abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2026 @ 06:40:25 #51
263417 Keyos
Like a Boss
pi_221484236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:31 schreef Evenstar het volgende:
DAZN vraagt gewoon 3200SEK, dus ¤300 voor een seizoen nu ... .de tering zeg en als je dan cancelled krijg je al meteen 10% korting als je toch wil blijven, zoveel marge zit er op. Flikker toch op joh. Illegaal it is.
Dat is echt bizar voor die paar maandjes wedstrijden in een jaar. Zo prijzen ze zich volledig uit de markt.

Wel heel veel zin in het nieuwe seizoen! Heb kaarten voor de Lions - Pats game in München voor face value, dus een mooi vooruitzicht :).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_221490902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 13:48 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Wat betreft Fantasy Leauge, is er een reden om weg te gaan bij NFL? Serieuze vraag want geen idee ;)
Dat we vorig jaar tijdens de draft meerdere personen hadden die bij de eerste keer niet de draft room in kwamen en in ieder geval ik bij de tweede keer ook pas na ronde 5. Had wel een ranking gemaakt, maar mogelijk andere keuzes indien je bij de draft aanwezig was.

Dat 'gekloot' bij draft komt volgens mij ieder jaar wel terug, vandaar ander platform idee.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 augustus 2026 @ 09:46:07 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_221504438
Ok, ben nog een weekje op vakantie, kunnen daarna wel plannen. Iemand goede opties voor platform?
pi_221554191
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:46 schreef Evenstar het volgende:
Ok, ben nog een weekje op vakantie, kunnen daarna wel plannen. Iemand goede opties voor platform?
Ik gebruik voor andere leagues Sleeper, werkt helemaal prima. Zoals alles; even wennen. Draften iig geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')