SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat:
Krasjes her en der. Toetsenbord en mousepad/toetsen werken uitstekend. Alle aansluitingen doen het nog.
Let wel: de accu is zo goed als naar z'n grootje. Hooguit 10 minuten doet ie het op accu, dus het is wel echt een laptopje voor thuis aan de stroom.
Komt met originele lader.
Heb afgelopen week nog eens een update gedaan (Windows 10 patch) en hem terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Voor wie?
Het gaat er echt om dat iemand die weinig te besteden heeft een basislaptop krijgt. Het is natuurlijk niet 100% uit te sluiten, maar ik zou het jammer vinden als de laptop uit winstbejag wordt doorverkocht.
Ophalen van de laptop
Ik woon zelf in Duitsland maar ben 13, 14 en 15 februari bij familie in Bergen op Zoom. Daar kan de laptop worden opgehaald.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Fok!
ik heb hier een oude laptop liggen die ik niet meer gebruik. Het is een ultrabook uit 2012 (volledige specs beneden). Deze doet het nog goed genoeg voor wat browsen, mailen en office-werk. Eigenlijk wilde ik hem al sinds tig jaar verkopen maar hij ligt maar te verstoffen dus waarom er niet iemand gewoon zo een plezier mee doen.
Specificaties:
Model: Samsung NP530UC3 uit december 2012 (2012-2017 veel gebruikt, 2017-2021 weinig gebruikt want PC en na 2021 vrijwel niet meer gebruikt.
Processor: Intel Core i5-3317U (2x 1,7 GHz)
Display: 33,8cm 13,3" TFT Display
Resolutie: 1366 x 768 Pixel (WXGA), dus niet heel groot maar genoeg voor eerdergenoemde taken. Bovendien heeft het scherm niet de beste kijkhoeken maar goed genoeg voor simpel gebruik.
Werkgeheugen: 8 GB DDR3 (4 GB onBoard + 4GB gesteckt)
Opslag: Paar jaar terug heb ik er een 128GB SSD ingezet. Origineel was het een 500GB hardeschijf.
Aansluitingen: USB-C (3x) en HDMI. Ook een 3,5mm uitgang en een ethernetpoort.
Foto's:Gade lekker dweilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat:
Krasjes her en der. Toetsenbord en mousepad/toetsen werken uitstekend. Alle aansluitingen doen het nog.
Let wel: de accu is zo goed als naar z'n grootje. Hooguit 10 minuten doet ie het op accu, dus het is wel echt een laptopje voor thuis aan de stroom.
Komt met originele lader.
Heb afgelopen week nog eens een update gedaan (Windows 10 patch) en hem terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Voor wie?
Het gaat er echt om dat iemand die weinig te besteden heeft een basislaptop krijgt. Het is natuurlijk niet 100% uit te sluiten, maar ik zou het jammer vinden als de laptop uit winstbejag wordt doorverkocht.
Ophalen van de laptop
Ik woon zelf in Duitsland maar ben 13, 14 en 15 februari bij familie in Bergen op Zoom. Daar kan de laptop worden opgehaald.![]()
Mooi gebaar!!!
Haha inderdaad!quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:29 schreef maily het volgende:
[..]
Gade lekker dweilen?![]()
Mooi gebaar!!!
Hoi @Cod_player - shit, op de één of andere manier heb ik je bericht niet gezien hoewel ik wel op Fok heb gekeken.quote:
Nope, is nog steeds beschikbaar. Ik ben rond Pasen weer in BoZ, kan t.z.t. nog even kijken of het me lukt om langs Eindhoven te rijden.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:00 schreef Cod_player het volgende:
Tot iemand hem komt ophalen, heb je er al iemand voor? Anders kijk ik even wat de OV kosten worden als ik naar Bergen op Zoom ga
Mocht dat kunnen graag dan hou ik me aanbevolen. Heb even gekeken naar OV maar dat is best prijzig retour.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nope, is nog steeds beschikbaar. Ik ben rond Pasen weer in BoZ, kan t.z.t. nog even kijken of het me lukt om langs Eindhoven te rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |