Friesland>Klaeboquote:Op zondag 22 februari 2026 17:06 schreef Gretzl het volgende:
Beste Spelen ooit voor Friesland
[ afbeelding ]
Hoe hoog waren wij Nederlanders geëindigd met een onafhankelijk Friesland?
Hier klopt geen fok van.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:06 schreef Gretzl het volgende:
Beste Spelen ooit voor Friesland
[ afbeelding ]
Hoe hoog waren wij Nederlanders geëindigd met een onafhankelijk Friesland?
Sporzeloot GODquote:Op zondag 22 februari 2026 17:45 schreef Jason22 het volgende:
Als je het aantal gouden medailles van de afgelopen zomerspelen (2024) bij deze winterspelen (2026) bij elkaar optelt krijg je:
[..]
Preciesquote:Op zondag 22 februari 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 10 goud gaat nooit meer verbroken worden. Wij waren er bij!
Tuurlijk wel, het hadden er dit keer ook maar zo 12/13 kunnen zijn.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
En er hadden er ook een paar net andere kunnen vallen, dat heb je elke OS..quote:Op zondag 22 februari 2026 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het hadden er dit keer ook maar zo 12/13 kunnen zijn.
Ik heb wel het gevoel dat er in 2014 veel meer een hosanna stemming was, ook vanwege de clean sweeps.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En er hadden er ook een paar net andere kunnen vallen, dat heb je elke OS..
10 lijkt me ook wel maximaal als de medailles uit 2 sporten blijven komen. En daar met shorttrack een sport bij zit waar geluk ook een rol speelt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 februari 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar was het ook bijna elke schaatsafstand raak natuurlijk qua medailles. Nu toch aantal 'tegenvallers' gehad, bijv de 3k bij de meisjesquote:Op zondag 22 februari 2026 20:39 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat er in 2014 veel meer een hosanna stemming was, ook vanwege de clean sweeps.
Toen was het dan ook van 4? naar 8 gouden medailles, was er een groter aantal medailles en was Nederland definitief hét (enige) schaatsland, wat tot 2014 nog echt nooit zo wasquote:Op zondag 22 februari 2026 20:39 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat er in 2014 veel meer een hosanna stemming was, ook vanwege de clean sweeps.
Voor mijn gevoel is dit toch echt een grotere prestatie. Niet alleen vanwege 2 gouden medaills extra. Nu was er echt internationale concurrentie van formaat.quote:Op maandag 23 februari 2026 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was het dan ook van 4? naar 8 gouden medailles, was er een groter aantal medailles en was Nederland definitief hét (enige) schaatsland, wat tot 2014 nog echt nooit zo was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |