Tina wist destijds hoeveel Duitse condooms kostten, dus ik begrijp niet wat het met dit onderwerp te maken heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:25 schreef Eightyone het volgende:
Typisch een onderwerp dat je jaren geleden in de Tina oid had kunnen vinden.
Boks!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:05 schreef SemperLibertas het volgende:
Rachel want die had het altijd koud
ze is al 62 las ik netquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:39 schreef Radegast het volgende:
Lisa Kudrow lijkt me het leukst in het echt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:39 schreef Radegast het volgende:
Lisa Kudrow lijkt me het leukst in het echt.
quote:
What are they feeding you?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
In het echt wel. In vergelijking tot Hollywood-acteurs lijkt ze mij ook behoorlijk nuchter.
Phoebe is allesbehalve nuchter met haar "smelly cat ooh smelly cat, why aren't they feeding you?!!!"
Ik moet nageven ... het kan nog erger![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb het idee dat het wel een uitvergroting is van stereotype joodse vrouwen uit sommige delen van new york. Dat het idee van fran drescher ook niet helemaal uit de lucht ia gegrepen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:18 schreef Radegast het volgende:
Dat hele personage Janice hé, is dat nou een typisch geval van beter-goed-gejat-dan-slecht-verzonnen of is het soort van parodie op Fran Drescher?
In Seinfeld kwam ook zo'n figuur voorquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het wel een uitvergroting is van stereotype joodse vrouwen uit sommige delen van new york. Dat het idee van fran drescher ook niet helemaal uit de lucht ia gegrepen.
Oh shit ja, die was ik helemaal vergeten. YA GOTTA SEE THA BABYYYquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:48 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
In Seinfeld kwam ook zo'n figuur voor
Bekijk deze YouTube-video
Net klaar met re-run deel 8. Ik heb alle seizoenen inmiddels minimaal 8x gezien.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:35 schreef Hojdhopper het volgende:
Moet Friends weer eens aanslingeren..
Ah tuurlijk!quote:
Ik heb altijd gedacht dat Fran een moderne Lucille Ball was. Dezelfde irritante stem, dezelfde grote ogen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het wel een uitvergroting is van stereotype joodse vrouwen uit sommige delen van new york. Dat het idee van fran drescher ook niet helemaal uit de lucht ia gegrepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |