vlak.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:10 schreef Friday12 het volgende:
Een bon zodat ze zelf kan kopen wat nodig is? Of iemand in de buurt vragen wat ze nog nodig heeft.
Gisteren koffie gedaan en wat gevraagd, maar er kwam geen fatsoenlijk antwoord uit. Ze vindt een kado uiteindelijk wel leuk, maar gaat mij natuurlijk niet vertellen wat ze kan gebruiken.... Ik zal eens met wat anderen mode bewuste vriendinnen babbelen, ik weet van een paar dat ze ook regelmatig in Wenen zijn. Misschien dat daar wat uitrolt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |