SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nets Pacers Wizards Pelicans en Kings staan er voor nu nog slechter voor dus werk aan de winkel!quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Kale slappeling zal dit ook weer prima vinden.
Omdat ze zelf zonder Shai, Jdub en Hartenstein spelen. Maar alsnog zou je wel wat beter verwachten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:41 schreef Hathor het volgende:
Hoe kan OKC met 17 punten verschil verliezen van een Giannis-loze Bucks?
En Ajay Mitchell.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze zelf zonder Shai, Jdub en Hartenstein spelen. Maar alsnog zou je wel wat beter verwachten.
Gelachen inderdaad om deze. Wel klap met z'n hoofd dus gauw gestopt met lachen.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Stop maar gewoon met die zooi
quote:Amerikaanse fans hebben het gehad met NBA All-Star weekend: “Dit is echt van het allerlaagste niveau”
Het All-star weekend stond traditioneel voor spektakel, geweldige duels tussen de beste spelers ter wereld en eeuwige roem. De laatste jaren vervaagt het gouden randje dat het weekend heeft steeds meer. Na het Slam Dunk Contest van vannacht uitten veel fans hun frustratie: “Dit was het slechtste in de geschiedenis van de NBA.”
Al jaren is de NBA op zoek naar een format dat het All-Star weekend terug meer waardering geeft. De tijden dat de beste spelers uit de NBA voor een prachtig duel zorgden zijn al lang vervlogen. Dit jaar kwam de NBA met wedstrijden tussen Team World en Team USA. Vier matchen van elk een quarter van 12 minuten. Of dat format succesvol zal zijn moet nog blijken.
Na zaterdagavond zijn veel fans alvast niet meer te spreken over het weekend. Vooral het niveau van het Slam Dunk Contest liet te wensen over. “Vroeger had het Dunk Contest dé sterren van de NBA aan de start, nu zijn het saaie no-listers die niemand kent.”
De tijden dat sterren als Michael Jordan, Vince Carter of Zach Lavine deelnamen zijn al lang passé, de sterren van nu draaien hun hand niet om voor het Dunk Contest en passen soms helemaal voor het All-Star weekend, ook al hebben ze een selectie beet.
Gelukkig voor de fans was het niet allemaal slecht zaterdagavond. Damian Lillard won negen maanden na een gescheurde achillespees het ‘Three Point Contest’. Voor de derde keer al. Daarover waren fans dan wel weer lyrisch. En naar dat spektakel vinden de sterren dan wel weer hun weg. Waarom dat is, dat antwoord moeten we schuldig blijven.
quote:NBA-baas Adam Silver ergert zich mateloos aan teams die expres wedstrijden verliezen: “We gaan dit op twee manieren aanpakken”
NBA-baas Adam Silver ergert zich steeds meer aan basketbalteams die bewust verliezen in de competitie. Dit doen ze om een betere positie te hebben bij het kiezen van nieuwe spelers in de draft aan het einde van het seizoen.
“Het lijkt erop dat het expres verliezen dit jaar erger is dan eerder”, zei Silver tijdens een persconferentie rond het jaarlijkse All-Star Weekend. De praktijk van het zogenaamde “tanking” is al langer gangbaar in de NBA. Ploegen die niet meer in aanmerking komen voor de play-offs, proberen daarbij zo vaak mogelijk te verliezen om zo onderaan het klassement te eindigen. Dat verhoogt dan hun kansen om bij de volgende draft de beste jongeren te kunnen strikken.
Utah Jazz kreeg onlangs een boete van een half miljoen dollar (zo’n 420.000 euro), omdat de twee beste spelers te weinig speeltijd kregen. Indiana Pacers moest 100.000 dollar betalen vanwege gesjoemel met de selectie.
“We gaan het op twee manieren aanpakken. We richten ons allereerst op het hier en nu, op het gedrag van de teams. We kijken hier scherper naar dan eerder. We doen er alles aan om hen te herinneren aan hun verplichtingen tegenover de fans en andere clubs. Maar we herzien ook de hele aanpak van hoe de draft werkt”, zei Silver.
Ik gok die wedstrijden die ze in Berlijn en Londen gespeeld hebben om het hier meer aan de man te brengen?quote:Op zondag 15 februari 2026 08:09 schreef Hathor het volgende:
Ik las ergens dat Silver het had over een NBA Europe project, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dan moet je niet met dat soort boetes komen.quote:
Niet echt mee eens, dat het de slechtste dunk contest was in de geschiedenis. Je had een tijd dat ze onwijs debiel deden met taartjes uitblazen die op de ring stonden, verkleden en over auto van de sponsor moesten springen enzo. Echt aids was het toen. Wat ik gisteren zag leek meer op het dunken zoals vroeger, zeker die Bryant van de Spurs. De winnaar van de Heat kon me niet helemaal bekoren, denk ook omdat hij gewoon naar de ring rende met bal in handen ipv dribbelend. Wat wel zo is, is dat het inderdaad niet de sterren van de NBA zijn die dan meedoen, daardoor spreekt het toch minder aan.quote:
Denk dat je dit jaar niks meer kan veranderen natuurlijk, maar wat Utah dit jaar aan het doen is slaat alles. Fake dan gewoon een blessure, net als anderen doenquote:Op zondag 15 februari 2026 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan moet je niet met dat soort boetes komen.
Boetes vertienvoudigen en die ploegen buiten de lottery houden.
Ook de komende 5 jaar als die mag blijven zitten gaat die niks eraan veranderen.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat je dit jaar niks meer kan veranderen natuurlijk, maar wat Utah dit jaar aan het doen is slaat alles. Fake dan gewoon een blessure, net als anderen doen
Nee hij bedoelde letterlijk uitbreiding van de NBA naar Europa.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gok die wedstrijden die ze in Berlijn en Londen gespeeld hebben om het hier meer aan de man te brengen?
Men is inderdaad bezig met een soort NBA-league in Europa. Daarvoor is men bezig grote teams los te peuteren die nu nog in de Euroleague spelen.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde letterlijk uitbreiding van de NBA naar Europa.
Toen ik het vrijdag aandeed voor rising stars was dat nog niet bezig en zette ik voor de grap celebrity game op. Daar viel me dat ook op (niet zo vreemd). Dus dat ze met het donker houden van bijna alles willen verhullen dat er niet zoveel mensen zitten. Op de zaterdag verbaast het me wel, dan waren de kaartjes gewoon te duur of niet op tijd verlaagd in prijs want daar moet genoeg animo voor zijn zou je zeggen. Helemaal als het vroeg is en kinderen dus ook makkelijker erbij kunnen zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Ondertussen gewoon die nr 1 picks gratis weggeven , floppen niet bestraffen , tanken gewoon door laten gaan , Kawhi, Ome Dennis en Ballmer overal mee laten wegkomen en ga zo maar door .
Mede omdat het in LA is , is het zo duur . Maar verder volgt het gewoon de trend van dalende kijkcijfers en een rottend product.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen ik het vrijdag aandeed voor rising stars was dat nog niet bezig en zette ik voor de grap celebrity game op. Daar viel me dat ook op (niet zo vreemd). Dus dat ze met het donker houden van bijna alles willen verhullen dat er niet zoveel mensen zitten. Op de zaterdag verbaast het me wel, dan waren de kaartjes gewoon te duur of niet op tijd verlaagd in prijs want aar moet genoeg animo voor zijn zou je zeggen. Helemaal als het vroeg is en kinderen dus ook makkelijker erbij kunnen zijn.
quote:5:00 PM ET World vs Stars
5:55 PM ET G1 Winner vs Stripes
6:25 PM ET G1 Losers vs Stripes
7:10 PM ET All Star Championship
Het is een grote puzzel en waarschijnlijk financieel niet realistisch, maar het idee op zich is best wel ok.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Men is inderdaad bezig met een soort NBA-league in Europa. Daarvoor is men bezig grote teams los te peuteren die nu nog in de Euroleague spelen.
Ik zie die versnippering en die vermarketing van het (Europese) basketbal niet per sé zitten.
Misschien nog wel als een league waar spelers die nog net de NBA niet aankunnen een tijdje kunnen spelen op bv uitleenbasis, maar dat is een vrij onbekend fenomeen in de Amerikaanse sport (men werkt liever met minor league-affiliates, bv de G-League).
Qua tanken is het weer drama; ongeveer 1/3e van alle teams is al bijna actief wedstrijden aan het verliezen. Je hebt natuurlijk ook wel een megasterke draft dit jaar (die van volgend jaar valt blijkbaar tegen). Nu heeft Utah een terechte boete gekregen doordat ze bv in winnende positie Markkanen en Jackson Jr lieten bankzitten na drie kwarten.
Maar goed, alsof zij de enige zijn. Washington kan er ook wat van, die speelden laatst zonder hun hele starting five die zogenaamd allemaal pijntjes hadden (die gasten zijn allemaal 19-22 jaar).
Trae Young wordt niet meer op de mat verwacht voor de Wizards dit jaar, Davis eveneens niet.
Sacramento? LaVine laat zich opereren dus mist het verdere seizoen.
Zo zijn er meer teams die spelers bewust op de bank laten, of spelers die zich laten opereren, etcetera.
Dat allemaal voor een topdraft waar nog jaren over gesproken gaat worden, als we de kenners moeten geloven. Cameron Boozer bij Duke, AJ Dybantsa van BYU en Darryn Peterson voor Kansas. En dan een hele rits daar achter die allemaal topstats overleggen waarmee ze nu al tot de beste collegespelers behoren als eerstejaars.
Franz Wagner ook voor onbepaalde tijd aan de kant.quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:44 schreef Hathor het volgende:
Seizoen voorbij voor Sabonis en Lavine. Irving komt dit seizoen niet meer in actie. Curry moet waarschijnlijk een nieuwe MRI laten maken van zijn knie dus die is er voorlopig ook niet meer,
Gaat weer lekker allemaal.
Tingus Pingus maakt hoogstwaarschijnlijk vanavond zijn debuut voor GSW tegen Boston. Iemand een gokje wagen na hoeveel minuten hij geblesseerd afhaakt?
Ja die is ook lichtelijk blessuregevoelig lijkt het.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Franz Wagner ook voor onbepaalde tijd aan de kant.
Kings doen het zo slecht dat het lijkt alsof alles wat nog met een operatie opgelapt moest worden nu maar wordt gedaan, helpt ook bij het tanken natuurlijk. Weet niet wat hen precies mankeerde overigens, misschien is het echt niet anders. Maar zo komt het over. Kan Silver er ook niks over zeggen, als ze onder het mes gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:44 schreef Hathor het volgende:
Seizoen voorbij voor Sabonis en Lavine. Irving komt dit seizoen niet meer in actie. Curry moet waarschijnlijk een nieuwe MRI laten maken van zijn knie dus die is er voorlopig ook niet meer,
Gaat weer lekker allemaal.
Tingus Pingus maakt hoogstwaarschijnlijk vanavond zijn debuut voor GSW tegen Boston. Iemand een gokje wagen na hoeveel minuten hij geblesseerd afhaakt?
Sabonis een meniscus een Lavine een pees in z'n hand.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kings doen het zo slecht dat het lijkt alsof alles wat nog met een operatie opgelapt moest worden nu maar wordt gedaan, helpt ook bij het tanken natuurlijk. Weet niet wat hen precies mankeerde overigens, misschien is het echt niet anders. Maar zo komt het over. Kan Silver er ook niks over zeggen, als ze onder het mes gaan.
Nou bij de Jazz is Jackson ook onder het mes nu toch. Misschien heeft Markkanen nog een bobbeltje weg te snijden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sabonis een meniscus een Lavine een pees in z'n hand.
Kings doen het een stuk beter dan de Jazz inderdaad.
Maar die heeft maar 1 wedstrijd mee gedaan na z'n trade geloof ik, wou zo graag voor het nieuwe publiek spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou bij de Jazz is Jackson ook onder het mes nu toch. Misschien heeft Markkanen nog een bobbeltje weg te snijden.
Eerste wedstrijd die Post niet speelt dit seizoen. Jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 05:52 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors weer billenkoek. Nederlanders op de bank. Porzingis minuten gemaakt.
Is dat vanwege de aanwezigheid van Porzingis?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 06:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd die Post niet speelt dit seizoen. Jammer
Dat speelt mee ja en zelf gewoon niet goed genoeg/ wisselvallig presterenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 06:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat vanwege de aanwezigheid van Porzingis?
Hij kan makkelijk Green vervangen want dat is gewoon over .quote:Op vrijdag 20 februari 2026 06:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat speelt mee ja en zelf gewoon niet goed genoeg/ wisselvallig presteren
0 op 7, geen enkel punt dus, -28, maar 2 REBs. Ja dat is niksquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan makkelijk Green vervangen want dat is gewoon over .
Dit seizoen alleen goed gespeeld tegen Wemby voor de rest speelt die alleen vanwege status.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
0 op 7, geen enkel punt dus, -28, maar 2 REBs. Ja dat is niks
Ook vooral omdat hij als de tandem van Curry wordt gezien toch (ja nu even niet nu Steph niet kan spelen)quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit seizoen alleen goed gespeeld tegen Wemby voor de rest speelt die alleen vanwege status.
