abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze maandag 9 februari 2026 @ 19:57:01 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220050425
6 miljoen dollar (5,1 miljoen euro) vóór maandag 17.00 uur (lokale tijd, 01.00 uur Nederlandse tijd). Dat is de eis die de ontvoerder van Nancy Guthrie (84) heeft gesteld om haar vrij te laten. Haar dochter, de Amerikaanse NBC‑presentatrice Savannah Guthrie, liet in een nieuwe videoboodschap weten dat zij het gevraagde bedrag zal betalen. Nancy verdween acht dagen geleden uit haar woning in Tucson, Arizona.

Verschillende mediakanalen hebben inmiddels informatie over het losgeld ontvangen. De inhoud bleef echter geheim, totdat k-GUN, een lokale nieuwszender, de stilte doorbrak. „In de brief vragen de mogelijke ontvoerders dat de familie Guthrie hen tegen maandag 6 miljoen dollar betaalt. Als de deadline niet wordt gehaald, loopt haar leven gevaar”, deelde hun verslaggever J.J. McKinney mee.

Het filmpje op X is inmiddels verwijderd. In plaats daarvan heeft de redactie een toelichting gegeven. ‘De politie heeft het bedrag van het losgeld, waarnaar in de brief wordt verwezen, niet bevestigd.’ Vermoedelijk heeft de zender een waarschuwing gekregen van de autoriteiten.

‘Enige manier waarop we vrede kunnen vinden’
De familie heeft inmiddels meer informatie, bleek uit een nieuwe video die Savannah maakte. Daarin richt ze zich tot de ontvoerder. „We hebben jouw boodschap ontvangen en we begrijpen het”, sprak ze, zittend tussen haar zus Annie en haar broer Camron. „We smeken je nu om onze moeder terug te geven, zodat we samen met haar kunnen vieren. Dit is de enige manier waarop we vrede kunnen vinden. Dit is erg belangrijk voor ons en we zullen ervoor betalen.”

Van een mogelijke verdachte is nog altijd geen sprake. Het terrein rond de woning van Nancy wordt nog steeds uitgekamd. Een speurder onderzocht zelfs de septische put aan de achterkant van haar huis. Op dronebeelden is te zien hoe hij met een lange paal de diepte in gaat.

„De nieuwe videoboodschap toont aan dat Savannah Guthrie en haar familie niet in rechtstreeks contact staan met de mogelijke ontvoerder(s)”, laat CNN-correspondent en voormalig FBI-agent Josh Campbell weten. „Het besluit om de video te delen op Instagram laat zien dat er geen directe communicatielijn is.”

Gezondheidsproblemen
Nancy Guthrie werd voor het laatst gezien op 31 januari. Ze had toen net gedineerd met haar dochter Annie en haar schoonzoon Tommaso Cioni. Rond 21.30 uur werd ze thuis afgezet. De volgende dag sloeg haar familie alarm, toen ze niet kwam opdagen in de kerk.

Aan de voordeur werden bloedsporen gevonden, wat er mogelijk op wijst dat Nancy zich stevig heeft verzet.

Volgens Jeff Hynes, een gepensioneerde politiecommandant, woont Nancy in een zeer afgelegen buurt. „Criminelen hebben er dus gemakkelijk toegang”, legde hij uit aan CNN.

De 84‑jarige vrouw heeft ernstige gezondheidsproblemen en is afhankelijk van een pacemaker. Ook moet ze dagelijks medicatie nemen tegen hoge bloeddruk en hartklachten. De autoriteiten geven aan dat haar toestand met de dag verder kan verslechteren.

De FBI heeft een beloning van 50.000 dollar (42.000 euro) uitgeloofd voor informatie die leidt tot Nancy’s terugkeer of tot arrestaties. De Amerikaanse president Donald Trump liet vrijdag weten dat hij verwacht dat er binnenkort meer duidelijkheid komt in de zaak.

https://www.bd.nl/buitenl(...)-smeken-je~a4a5ea9e/
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 9 februari 2026 @ 19:57:43 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220050432
Ben wel benieuwd wat het hele verhaal is.
Your beauty never ever scared me.
pi_220050453
Die gaat niet levend terugkomen vrees ik.
pi_220050550
Veel geld voor iemand op die leeftijd zeg.
pi_220051595
De familie moet het bedrag verdubbelen voor degene die de daders kan aanwijzen

:Y

Goede film dat Ransom ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220051708
Ik vertrouw deze zaak niet
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220052386
sommige mensen.. iemand van 84 ontvoeren is echt te laag. Lager dan laag.
pi_220052500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 02:12 schreef Invisibli het volgende:
sommige mensen.. iemand van 84 ontvoeren is echt te laag. Lager dan laag.
Don't get emotional when doing business.
pi_220055218
voor je moeder heb je dat wel over vermoed ik
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 19:15:31 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220058528
Steve is weer live!

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220058574
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:04 schreef Jahr00n het volgende:
Veel geld voor iemand op die leeftijd zeg.
Haar werkgever betaald.
pi_220060769
Geld is overgemaakt, FBI doet buurtonderzoek deur aan deur en er was zojuist activiteit op het bankrekeningnummer waar ze het geld naar hebben overgemaakt.

Volgens Steve.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 17:18:56 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220167984
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')