Graag wat doktertjes met antwoord
maarja, als je het nuoverleefd hebt zal het voor de rest denk ik geen gevolgen hebben... met nadruk op denk ik
Maar het blijft verstandiger om te klussen met de stroom eraf.
Maar ik gooi mun 19" niet weg omdat ie ut ff niet doet, nee ik ga self sleutelen :S, ook de laatste keer :S
quote:Heeft verder weinig invloed op de rest van je leven, je lichaam heeft gewoon een vette optater gehad, ik heb een keer een 380 V kabel doorgeknipt terwijl ik dacht dat er geen stroom op stond, dat viel dus tegen... Heb toen mzzl gehad dat ik dat overleef, maar dat heeft volgens mij geen invloed op de rest van je leven...
Op dinsdag 25 februari 2003 12:30 schreef NNathan het volgende:
Had net de kap van mijn monitor er afgehaalt om ff te sleutelen...
Dus ik voelde al kleine schokjes... maar deed me niet echt veel.
Toen zette ik er weer stroom op om te kijken of beeldscherm aanging, en ging die niet... dus ging ik verder rommelen en beetje dingen bewegen want zo ging die meestal aan, en voilá ik kreeg een *** schok, echt niet lekker :s 3m van mijn beeldscherm verwjiderd viel ik neer :s, ik voelde het naar mijn hart gaan, is dat gevaarlijk? Of zou mijn hart dan al gestopt zijn? Heeft dit impact op de rest van mijn leven?...Graag wat doktertjes met antwoord
quote:Je hart is gewoon een spier, en die doet ut of doet ut niet... Mensen met hartklachten hebben ook problemen met hun bloedvaten, dus ik denk niet dat je daar nog last van houdt...
Op dinsdag 25 februari 2003 12:39 schreef NNathan het volgende:
Ik bedoel, heeft mijn hart daar nu schade aangeleden?
quote:Het is zeer gevaarlijk dat soort reactie's op stroom : je valt niet zomaar ff 3 meter naar achter
Op dinsdag 25 februari 2003 12:30 schreef NNathan het volgende:
Had net de kap van mijn monitor er afgehaalt om ff te sleutelen...
Dus ik voelde al kleine schokjes... maar deed me niet echt veel.
Toen zette ik er weer stroom op om te kijken of beeldscherm aanging, en ging die niet... dus ging ik verder rommelen en beetje dingen bewegen want zo ging die meestal aan, en voilá ik kreeg een *** schok, echt niet lekker :s 3m van mijn beeldscherm verwjiderd viel ik neer :s, ik voelde het naar mijn hart gaan, is dat gevaarlijk? Of zou mijn hart dan al gestopt zijn? Heeft dit impact op de rest van mijn leven?...Graag wat doktertjes met antwoord
[Dit bericht is gewijzigd door neo567 op 25-02-2003 12:45]
quote:Nee niet als je niet direct doodgaat...
Op dinsdag 25 februari 2003 12:44 schreef NNathan het volgende:
maar weet iemand of dit schade aanricht aan je hart?
quote:Die is er alleen maar sterker van geworden denk ik, net zoals schrikken je hart sterker maakt, deed dit dat ook (schokken)....
Op dinsdag 25 februari 2003 12:44 schreef NNathan het volgende:
maar weet iemand of dit schade aanricht aan je hart?
[Dit bericht is gewijzigd door neo567 op 25-02-2003 12:47]
quote:Olé!!!
Op dinsdag 25 februari 2003 12:45 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Nee niet als je niet direct doodgaat...
Maar als 't allemaal nog werkt lijkt me niet dat je hart schade heeft geleden, al zou dat wel een goede les zijn
quote:het lukt je niet om een monitor heel snel te ontladen, er zit een spoel in die heel veel stroom bevat, met een goed geisoleerde schroeendraaier ofzo kan je em ontladen... maar dan krijg je nog steeds een klap van de energie die vrijkomt
Op dinsdag 25 februari 2003 12:35 schreef kwib het volgende:
Haal de stekker er dan ook uit (en ontlaadt 'm)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |