abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221832329
De oorzaak was toch al gevonden, blanke stedenbouwkundigen.
Laat maar waaien
pi_221835245
quote:
9s.gif Op maandag 21 september 2026 14:11 schreef Aether het volgende:
Advocaat die slachtoffers Chris Jude bijstaat, zag op vrijwel dezelfde plek een masturberende man in de bosjes: ‘Ondanks de beloftes is daar niets veranderd’
https://www.parool.nl/ams(...)-veranderd~b3e62d5c/
Vrouwmens aan het roer daar he, in Ratsterdam.

Zij hopen natuurlijk dat wij dit zullen vergeten.
  Moderator maandag 21 september 2026 @ 22:46:33 #123
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221835247
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 14:28 schreef UitStraling het volgende:
De oorzaak was toch al gevonden, blanke stedenbouwkundigen.
Gebrekkige lichtbak plaatsing uiteraard.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221835353
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Voor Vrouwen in amsterdam, waar >70% van de jonge vrouwelijke stemmers op GL hebben gestemd, vind ik het wat minder erg op de eoa manier. Krijg wat je wenst. Ook al je hoopt dat het allemaal wel mee zal vallen.
Linkse partijen staan niet voor ongebreidelde asielinstroom, dat is een hardnekkig fabeltje. Als je kijkt naar de jaren waarin de asielstroom het meest hardnekkig was (2015-2020) was De VVD met afstand de grootste partij. Verder zijn er een hoop linkse standpunten die specifiek betrekking hebben op vrouwenrechten en zaken die vrouwen belangrijk vinden.
blablablabla
  Moderator maandag 21 september 2026 @ 23:33:18 #125
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221835372
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 23:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Linkse partijen staan niet voor ongebreidelde asielinstroom, dat is een hardnekkig fabeltje. Als je kijkt naar de jaren waarin de asielstroom het meest hardnekkig was (2015-2020) was De VVD met afstand de grootste partij. Verder zijn er een hoop linkse standpunten die specifiek betrekking hebben op vrouwenrechten en zaken die vrouwen belangrijk vinden.
Neen. Je speelt een oud plaatje af maat. Rechts haalde ze hier en onze 3e generatie vruchten zijn me een potje zuur! Maar de hereniging was een links feestje en dat is iets anders dan kansloos spul binnenhalen tussen 1985 en 2026 als stemvee. Terwijl je eigen inheemse bevolking geen huis kan vinden tenzij ze een partner hebben.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
pi_221835451
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 23:33 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Neen. Je speelt een oud plaatje af maat. Rechts haalde ze hier en onze 3e generatie vruchten zijn me een potje zuur! Maar de hereniging was een links feestje en dat is iets anders dan kansloos spul binnenhalen tussen 1985 en 2026 als stemvee. Terwijl je eigen inheemse bevolking geen huis kan vinden tenzij ze een partner hebben.
Met name in de jaren '15-20 zijn er massa's Syrische vluchtelingen hierheen gehaald. Dat zijn je overlast plegers. Niet De Turken en Marokkanen die hier al decennia wonen en werken. Die werden hierheen gehaald als gastarbeiders voor werk dat autochtonen niet wilden doen en om de economie te laten groeien, dus als je al overlast ervaart van die gasten heb je dat volledig aan jezelf te danken.
blablablabla
  Moderator dinsdag 22 september 2026 @ 00:56:43 #127
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221835506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 00:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Met name in de jaren '15-20 zijn er massa's Syrische vluchtelingen hierheen gehaald. Dat zijn je overlast plegers. Niet De Turken en Marokkanen die hier al decennia wonen en werken. Die werden hierheen gehaald als gastarbeiders voor werk dat autochtonen niet wilden doen en om de economie te laten groeien, dus als je al overlast ervaart van die gasten heb je dat volledig aan jezelf te danken.
Niks ten nadele van de 1e en 2e generatie he. Maar de hereniging en de 3e+ generaties...

eeeeh.
pi_221845073
quote:

[..]
Oja?

tiktok
  woensdag 23 september 2026 @ 20:43:30 #129
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221845096
quote:

[..]
Nee, van de modelburgers uit de Atlas hebben we geen last 🤥
"Hoka Hey!"
pi_221845334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:43 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nee, van de modelburgers uit de Atlas hebben we geen last 🤥
Van de meeste heb je totaal geen last. Als jij niet kan leven met massamigratie is Nederland dan nog wel de juiste plek voor jou?

Het wordt alleen maar erger de komende jaren en de autochtone bevolking zal in rap tempo afsterven. En er is niets wat je daaraan kunt veranderen.
blablablabla
pi_221845354
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:39 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Oja?

[ tiktok ]
Omdat een of andere TikTok snol wat roept is het waar? Er zijn in de jaren 50/60 hele massa's gastarbeiders hierheen gehaald. Eerst Spanjaarden, toen Turken en daarna Marokkanen. Er werd verder niks van ze gevraagd qua participatie behalve dat ze hard werkten dus een deel is inderdaad uiterst beroerd geïntegreerd. Met dank aan de Nederlandse regering.
blablablabla
  woensdag 23 september 2026 @ 21:51:58 #132
287741 matspontius
pi_221845403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Van de meeste heb je totaal geen last. Als jij niet kan leven met massamigratie is Nederland dan nog wel de juiste plek voor jou?

Het wordt alleen maar erger de komende jaren en de autochtone bevolking zal in rap tempo afsterven. En er is niets wat je daaraan kunt veranderen.
Afsterven nog wel! Het is wel duidelijk waar jou prioriteiten liggen.
"Hoka Hey!"
  woensdag 23 september 2026 @ 21:53:35 #133
287741 matspontius
pi_221845407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat een of andere TikTok snol wat roept is het waar? Er zijn in de jaren 50/60 hele massa's gastarbeiders hierheen gehaald. Eerst Spanjaarden, toen Turken en daarna Marokkanen. Er werd verder niks van ze gevraagd qua participatie behalve dat ze hard werkten dus een deel is inderdaad uiterst beroerd geïntegreerd. Met dank aan de Nederlandse regering.
Oh ja, ook zo'n typisch cultuur kenmerk - het is altijd de schuld van een ander. Want zo heb ik geen verantwoordelijkheid 🙄
"Hoka Hey!"
pi_221845409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
Afsterven nog wel! Het is wel duidelijk waar jou prioriteiten liggen.
Ja letterlijk afsterven, boomers die dood gaan weet je wel. Zegt de term vergrijzing je misschien iets?

Vroeger kregen Nederlanders gewoon zelf kinderen en tegenwoordig moeten ze worden geïmporteerd zo simpel is het.
blablablabla
pi_221845419
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:53 schreef matspontius het volgende:

[..]
Oh ja, ook zo'n typisch cultuur kenmerk - het is altijd de schuld van een ander. Want zo heb ik geen verantwoordelijkheid 🙄
Waar heb je het over? Ik ontkracht slechts het lulverhaaltje van TikTok.

Ze kunnen beter social media aan banden leggen in plaats van migratie, dat is pas vergif.
blablablabla
pi_221845425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Van de meeste heb je totaal geen last.
quote:
Het wordt alleen maar erger de komende jaren
Wat is het nou? 8)7
pi_221845428
quote:

[..]
Het klopt wel wat ie zegt. Er werden hele wijken gebouwd, complete galerijflats, om al die gastarbeiders en hun gezinnen te huisvesten. In een soort eigen samenleving. Er was geen inburgeringsplicht en geen taaltoets. En 25 jaar later begon iedereen te klagen dat de gastarbeiders zo slecht geintegreerd waren.
pi_221845432
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
[..]
Wat is het nou? 8)7
Met de migratie Hans, je bent niet al te snugger jij he? Gemiddelde PVV'ert.
blablablabla
pi_221845434
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Met de migratie Hand, je bent niet al te snugger jij he? Gemiddelde PVV'ert.
Migratie Hand?
  woensdag 23 september 2026 @ 22:01:32 #140
287741 matspontius
pi_221845436
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar heb je het over? Ik ontkracht slechts het lulverhaaltje van TikTok.

Ze kunnen beter social media aan banden leggen in plaats van migratie, dat is pas vergif.
Ah, social media - helemaal mee eens 👍
"Hoka Hey!"
  woensdag 23 september 2026 @ 22:05:34 #141
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221845447
quote:

[..]
Het is inderdaad de schuld van een ander in jouw optiek. Het is altijd de schuld van de Pool, Mocro, Turk, Antilliaan, Surinamer, Syrier. Hoeveel kinderen heb je zelf verwekt? Je hebt hier stelselmatig een grote bek betreft dit onderwerp. Ik mag toch hopen dat je minimaal 10 kinderen hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221845468
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 22:01 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ah, social media - helemaal mee eens 👍
Laat je niet zo opnaaien door die TikToks man. Ik ben de eerste die toegeeft dat er problemen zijn met asielzoekers, maar niet elke persoon met een kleurtje is gelijk je vijand of hier om de boel te saboteren.

Nederlanders neuken nu eenmaal niet dus als we niks importeren sterft de bevolking letterlijk uit.
blablablabla
  woensdag 23 september 2026 @ 22:30:40 #143
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221845585
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 22:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Laat je niet zo opnaaien door die TikToks man. Ik ben de eerste die toegeeft dat er problemen zijn met asielzoekers, maar niet elke persoon met een kleurtje is gelijk je vijand of hier om de boel te saboteren.

Nederlanders neuken nu eenmaal niet dus als we niks importeren sterft de bevolking letterlijk uit.
Nou we neuken vooral met condoom.
In Duitsland is zonder condoom de norm. Dus misschien dat daar een paar half Roemeense Harvestjes rond lopen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 24 september 2026 @ 20:33:52 #144
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_221849986
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 08:57 schreef PurifieR het volgende:

Ik ben geen onderdeel van een 'probleem' wat niet bestaat.
Het probleem bestaat wel. Het voelt alleen voor jou niet als probleem, dus ben je niet bereid om te helpen. Daar is een woord voor: egoïst. En soms: aso.

De realiteit is dat vrouwen het zelf niet kunnen oplossen. Als je als man niet bereid zijn om te helpen, ben je inderdaad onderdeel van het probleem.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_221850001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 20:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het probleem bestaat wel. Het voelt alleen voor jou niet als probleem, dus ben je niet bereid om te helpen. Daar is een woord voor: egoïst. En soms: aso.

De realiteit is dat vrouwen het zelf niet kunnen oplossen. Als je als man niet bereid zijn om te helpen, ben je inderdaad onderdeel van het probleem.
Sja. Die mening mag je hebben. Ik mag een andere mening hebben. En ik hoef al helemaal m'n nek niet te riskeren.
  donderdag 24 september 2026 @ 20:38:01 #146
Why is all the rum gone?
pi_221850039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 22:11 schreef Elan het volgende:

Dat duurt nog wel eventjes. En we wonen in één van de dichstbevolkte landen ter wereld, dus wat minder poppetjes is niet zo erg. De vergrijzing neemt vanzelf af. Daarvoor hoeven alleen maar mensen dood te gaan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_221850044
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 20:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

dan ga je er gemakzuchtig vanuit dat iemand uberhaupt KAN helpen. Als het probleem al niet duidelijk is voor een persoon valt er ook weinig te helpen en zelfs al is het probleem duidelijk, niet iedere man kan helpen om dit op te lossen.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 24 september 2026 @ 20:40:25 #148
Why is all the rum gone?
pi_221850067
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 20:35 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Sja. Die mening mag je hebben. Ik mag een andere mening hebben. En ik hoef al helemaal m'n nek niet te riskeren.
Jij kent het verschil tussen mening en feit niet zo goed, he?
Feit 1: het probleem bestaat wel.
Feit 2: vrouwen kunnen het niet alleen oplossen.
Feit 3. je bent een egoïst.
pi_221850086
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 20:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij kent het verschil tussen mening en feit niet zo goed, he?
Feit 1: het probleem bestaat wel.
Feit 2: vrouwen kunnen het niet alleen oplossen.
Feit 3. je bent een egoïst.
Er bestaat geen mannenprobleem. Punt. Dus ik ga ook niets 'oplossen'.
En dat laatste zal me een rotzorg zijn. Ik riskeer mijn leven niet voor een wildvreemde puur omdat ik een man ben. Je bent knettergek als je dat van iemand gaat eisen.
  donderdag 24 september 2026 @ 20:47:18 #150
Why is all the rum gone?
pi_221850176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 20:38 schreef mschol het volgende:

[..]
dan ga je er gemakzuchtig vanuit dat iemand uberhaupt KAN helpen. Als het probleem al niet duidelijk is voor een persoon valt er ook weinig te helpen en zelfs al is het probleem duidelijk, niet iedere man kan helpen om dit op te lossen.
Elke vader bent met zonen kan sowieso helpen.

En het willen zien/onderkennen van het probleem is al belangrijk. Alles begint met bewustwording. Het probleem is de 1 op 10 mannen die dader zijn. Vrouwen kunnen ze niet tegenhouden. Dus bloedt de 17 jarige Lisa dood in de berm van de weg. Andere mannen moeten ze tegenhouden.

Er zijn te veel mannen die roepen dat ze geen onderdeel zijn van het probleem, want ze zijn zelf geen dader. Als je zo denkt, ben je dus wel onderdeel van het probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')