Je ''argumenten'' worden steed simpeler en korterquote:Op zondag 1 februari 2026 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zie je, hier gaat het alleen om.
Orangeman, nee, deze keer hebben jullie hem echt hoor.
Face to back hopefully soonquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:34 schreef Roffadude het volgende:
Voor degene die het niet weten, je kan gewoon zelf in die database zoeken.
Per ongeluk kwam ik Yfke Sturm tegen. Zij heeft iig vanaf 2012 tot 2017 (allemaal na de veroordeling van Epstein) innig mail contact met hem. Het is nogal suggestief.
https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA02004289.pdf
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00876039.pdf
antwoord van haar op die laatste mail: "my principals havent changed"
Ik zie echt tientallen mails met afspraakjes met E, en met vrienden van hem. Ze vraagt hem ook of hij een meisje van ELite amsterdam kent.
Nogmaals, dit is na zijn veroordeling. Bekend is volgens mij dat Maxwell niet de enige was die voor hem ronselde?
Leuke tijden gaan het wordenquote:Op zondag 1 februari 2026 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral een extreem geval van confirmation bias- je kunt letterlijk zien dat het een AI foto is, nog los van het feit dat de tijdsframe niet klopt. Mamdani zou hier ouder moeten zijn.
Hoezo jullie? Ik hoor niet bij de anti-Trumpclub. Integendeel ik ben juist blij dat er een eerlijke Amerikaanse president is die niet om de werkelijke intenties van het Westen heen draait.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump representeert het Westen ja?quote:Op zondag 1 februari 2026 19:06 schreef Meditations het volgende:
[..]
Hoezo jullie? Ik hoor niet bij de anti-Trumpclub. Integendeel: ik ben juist blij dat er een eerlijke Amerikaanse president is die niet om de werkelijke intenties van het Westen heen draait.
Doen de impotente Brusselpijpers ertoe dan?quote:Op zondag 1 februari 2026 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trump representeert het Westen ja?
Dit gaat verder dan links/rechts of democraten/republikeinen. Het gaat om mensen uit alle gelederen die anderen bewust tegen elkaar uitspelen door ze in hokjes te plaatsen, zodat zij kunnen doen wat ze willen en met alles kunnen wegkomen.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat er hier heel veel mensen weer alleen willen en kunnen focussen op Trump en Elon, omdat ze niet op kunnen houden over hen. Maar het is gewoon aantoonbaar een DNC kliekje.
Ah je bent er zo een.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:08 schreef Meditations het volgende:
[..]
Doen de impotente Brusselpijpers ertoe dan?
Eerlijke presidentquote:Op zondag 1 februari 2026 19:06 schreef Meditations het volgende:
[..]
Hoezo jullie? Ik hoor niet bij de anti-Trumpclub. Integendeel ik ben juist blij dat er een eerlijke Amerikaanse president is die niet om de werkelijke intenties van het Westen heen draait.
Dan ben ik heel benieuwd wat die 'Westerse intenties' zijn.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:08 schreef Meditations het volgende:
[..]
De wat?quote:Op zondag 1 februari 2026 19:08 schreef Meditations het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2026 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Fox Mulder approvesquote:
Zelf drink ik nooit op de zondag.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hele Epstein affaire heeft decennia gedraaid, en was hoogstwaarschijnlijk een operatie geënsceneerd door buitenlandse geheime diensten die zo macht en controle naar zich toe trokken.
Waarom gaat het dan steeds over dems/reps of Biden of Trump?
Het echte nieuws is dat een vreemde mogendheid jaren operaties heeft uitgevoerd en de elite heeft beïnvloed.
Waarom gaat het daar niet over (in de VS)?
Er werd al beweerd een KGB operatie, maar het is een Israëlische operatie en van oudsher hebben die veel contacten met de KGB, de mensen achter de media worden nu gestuurd om naar de KGB te wijzen.
Gaan we nog wat verder in de onbewezen (iig in de media) inconvienent truth.
Rusland heeft heel veel Joodse oligarchen en elite, tot diep in het Kremlin. Mossad heet ook daar samen met KGB een flinke vinger in de pap.
Als je dan realiseert dat de Oekraïnse oorlog is “om nazis in Oekraïne uit te roeien” dan is daar een connectie met wat typisch iets is wat Israëls nethanyahu wil. Daarbij heeft Israël vrij spel gekregen van de VS om Gaza aan te vallen, en ook doelen in Libanon, Iran, Syrië.
Ik denk aan een deal waarbij Israël de spil in het web is, en epstein een belangrijke rol heeft gespeeld.
De Israël mocht los in het midden-oosten en wordt daarin gesteund en Rusland werd niet gehinderd door de VS om de oorlog in Oekraïne door te zetten. Wat de Israeli daarvoor in ruil teruggeven is mij niet helder.
Maar het binnenkamers houden van bepaalde informatie, in alle lagen van de politiek en bestuur in de VS.
Ik zie ook wel dat Israël de VS stuurt, dat Venezuela uitvoering in samenwerking of bedacht is in Israël en de aankomende aanval van Iran ook.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelf drink ik nooit op de zondag.
Eerlijkquote:Op zondag 1 februari 2026 19:06 schreef Meditations het volgende:
[..]
Hoezo jullie? Ik hoor niet bij de anti-Trumpclub. Integendeel ik ben juist blij dat er een eerlijke Amerikaanse president is die niet om de werkelijke intenties van het Westen heen draait.
Het is gewoon een groot complot! Al die rijke mensen in die dossiers worden er gewoon bijgenaaid!quote:Op zondag 1 februari 2026 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hele Epstein affaire heeft decennia gedraaid, en was hoogstwaarschijnlijk een operatie geënsceneerd door buitenlandse geheime diensten die zo macht en controle naar zich toe trokken.
Waarom gaat het dan steeds over dems/reps of Biden of Trump?
Het echte nieuws is dat een vreemde mogendheid jaren operaties heeft uitgevoerd en de elite heeft beïnvloed.
Waarom gaat het daar niet over (in de VS)?
Er werd al beweerd een KGB operatie, maar het is een Israëlische operatie en van oudsher hebben die veel contacten met de KGB, de mensen achter de media worden nu gestuurd om naar de KGB te wijzen.
Gaan we nog wat verder in de onbewezen (iig in de media) inconvienent truth.
Rusland heeft heel veel Joodse oligarchen en elite, tot diep in het Kremlin. Mossad heet ook daar samen met KGB een flinke vinger in de pap.
Als je dan realiseert dat de Oekraïnse oorlog is “om nazis in Oekraïne uit te roeien” dan is daar een connectie met wat typisch iets is wat Israëls nethanyahu wil. Daarbij heeft Israël vrij spel gekregen van de VS om Gaza aan te vallen, en ook doelen in Libanon, Iran, Syrië.
Ik denk aan een deal waarbij Israël de spil in het web is, en epstein een belangrijke rol heeft gespeeld.
De Israël mocht los in het midden-oosten en wordt daarin gesteund en Rusland werd niet gehinderd door de VS om de oorlog in Oekraïne door te zetten. Wat de Israeli daarvoor in ruil teruggeven is mij niet helder.
Maar het binnenkamers houden van bepaalde informatie, in alle lagen van de politiek en bestuur in de VS.
Ik zie ook wel dat Israël de VS stuurt, dat Venezuela uitvoering in samenwerking of bedacht is in Israël en de aankomende aanval van Iran ook.
Gedachtes beheersen dmv microchips in vaccinaties? Anti islam? Russofobisch? Leg uit.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:06 schreef Meditations het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door Lospedrosa op 01-02-2026 20:43:17 ]Vakman pur sang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |