Vrees voor hem dat 2030 te laat komt.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Doet Thieu ook nog mee aan de Spelen? Die man kan ook alles.
Ik vrees voor de veldrijders van niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees voor hem dat 2030 te laat komt.
Dan was Pogi uit koers gehaald wegens dreiging om gedubbeld te wordenquote:Op zondag 1 februari 2026 16:57 schreef TAmaru het volgende:
Als Pogi meedoet, was VdP echt geen wereldkampioen geworden.
Niet op John tripple D reageren!quote:Op zondag 1 februari 2026 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was Pogi uit koers gehaald wegens dreiging om gedubbeld te worden
quote:Op zondag 1 februari 2026 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was Pogi uit koers gehaald wegens dreiging om gedubbeld te worden
Moeten ze wel snel beslissen want dan blijft hij waarschijnlijk komende jaren crossenquote:Op zondag 1 februari 2026 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van der Poel zal wel blijven crossen als ik het interview zo hoor op Sporza. Weliswaar met minder crossen, maar de WK's blijft Van der Poel wel meepakken.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moeten ze wel snel beslissen want dan blijft hij waarschijnlijk komende jaren crossen
Zou een mooi einde zijn van de carrière van Wout en Mathieu, als Wout nog zo lang meegaat.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik denk dat hij het wel gezien heeft. Valt niks meer voor hem te winnen, of hij moet het voor het geld doen.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Van der Poel zal wel blijven crossen als ik het interview zo hoor op Sporza. Weliswaar met minder crossen, maar de WK's blijft Van der Poel wel meepakken.
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTERquote:
Ik denk dat volgend jaar al het kiele-kantelpunt wordt. Volgend seizoen het meest spannende seizoen, en over twee jaar zijn Thibau en Tibor de vorige generatie Wout en Mathieu al voorbij.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik denk dat hij het wel gezien heeft. Valt niks meer voor hem te winnen, of hij moet het voor het geld doen.
Moet wel zeggen, wanneer zou zijn kracht gaan afnemen? Zou hij over 4 jaar moeite hebben met Del Grosso of Nys die dan juist naar zijn beste vorm groeit?
Dat denk ik toch niet. Het verschil tussen Matje en Tibo(r) is nog best groot. En vergeet niet dat MvdP toen het nog nodig was ook een formidabele slotronde had.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat volgend jaar al het kiele-kantelpunt wordt. Volgend seizoen het meest spannende seizoen, en over twee jaar zijn Thibau en Tibor de vorige generatie Wout en Mathieu al voorbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |