Eerst helling van 8% bij Frankfurt of Luik, terugschakelen naar zijn 3 en met 4000 toeren omhoogquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Tja als je 265pk genoeg vindt om 1900kg vooruit te sleuren.
Ik heb de gewone Tucson, benzine, 2022. Prima wagentje. Best ruim van binnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben aan het kijken naar een plugin hybride, vanmorgen een proefrit gemaakt in een Hyundai Tucson. Zijn er fokkers mer ervaring hiermee?
Ik heb er één, bj 2021. Prima auto, ik rijd vooral woon-werk (snelweg en stad) en doe dat volledig elektrisch. Per volle lading kan ik er ongeveer 65 km uit persen, maakt niet uit of het -5°C is of 40°C. Vakantieritten in de zomer (vaak 5000 km voor ons) doet hij prima op de 1.6 GDI. Per jaar rijd ik ongeveer 16.000 km, waarvan 50% full electric en verbruik is gemiddeld 1.9/100km.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben aan het kijken naar een plugin hybride, vanmorgen een proefrit gemaakt in een Hyundai Tucson. Zijn er fokkers mer ervaring hiermee?
Meer dan genoeg zelfs. Ook op de autobahn en in de Alpen bijvoorbeeld. Komt prima mee. Ik zou er echter nooit een sleurhut achter knopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Tja als je 265pk genoeg vindt om 1900kg vooruit te sleuren.
Dank voor je Feedbackquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb er één, bj 2021. Prima auto, ik rijd vooral woon-werk en doe dat volledig elektrisch. Vakantieritten in de zomer (vaak 5000 km voor ons) doet hij prima op de 1.6 GDI. Daarnaast veel ruimte, en hele comfortabele rij-eigenschappen. Was voor ons een flinke stap vooruit vanaf een Ford Focus SW 1.0 Platinum.
[..]
Hoe is het heb opzichte van een elektrische Audi dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb hem net opgehaald
Heerlijk stil elektrisch
Eerste ervaringenquote:Op maandag 9 maart 2026 07:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe is het heb opzichte van een elektrische Audi dan?
Maar in hoeverre ga je zoiets merken?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eerste ervaringen
Hyundai Tucson VS AudiQ5 etron (beide plugin hybride)
Negatief
- 100 pk minder ongeveer
Leuk als je ff wilt inhalen of op de D Autobahn wanneer het rustig is en je een tankpas van het werk hebtquote:Op maandag 9 maart 2026 10:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar in hoeverre ga je zoiets merken?
Altijd leuk natuurlijk meer pk, maar zeker in dagelijks gebruik ga je daar geen hinder van hebben.
Zeker.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:36 schreef derLudolf het volgende:
In de levensduur van de banden zul je het in positieve zin merken denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |