Hoe lang nog?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:15 schreef sigme het volgende:
Mooitje was onlangs (uiteraard voor het eerst) loops.
Toen ze de mooiste reu uit de wijde omgeving tegenkwam besloot ze van de nood een deugd te maken en zijn ze gekoppeld.
Nu ligt ze er zo bij.
[ afbeelding ]
Zo’n anderhalve week?quote:
Is er dus nu een kans op mini-mooitjes?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:15 schreef sigme het volgende:
Mooitje was onlangs (uiteraard voor het eerst) loops.
Toen ze de mooiste reu uit de wijde omgeving tegenkwam besloot ze van de nood een deugd te maken en zijn ze gekoppeld.
Nu ligt ze er zo bij.
[ afbeelding ]
Kans?quote:Op maandag 2 februari 2026 22:16 schreef BE het volgende:
[..]
Is er dus nu een kans op mini-mooitjes?
quote:
Kan gebeuren! Ik bedoelde het totaal niet rottig ookquote:Op maandag 2 februari 2026 22:26 schreef BE het volgende:
Oh, sorry, toen ik 'onlangs' las, las ik vorige week ofzo en ik dacht dat het wijdbeense liggen een foto 'nagenieten' van het koppelen was.![]()
![]()
Het kwartje dat ze al drachtig (zeg je dat zo?) is was nog even niet gevallen.
Om te zien of er eentje de nieuwe sierkussentjes past?quote:
We hebben ons anderhalve maand verstopt achter de gedachte dat het een kans was.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:16 schreef BE het volgende:
[..]
Is er dus nu een kans op mini-mooitjes?
Strikt genomen is dat een gok. We weten we exact wanneer de bevruchting was (woensdag 17 december kwart over twee). Een hond heeft een draagtijd van 57 a 69 dagen (ze kunnen intern de bevruchting tot 10 dagen 'uitstellen' ). Maar we gokken nu maar op de vroege variant daarvanquote:Op maandag 2 februari 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kans?![]()
Over 1,5 week is ze uitgerekend:
[..]
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Strikt genomen is dat een gok. We weten we exact wanneer de bevruchting was (woensdag 17 december kwart over twee). Een hond heeft een draagtijd van 57 a 69 dagen (ze kunnen intern de bevruchting tot 10 dagen 'uitstellen' ). Maar we gokken nu maar op de vroege variant daarvan
Het is wel handig daar rekening mee te houden inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Strikt genomen is dat een gok. We weten we exact wanneer de bevruchting was (woensdag 17 december kwart over twee). Een hond heeft een draagtijd van 57 a 69 dagen (ze kunnen intern de bevruchting tot 10 dagen 'uitstellen' ). Maar we gokken nu maar op de vroege variant daarvan
Internet leert ons dat je een drachtige teef puppievoer moet voeren omdat ze puppies aan het bakken is en dus bijvoorbeeld extra calcium nodig heeft om al die kleine botjes te kunnen maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:00 schreef Smallish het volgende:
Mooitje wordt een jong moedertje, toch? Schattig, een nestje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jonge hond hoor je het eerste levensjaar sowieso puppievoer te geven omdat ze nog in de groei zijn.
Mooitje had dus eigenlijk nog op puppiebrok moeten staan
Zij is van begin april '25
Omdat ze erg mager bleef kreeg ze al een tijd onbeperkt brokken, sinds een paar weken aangevuld met natvoer. Maar ze komt pas de laatste week ook echt gewicht aan. Het meeste gaat zo te zien in de buikpartij zitten, maar ze heeft nu ook een heel klein laagje vet op de ribbetjes.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik volg jouw topic even, speciaal voor de foto's van de kleine hondjes binnenkortquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:11 schreef sigme het volgende:
We hebben een sjieke werpkist nou ja, onze variant dan
Mooitje vindt 'm mooi genoeg om in te gaan liggen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |