abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8703588
... mee te fixen, is dat wat?
Ik rijd nu al een paar maanden met dat spul rond omdat ik geen reservewiel meer heb (heb ik wel, maar past niet meer in de koffer).
Het idee is dus dat als je een platte band hebt, je dat ding op het ventiel zet en dan je band opblaast/ vult met schuim dat zich tijdens de eerste omwentelingen van het wiel verspreidt over de hele band en dan zou je weer een volwaardige band hebben.
...
nou hoorde ik laatst dat 't niet echt slim was om dat spul te gebruiken als je een beetje zuinig bent op je velgen omdat dat spul er niet meer af zou gaan...
Bij de garage zeggen ze natuurlijk dat 't allemaal geen probleem is, en het lijkt mij ook 'ongevaarlijk' omdat bij veel luxe-sport-coupés er standaard zo'n spuitbus zit ipv een reservewiel.
Iemand ervaring met dat spulleke?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 09:35:39 #2
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_8703662
Werkt een busje pur-schuim dan ook?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_8703665
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:28 schreef realist_ik het volgende:
... mee te fixen, is dat wat?
Ik rijd nu al een paar maanden met dat spul rond omdat ik geen reservewiel meer heb (heb ik wel, maar past niet meer in de koffer).
Het idee is dus dat als je een platte band hebt, je dat ding op het ventiel zet en dan je band opblaast/ vult met schuim dat zich tijdens de eerste omwentelingen van het wiel verspreidt over de hele band en dan zou je weer een volwaardige band hebben.
...
nou hoorde ik laatst dat 't niet echt slim was om dat spul te gebruiken als je een beetje zuinig bent op je velgen omdat dat spul er niet meer af zou gaan...
Bij de garage zeggen ze natuurlijk dat 't allemaal geen probleem is, en het lijkt mij ook 'ongevaarlijk' omdat bij veel luxe-sport-coupés er standaard zo'n spuitbus zit ipv een reservewiel.
Iemand ervaring met dat spulleke?