Valt wel mee, ze staan 8ste, Clippers en Blazers er nog vlak achter maar vanaf 11 is het Grizzlies en andere troep die ver achter liggen. Dus play-ins moet te halen zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:30 schreef Hathor het volgende:
Curry over 10 dagen evaluatie, dus nog minstens 5 wedstrijden eruit. Dit seizoen is wel voorbij.
Dan zal die evaluatie toch reuze moeten meevallen en niet dat hij straks een soort Porzingis knieen heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze staan 8ste, Clippers en Blazers er nog vlak achter maar vanaf 11 is het Grizzlies en andere troep die ver achter liggen. Dus play-ins moet te halen zijn
Ook met Curry is het vaak niet best meerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook vooral omdat hij als de tandem van Curry wordt gezien toch (ja nu even niet nu Steph niet kan spelen)
Hebben ze al spijt van de trade?quote:Op zondag 22 februari 2026 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC met 4 van de 8 beste spelers geblesseerd gewonnen van de Cavs
Niet heel ontoevallig dat de Warriors toch tamelijk onverwacht tegen een 35/20/12 Jokic winnen terwijl Green niet meedoetquote:Op maandag 23 februari 2026 00:40 schreef DrMarten het volgende:
Post heeft 3 schoten in 20 minuten. Die krijgt nu echt de rol van screens zetten en zich vooral niet met het scoren bemoeien zo te zien.
Cavs? Harden speelt best aardig geloof ik.quote:
Harden speelt altijd aardig....totdat de playoffs beginnen.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Cavs? Harden speelt best aardig geloof ik.
Philly zal wel spijt hebben dat McCain hebben getrade, prima speler tot nu toe.
Aanvallend speelt ie aardig iig. Verdedigend is ie altijd slecht geweest.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Harden speelt altijd aardig....totdat de playoffs beginnen.
Ik vind het een beetje een Carmelo Anthony 2.0, aanvallend zit het wel goed, maar je speelt gewoon met een man minder als het op verdedigen aankomt.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aanvallend speelt ie aardig iig. Verdedigend is ie altijd slecht geweest.
Die cijfers qua punten en assists vertellen bij hem lang niet het hele verhaal.
Lekker salaris dumpen heet zoiets. Ondertussen gewoon 50 dollar voor een burger vragen omdat die een honkbalclub wil kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:39 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoed dat Post in de double header komende dagen weer wat minuten kan maken
Kristaps die gelijk weer ziek is
En als het dan niet goed gaat ligt het aan een ander en vooral niet aan hemzelf.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een Carmelo Anthony 2.0, aanvallend zit het wel goed, maar je speelt gewoon met een man minder als het op verdedigen aankomt.
Toevallig kreeg ik van een kennis een stat doorgestuurd hoe sinds Harden er is Allen veel beter presteert. Zal kijken of ik het kan vinden. Ik zei al, zeker ten koste van een ander in het team waardoor het per saldo niks opschiet. Als er al een verband is.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En als het dan niet goed gaat ligt het aan een ander en vooral niet aan hemzelf.
Ik kan me bij hem ook totaal niet voorstellen dat ie zijn teamgenoten beter maakt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:39 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoed dat Post in de double header komende dagen weer wat minuten kan maken
Kristaps die gelijk weer ziek is
Uiteindelijk dus ook verlorenquote:Op woensdag 25 februari 2026 03:18 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors schieten 31% tegen de Pelicans yay
Ondertussen Kuminga 27 punten in 24 minuten. Schiet 75% raak.quote:Op woensdag 25 februari 2026 03:18 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors schieten 31% tegen de Pelicans yay
Kuminga All Star volgend seizoen @PowerLoungenquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ondertussen Kuminga 27 punten in 24 minuten. Schiet 75% raak.
Post 0-4 van 3. Die schiet ook niks meer raak van afstand de laatste tijd.
Adam Silvers NBAquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kuminga All Star volgend seizoen @:PowerLoungen
ESPN not amusedquote:Op woensdag 25 februari 2026 23:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Vanavond weer ruim het halve team op de injurylist. Dat gaat dus geheid een loss worden tegen Detroit, puntje of 25 verschil oid.
En geen Greenquote:Op donderdag 26 februari 2026 04:01 schreef 3rr0r het volgende:
Leons 9 punten, Post 12Iedereen droeg bij en de Grizzlies verslagen dankzij een sterk 2e kwart
Je moet de x.com in de url vervangen door twitter.com wil het embedden werken op FOK!quote:
Kan er ook weinig van, maar ja, 2nd round pick dit jaar.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet de x.com in de url vervangen door twitter.com wil het embedden werken op FOK!
Zag bij de Thunder wel echt iemand waar ik nog nooit van had gehoord. Moet de naam opzoeken in de stat sheet.
Brooks Barnhizer, 22 min gespeeld.
Deze Servische gek moeten ze ook eens paar wedstrijden schorsen.quote:
Maar die spelers zijn allemaal kneuzen .quote:Op zondag 1 maart 2026 02:45 schreef 3rr0r het volgende:
Kneuzenkermis bij de Warriors bij het begin, allemaal onnozele missers
Elk van ze speelt ook weleens een goede partij, maar wat ze net lieten zien, daarmee word je nog uit een G League team getrapt.quote:Op zondag 1 maart 2026 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die spelers zijn allemaal kneuzen .
Weleens ja , vooral als de tegenstander denkt dat ze er makkelijk overheen gaan , maar over het algemeen zit er gewoon vrij weinig talent in.quote:Op zondag 1 maart 2026 03:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Elk van ze speelt ook weleens een goede partij, maar wat ze net lieten zien, daarmee word je nog uit een G League team getrapt.
Post 13 minuten, 8 pnt,7 reb en Leons 8 minuten met 6pnt. Vooral samen in Q4 gespeeldquote:Op zondag 1 maart 2026 03:12 schreef 3rr0r het volgende:
14 min gespeeld, 21 achter. Leuk op ABC/ESPN.
Ja deze was wel lachen op een positieve manier, verder was het lachen om de ridicule missers en turnovers bij Golden State.quote:
Geen trek om te ballen met een G-liek teamquote:Op maandag 2 maart 2026 11:24 schreef Hathor het volgende:
Curry na evaluatie weer 10 dagen langer aan de kant. Ik denk dat zijn knie aardig verrot is.
Denk dat ze nu ook zoiets hebben van helemaal geen onnodig risico nemen door hem net te snel weer terug te laten komenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:24 schreef Hathor het volgende:
Curry na evaluatie weer 10 dagen langer aan de kant. Ik denk dat zijn knie aardig verrot is.
Jaylin wordt nog zwetend wakker midden in de nachtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Jokic die weer een carriere probeert te beeindigen(Keyonte George), en nog even op iemand probeert te landen (Filipowski).
Knettergek deze gast.
Zal wel meevallen, je weet toch dat die niets doet en JWill is best een grote gozer. Is volgens mij ook opgegroeid in een redneck gebied, wat vast niet fijn is voor iemand met een zwarte en Vietnamese achtergrond.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jaylin wordt nog zwetend wakker midden in de nacht
[ afbeelding ]
Het is mij inderdaad niet opgevallen dat hij vuil speelt, meestal zit hij onder de krassen, dus hij heeft nog wel het beeld van grote ietwat lompige maar toch volop skills goedzak. Daarom des te grappiger dat hij die demonenblik liet zien. Maar ik neem het van je aan dan, dat hij blijkbaar ook fysiek anderen wat aandoet soms. Geen tech krijgen is dan een super star treatment.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, je weet toch dat die niets doet en JWill is best een grote gozer. Is volgens mij ook opgegroeid in een redneck gebied, wat vast niet fijn is voor iemand met een zwarte en Vietnamese achtergrond.
Maar geeft prima aan hoe de gemiddelde kijker erin staat. ‘Hihi, kijk Jokic eens lekker maf doen’, in plaats van dit soort gedrag net zo hard te veroordelen als wat Dort deed. Het is niet normaal dat die een andere speler een vuistslag probeert te geven, en hier niet eens tech voor krijgt. Buiten de vele andere smerige dingen die die regelmatig op een basketbalveld doet.
Heeft een paar jaar terug 1 van die mokerdomme Morris broertjes letterlijk uit de liek geslagen dus het is sowieso een held. Jammer dat ze hem tegenhielden tegen die tik tok kinderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is mij inderdaad niet opgevallen dat hij vuil speelt, meestal zit hij onder de krassen, dus hij heeft nog wel het beeld van grote ietwat lompige maar toch volop skills goedzak. Daarom des te grappiger dat hij die demonenblik liet zien. Maar ik neem het van je aan dan, dat hij blijkbaar ook fysiek anderen wat aandoet soms. Geen tech krijgen is dan een super star treatment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |