abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220006985
Hoi Fok!

ik heb hier een oude laptop liggen die ik niet meer gebruik. Het is een ultrabook uit 2012 (volledige specs beneden). Deze doet het nog goed genoeg voor wat browsen, mailen en office-werk. Eigenlijk wilde ik hem al sinds tig jaar verkopen maar hij ligt maar te verstoffen dus waarom er niet iemand gewoon zo een plezier mee doen. :)

Specificaties:
Model: Samsung NP530UC3 uit december 2012 (2012-2017 veel gebruikt, 2017-2021 weinig gebruikt want PC en na 2021 vrijwel niet meer gebruikt.
Processor: Intel Core i5-3317U (2x 1,7 GHz)
Display: 33,8cm 13,3" TFT Display
Resolutie: 1366 x 768 Pixel (WXGA), dus niet heel groot maar genoeg voor eerdergenoemde taken. Bovendien heeft het scherm niet de beste kijkhoeken maar goed genoeg voor simpel gebruik.
Werkgeheugen: 8 GB DDR3 (4 GB onBoard + 4GB gesteckt)
Opslag: Paar jaar terug heb ik er een 128GB SSD ingezet. Origineel was het een 500GB hardeschijf.
Aansluitingen: USB-C (3x) en HDMI. Ook een 3,5mm uitgang en een ethernetpoort.

Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat:
Krasjes her en der. Toetsenbord en mousepad/toetsen werken uitstekend. Alle aansluitingen doen het nog.
Let wel: de accu is zo goed als naar z'n grootje. Hooguit 10 minuten doet ie het op accu, dus het is wel echt een laptopje voor thuis aan de stroom.
Komt met originele lader.
Heb afgelopen week nog eens een update gedaan (Windows 10 patch) en hem terug naar fabrieksinstellingen gezet.

Voor wie?
Het gaat er echt om dat iemand die weinig te besteden heeft een basislaptop krijgt. Het is natuurlijk niet 100% uit te sluiten, maar ik zou het jammer vinden als de laptop uit winstbejag wordt doorverkocht.

Ophalen van de laptop
Ik woon zelf in Duitsland maar ben 13, 14 en 15 februari bij familie in Bergen op Zoom. Daar kan de laptop worden opgehaald.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 5 februari 2026 @ 11:50:02 #2
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_220007378
O+
  donderdag 5 februari 2026 @ 12:25:36 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220007587
^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Spellchecker donderdag 5 februari 2026 @ 12:29:58 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220007611
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Fok!

ik heb hier een oude laptop liggen die ik niet meer gebruik. Het is een ultrabook uit 2012 (volledige specs beneden). Deze doet het nog goed genoeg voor wat browsen, mailen en office-werk. Eigenlijk wilde ik hem al sinds tig jaar verkopen maar hij ligt maar te verstoffen dus waarom er niet iemand gewoon zo een plezier mee doen. :)

Specificaties:
Model: Samsung NP530UC3 uit december 2012 (2012-2017 veel gebruikt, 2017-2021 weinig gebruikt want PC en na 2021 vrijwel niet meer gebruikt.
Processor: Intel Core i5-3317U (2x 1,7 GHz)
Display: 33,8cm 13,3" TFT Display
Resolutie: 1366 x 768 Pixel (WXGA), dus niet heel groot maar genoeg voor eerdergenoemde taken. Bovendien heeft het scherm niet de beste kijkhoeken maar goed genoeg voor simpel gebruik.
Werkgeheugen: 8 GB DDR3 (4 GB onBoard + 4GB gesteckt)
Opslag: Paar jaar terug heb ik er een 128GB SSD ingezet. Origineel was het een 500GB hardeschijf.
Aansluitingen: USB-C (3x) en HDMI. Ook een 3,5mm uitgang en een ethernetpoort.

Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat:
Krasjes her en der. Toetsenbord en mousepad/toetsen werken uitstekend. Alle aansluitingen doen het nog.
Let wel: de accu is zo goed als naar z'n grootje. Hooguit 10 minuten doet ie het op accu, dus het is wel echt een laptopje voor thuis aan de stroom.
Komt met originele lader.
Heb afgelopen week nog eens een update gedaan (Windows 10 patch) en hem terug naar fabrieksinstellingen gezet.

Voor wie?
Het gaat er echt om dat iemand die weinig te besteden heeft een basislaptop krijgt. Het is natuurlijk niet 100% uit te sluiten, maar ik zou het jammer vinden als de laptop uit winstbejag wordt doorverkocht.

Ophalen van de laptop
Ik woon zelf in Duitsland maar ben 13, 14 en 15 februari bij familie in Bergen op Zoom. Daar kan de laptop worden opgehaald.
Gade lekker dweilen? O+

Mooi gebaar!!!
pi_220007620
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:29 schreef maily het volgende:

[..]
Gade lekker dweilen? O+

Mooi gebaar!!!
Haha inderdaad!

Vastenavend is de perfecte gelegenheid om alle oude schoolvrienden weer eens bijeen te roepen. :D
pi_220043701
14 jaar oud inderdaad maar gaat nog goed mee (door de SSD bijvoorbeeld is ie nog echt wel rap).

Zoals ik zei prima voor basisgebruik.

En overigens gratis hè, gewoon als weggevertje voor iemand die niet eens 50 euro heeft om een tweedehands laptop te kopen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Nizno op 09-02-2026 20:40:48 ]
pi_220043810
Gewoon een handig dingetje om op te FOK!ken e.d. ^O^
Mijn zoontje heeft een Dell uit 2013, die doet het ook nog steeds gewoon prima (ook weer op de batterij na.)
Daar speelt hij veel games op Poki op; dat gaat gewoon prima! :Y
pi_220065981
Kom je toevallig langs Eindhoven? (Veldhoven)

Ik heb interesse. Heb momenteel geen pc of tablet. Kan hem goed gebruiken voor Excel en Word.
pi_220116410
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 11:19 schreef Cod_player het volgende:
@:hojdhopper
Hoi @Cod_player - shit, op de één of andere manier heb ik je bericht niet gezien hoewel ik wel op Fok heb gekeken. :O

Maar Eindhoven zat er niet in helaas. Ben met de trein en kwam niet langs eindhoven.
Heb de laptop nu in Bergen op Zoom liggen tot iemand hem komt ophalen. Ik ken helaas ook niemand in Eindhoven die hem voor je mee zou kunnen nemen.
pi_220117277
Tot iemand hem komt ophalen, heb je er al iemand voor? Anders kijk ik even wat de OV kosten worden als ik naar Bergen op Zoom ga
pi_220141335
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:00 schreef Cod_player het volgende:
Tot iemand hem komt ophalen, heb je er al iemand voor? Anders kijk ik even wat de OV kosten worden als ik naar Bergen op Zoom ga
Nope, is nog steeds beschikbaar. Ik ben rond Pasen weer in BoZ, kan t.z.t. nog even kijken of het me lukt om langs Eindhoven te rijden.
pi_220142008
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:44 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Nope, is nog steeds beschikbaar. Ik ben rond Pasen weer in BoZ, kan t.z.t. nog even kijken of het me lukt om langs Eindhoven te rijden.
Mocht dat kunnen graag dan hou ik me aanbevolen. Heb even gekeken naar OV maar dat is best prijzig retour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')