Waarom heb jij destijds niks georganiseerd voor die man?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:04 schreef matspontius het volgende:
Deze selectieve verontwaardiging is walgelijk. Waar was was de optocht voor de man die dood werd geslagen om sneeuwballen? Daar zie je ze niet.
Omdat ik niet in R'dam/Schiedam woon, professor.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:07 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Waarom heb jij destijds niks georganiseerd voor die man?
Dan heb je de intentie van dit topic even gemist - kan gebeuren. Even goede vriendenquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:28 schreef Durmada het volgende:
Zowel deze dood als die van de sneeuwballen doen mij simpelweg niks. Ik ken die mensen niet, ik ga niet in rouw om elk persoon die treurig komt te overlijden. Prima als mensen stille tochten willen organiseren, prima als ze dat niet willen doen. Maar klagen om stille tochten vind ik wel vrij treurig.
Als jij letterlijk niks over de omstandigheden weet behalve dan een nieuwsbericht of twee...hou dan gewoon je mond dicht.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:37 schreef matspontius het volgende:
Deze arme jongen deed uiteraard geen vlieg kwaad en was heel toevallig in een woning waar vuurwapens aanwezig waren. Dat doet ie anders nooit hoor. Hoe stupide naief zijn we eigenlijk in land???
Kan jij het weerleggen? Dan horen we graag hoe het daadwerkelijk in elkaar steekt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij letterlijk niks over de omstandigheden weet behalve dan een nieuwsbericht of twee...hou dan gewoon je mond dicht.
Wie ben jij om te bepalen dat ik mijn mond moet houden? Dat maak ik toch echt lekker zelf uit, Trumpie!quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij letterlijk niks over de omstandigheden weet behalve dan een nieuwsbericht of twee...hou dan gewoon je mond dicht.
Nee, dat weet ik niet. En weet je wat ik doe als ik iets niet weet? Niet er op reageren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:29 schreef zajha het volgende:
[..]
Kan jij het weerleggen? Dan horen we graag hoe het daadwerkelijk in elkaar steekt.
Bedankt voor het bevestigen van jouw (gebrek aan) kennis en intelligentie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat ik mijn mond moet houden? Dat maak ik toch echt lekker zelf uit, Trumpie!
De bedoeling van een forum is reageren. Anders kan je die functie wel uitzetten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. En weet je wat ik doe als ik iets niet weet? Niet er op reageren.
Juist.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:41 schreef zajha het volgende:
[..]
De bedoeling van een forum is reageren. Anders kan je die functie wel uitzetten.
Het is trouwens niet een rare aanname. Jongeman in een huis waar pistolen in huis zijn, dat neigt naar iets wat niet geheel zuiver is.
Speculeren kan weerlegd worden. Dat noemt men discuseren. Het niet eens zijn met elkaar hoort daarbij.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Juist.
Reageren.
Niet speculeren.
Bedankt voor de verduidelijking.
Jij bent schijnbaar nieuw op dit soort fora.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:49 schreef zajha het volgende:
[..]
Speculeren kan weerlegd worden. Dat noemt men discuseren. Het niet eens zijn met elkaar hoort daarbij.
Dat is heel moeilijk voor mensen die in hun eigen roze bubbel leven. Die zien dat toch anders. Als in: ik heb altijd gelijk en de rest heeft alleen maar inferieure gedachten. Dan ben je inderdaad heel snel klaar met zo'n discussie 🙏quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:49 schreef zajha het volgende:
[..]
Speculeren kan weerlegd worden. Dat noemt men discuseren. Het niet eens zijn met elkaar hoort daarbij.
Stilte in het algemeen nog niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:23 schreef Cruzinats het volgende:
Stille tochten, is dat langzaamaan niet antilliaans/surinaams cultureel erfgoed geworden?
Vaderdag daarentegen...quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:23 schreef Cruzinats het volgende:
Stille tochten, is dat langzaamaan niet antilliaans/surinaams cultureel erfgoed geworden?
Nope.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:54 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk voor mensen die in hun eigen roze bubbel leven. Die zien dat toch anders. Als in: ik heb altijd gelijk
Niet de rest in dit topic, alleen jij.quote:en de rest heeft alleen maar inferieure gedachten.
Klopt. Nogmaals bedankt dat jij jezelf beschrijft.quote:Dan ben je inderdaad heel snel klaar met zo'n discussie 🙏
Herkenbaar aan een duidelijk hautaine houding
Men wentelt zich gezamenlijk in de slachtofferrol drek want dat komt beter aan bij de gutmensch.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:23 schreef Cruzinats het volgende:
Vast, alle wannabee gangsters zullen nu met traantjes in hun ogen zweren om altijd braaf te blijven en om 17:00uur thuis te zijn als moeders het eten op tafel heeft.quote:
Dat onderzoek loopt maar neemt niet weg dat het wederom een jonge donkere jongen is die doodgeschoten wordt. Die gastjes worden nogal makkelijk het criminele circuit ingezogen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:04 schreef matspontius het volgende:
Deze selectieve verontwaardiging is walgelijk. Waar was was de optocht voor de man die dood werd geslagen om sneeuwballen? Daar zie je ze niet.
quote:Getuigen hebben tegenover het Openbaar Ministerie (OM) verklaard dat er over en weer geweld is gebruikt.
Het lichaam van het 60-jarige slachtoffer is inmiddels onderzocht door het Nationaal Forensisch Instituut (NFI). "Duidelijk is geworden dat de kwetsbare gezondheid van het slachtoffer mogelijk een rol heeft gespeeld bij deze tragische afloop", meldt het OM.
Wellicht moet de politie OP eens aan de tand voelen. Hij lijkt het allemaal al te weten. OP was ook aanwezig dus?quote:Veel vragen
De tocht begon op het Aelbrechtsplein. Niet veel verderop, aan de Zoutziedersstraat, werd Lugani vorige week slachtoffer van het schietincident. Hij raakte zwaargewond en overleed in het ziekenhuis.
Twee 20-jarige Rotterdammers die in de woning aanwezig waren, zijn aangehouden. Zij zitten nog vast.
Nog altijd is niet duidelijk wat zich in de woning heeft afgespeeld. Op de vraag of de familie enig idee heeft, zegt een tante: "Absoluut niet. We weten helemaal niks."
Een andere tante voegt daaraan toe: "We horen verschillende verhalen. Maar op dit moment laten we de politie onderzoek doen en wachten we af wat daaruit komt."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |