abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219993264
:W

Alles goed?
pi_219993352
Ik moet poepen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_219993426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:41 schreef Viesdik het volgende:
Ik moet poepen
Lekker man
pi_219993442
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
:W

Alles goed?
Buiten mijn oog waar olie in zit en ik geen klap mee zie, waarschijnlijknog maanden voordat dat operatief verwijderd wordt en ik dan moet afwachten wat mijn rest zicht gaat zijn, het feit dat ik een herseninfarct gehad heb en nu pillen moet slikken de rest van mn leven, het gegeven dat de cardioloog wil onderzoeken of ik een ingreep nodig heb aan mijn hart, dat mijn kapotte schouder weer op aan het spelen is, dat ik een hernia heb, slijmbeursontsteking in mijn heup, dat er een hele shitload aan emotionele belasting is geweest waar iedereen bij 2 van die dingen al de handdoek in de ring had gegooid, dat ik met een burnout thuis zit..... nouja buiten dat dus allemaal gaat het best goed.

:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219993443
Dus ik mag eigenlijk niet klagen. :)
vosss is de naam,
pi_219993531
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:53 schreef vosss het volgende:

[..]
Buiten mijn oog waar olie in zit en ik geen klap mee zie, waarschijnlijknog maanden voordat dat operatief verwijderd wordt en ik dan moet afwachten wat mijn rest zicht gaat zijn, het feit dat ik een herseninfarct gehad heb en nu pillen moet slikken de rest van mn leven, het gegeven dat de cardioloog wil onderzoeken of ik een ingreep nodig heb aan mijn hart, dat mijn kapotte schouder weer op aan het spelen is, dat ik een hernia heb, slijmbeursontsteking in mijn heup, dat er een hele shitload aan emotionele belasting is geweest waar iedereen bij 2 van die dingen al de handdoek in de ring had gegooid, dat ik met een burnout thuis zit..... nouja buiten dat dus allemaal gaat het best goed.

:')
Klinkt niet heel best allemaal ;(
pi_219993536
quote:
Af en toe moet je even inchecken :)
pi_219993594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:05 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Klinkt niet heel best allemaal ;(
Komt goed.
vosss is de naam,
pi_219993607
Ik ben aan het aftrekken.
pi_219993608
En optellen, en delen en vermenigvuldigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')