Het ventje is 18 jaar... beetje overdreven welquote:
Mpetshi zag nog met 1 oog waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit was een hele nette zege van Tallon. Had ik toch niet helemaal verwacht.
Ga jij erheen? Schreeuw even Slava Ukraini na iedere game die hij verliest.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:38 schreef mitt het volgende:
Tallon met een Russisch-Oostenrijkse vlag zondag, zou wat zijn.
Ik ga al een aantal jaar niet meer. Vind Rosmalen en zeker Amersfoort/Hilversum/Amsterdam veel leuker.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga jij erheen? Schreeuw even Slava Ukraini na iedere game die hij verliest.
Ja zelfs dat niveau?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik ga al een aantal jaar niet meer. Vind Rosmalen en zeker Amersfoort/Hilversum/Amsterdam veel leuker.
Dat zou inderdaad een reden kunnen zijn om wel te gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja zelfs dat niveau?
Ik blijf Rotterdam wel mooie kans vinden om toppers aan het werk te zien. Op Roland Garros is dat vaak niet eenvoudig en slechte value for money.
VLAGGETJESDAGquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Vukic OUT, Boogaard zo tegen Wawrinka
Prachtige jinxquote:
Zo danquote:Op donderdag 12 februari 2026 07:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Griekspoor lijkt niet gevoelig voor de kritiek van De Jong. "Hij zegt dat ik het land te kakken zet, dat vind ik grote woorden voor iemand die van de nummer 500 van de wereld verliest", reageerde Griekspoor woensdagavond na zijn zege op Quentin Halys.
Klasse is niet te koop. Ga maar lekker voor Rusland spelen smeerlap
Jeez, speelt die nog? Lekker beetje fees harken op 40+, lekker man.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:16 schreef mitt het volgende:
Je eerste ATP wedstrijd spelen tegen Wawrinka is toch wel een leuk weetje voor later.
Dit is wel Tallon in een notendop, we zullen het onthouden als ie zelf weer eens van een nobuddy verliestquote:Op donderdag 12 februari 2026 07:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Griekspoor lijkt niet gevoelig voor de kritiek van De Jong. "Hij zegt dat ik het land te kakken zet, dat vind ik grote woorden voor iemand die van de nummer 500 van de wereld verliest", reageerde Griekspoor woensdagavond na zijn zege op Quentin Halys.
Heeft ie dat serieus hardop gezegd? Wat een knuppel ben je dan zeg.quote:Op donderdag 12 februari 2026 07:18 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/video/2602(...)-nummer-500-verliestquote:Op donderdag 12 februari 2026 09:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Heeft ie dat serieus hardop gezegd? Wat een knuppel ben je dan zeg.
Hopelijk probeerde Krajicek Tallon te lozen. Helaas niet gelukt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:14 schreef TjjWester het volgende:
Griekspoor moet twee wedstrijden achter elkaar spelen en botic hoeft vandaag pas weer.
Ergens klopt dit schema niet
Omdat z’n tegenstander gisteren pas speelde.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:14 schreef TjjWester het volgende:
Griekspoor moet twee wedstrijden achter elkaar spelen en botic hoeft vandaag pas weer.
Ergens klopt dit schema niet
Duh dat snapte ik ook wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat z’n tegenstander gisteren pas speelde.
Ah !!quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik zit morgen op de tribune. Zin in
Gelukkig verloor Griek niet van de #150 vorige week terwijl hij een stuk beter staat dan De Jongquote:Op donderdag 12 februari 2026 07:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Mooie Line Up voor ATP250quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:44 schreef mitt het volgende:
DeMinaur - Botic
Humbert - O'Connell
Bublik - Munar
Tallon - Auger Alliasime
Ja past meer bij Montpellier vorige week. Kan niet elk jaar feest zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |